Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik ga morgen en overmorgen nog proberen uit boek te leren, en anders dan maar wéér een onvoldoende. Ik weet dus namelijk niet wat die dingen betekenen. Maar laat maar, ik ga jullie niet bezighouden met school buiten schooltijd
Annie_ schreef:hihi bedoel je maaike of makkie +
Emmaa_ schreef:Het was E=PxT. Ik ga morgen en overmorgen nog proberen uit boek te leren, en anders dan maar wéér een onvoldoende. Ik weet dus namelijk niet wat die dingen betekenen. Maar laat maar, ik ga jullie niet bezighouden met school buiten schooltijd
whahaha 
Iriis_ schreef:Emmaa_ schreef:Het was E=PxT. Ik ga morgen en overmorgen nog proberen uit boek te leren, en anders dan maar wéér een onvoldoende. Ik weet dus namelijk niet wat die dingen betekenen. Maar laat maar, ik ga jullie niet bezighouden met school buiten schooltijd
Ik weet het
Hahaha en als je dat uit rekenen lastig vind kun je altijd nog 6 = 3 x 2 of 3 = 6 : 2 gebruiken
. Misschien komt het wel omdat we niet echt op zitten tijdens de lessen 
ghehe 
Emmaa_ schreef:Iris en Anna super bedankt!, ik snap nu eindelijk dat gedeelte. Misschien komt het wel omdat we niet echt op zitten tijdens de lessen
Maar hij legt het zo onduidelijk uit !
Maaikeee schreef:Haha waren alle sommen idd maar zo!![]()
Het begint altijd leuk zo'n natuurkundesom, idd gewoon formules der bij pakken en invullen..
Alleen dan komt het inzichtgedeelteghehe
Ik hoop dat ik morgen gebeld wordt door de vomar, dan weet ik of ik ben aangenomen of niet,
want werd toenet ook gebeld door c1000 in de jaagmeent voor een sollicitatiegesprek!
Dus ik wacht even mrogen af, en dan kan ik atlijd nog daar naar toe gaan!
. Daar ben ik bijna dagelijks
. Dus dan de C1000 in meenten
.
Emmaa_ schreef:C1000 in haven is leukk. Daar ben ik bijna dagelijks
. Dus dan de C1000 in meenten
.
Ik heb Wiek Iris
Maar dan schrijft hij van die formules op het bord, en dan geeft hij daar heel snel een uitleg bij, en voordat we het hebben overgenomen, veegt hij het alweer weg, daar hebben we dan ook lekker veel aan
Ik let altijd alleen maar op in de lessen en ik haal 6en en 7ens
Annie_ schreef:dan bler je wiek laat staan ben nog niet klaar met over nemen !
Gewoon een grote bek hebben
hahaha

. Hij legt ook wel goed uit hoor, maar voor mij is heel natuurkunde een compleet raadsel, dus of het nou snel uitgelegd wordt of heel langzaam, en urenlang

. Dan krijg je ze donderdag gelijk, en als ze er al zijn als ik thuiskom kom ik ze anders morgen nog wel even bengen. Het totaal kwam op 7 euro, dus als je dat dan gelijk bij je hebt of dat gelijk kan betalen als ik morgen langs kom, zou dat wel erg fijn zijn
maar mijn stiefmoeder kwam er gisteren pas mee aanzetten,