Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:1eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee met 228!!!!!!!!!!!!!Ik hoorde fackingmilde jury trouwens, als ik m'n zusjes protecol zie..Voor karin was die niet zo mild hoor
Haha ik zie het, maar m'n zusje heeft ladingen commentaar en 227 ik had soms 6 dingen commentaar staan in de F4 en dan 207 ofzo Op wie zat je kaar?
Stef_Winston schreef:DJoysDesignz schreef:Ik ga volgende week schrijven dames!! BIJMIJ bij Petra toch?Hmm Petra zij gister dat ze 1 feb zou jureren
DJoysDesignz schreef:Ja idd... ik vond het een lieve man hij groette ook heel leuk Ooh hoe dan? zwaaien met een hoed ofzo ?
Meerreell schreef:DJoysDesignz schreef:Ja idd... ik vond het een lieve man hij groette ook heel leuk Ooh hoe dan? zwaaien met een hoed ofzo ? hahahah dat kan ik alleen voor doen maar die man was tenminste vrolijk, soms heb je van die mensen dat je denkt verkeerder been uit bed gestapt
Zo ik was vanochtend om half 6 thuis, 8.15 er weer uit me vader zegt moet je vaker doen, kijk maar naar je punten..
KarinW86 schreef:ik has 198 volgende week op stefanhet was toch wel een grapje mag ik hopen,, dat je op stefan gaat xD