. De foto's zijn goed gelukt. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. De foto's zijn goed gelukt. ATE schreef:kijk ff die heeft petra voor me gemaakt lief he
).
. 

) 
ATE schreef:kijk ff die heeft petra voor me gemaakt lief he

meelen schreef:ATE schreef:kijk ff die heeft petra voor me gemaakt lief he
Aaaaaaaaaaah wat liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiief.
Leuk gemaakt hoor Petra
Nainkey schreef:De goede oude tijd! Heb een aantal jaar op Veldt gereden, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ben stiekem wel benieuwd hoe het er nu is, of er veel is veranderd etc.
meelen schreef:ATE schreef:kijk ff die heeft petra voor me gemaakt lief he
Aaaaaaaaaaah wat liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiief.
Leuk gemaakt hoor Petra

winnitou schreef:ATE schreef:kijk ff die heeft petra voor me gemaakt lief he
Wat een schatjes en wat een leuke foto.
Stuur je mij ook een kaartje Ate, vind ze zoooooooo lief (en jou ook hooor)

ATE schreef:Nainkey schreef:De goede oude tijd! Heb een aantal jaar op Veldt gereden, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ben stiekem wel benieuwd hoe het er nu is, of er veel is veranderd etc.
hallo ik sta er nu ruim 3 jaar en wat ik heb begrepen is er niet veel veranderd met vroeger is nog steeds beetje rommel zooi maar wel gezellig
) 

Nainkey schreef:Ik vond dat makkelijke en rommelige juist altijd wel sfeer geven aan de manege. Je kwam er echt voor de paarden (nouja.. ik dan)
wij ook hoor.
xan schreef:Yep, ik had het gezienHebben jullie op het bord gelezen dat er a.s. maandag een vergaderiing (of zoiets) is gepland om 21.00 uur voor alle pensionklanten ?
En dat de stapmolenservice even uitgestapt is.
Toevallig keek ik ook eens op dat bord, omdat daar ook de voorlopige starttijden opstonden.
Toen zag ik deze aankondiging. Dus voor al diegene die (net als ik) niet vaak op het bord kijken.
. Ik ben erbij, jullie ook? xan schreef:Ja, ja...ik doe mee. Goed he@ Tytje:
De voorlopige starttijden voor de wedstrijd in januari zijn bekend.
Ik moet vlak na jou starten. Gezellig, we zitten in dezelfde groep. Ik weet de tijd niet meer precies, maar volgens mij moet jij rond 19.30 uur starten en ik rond 19.45 uur.
Spannend !!!!!!!!!
@ Liquita: doe jij dan ook mee ? Heb eigenlijk niet zo opgelet of je erbij stond
, hihi. Yinari schreef:Hé, daar heb ik nog niets over gehoord, van maandagavond. Ben benieuwd wat er dan besproken gaat worden?
.
LIQUITA schreef:xan schreef:Ja, ja...ik doe mee. Goed he@ Tytje:
De voorlopige starttijden voor de wedstrijd in januari zijn bekend.
Ik moet vlak na jou starten. Gezellig, we zitten in dezelfde groep. Ik weet de tijd niet meer precies, maar volgens mij moet jij rond 19.30 uur starten en ik rond 19.45 uur.
Spannend !!!!!!!!!
@ Liquita: doe jij dan ook mee ? Heb eigenlijk niet zo opgelet of je erbij stond, hihi.