Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Goedemorgen allemaal (er is nog niemand),
Heb een record gebroken, 3 1/2 uur achterelkaar geslapen.
Goeie Moggel.
Wat heerlijk, al is het nog niet veel. Maar elke dag wat langer slapen is toch super.
Je voelt je ook al beter? Begrijp ik dat goed uit je verhalen van gisteravond?
winnitou schreef:LIQUITA schreef:
Goeie Moggel.
Wat heerlijk, al is het nog niet veel. Maar elke dag wat langer slapen is toch super.
Je voelt je ook al beter? Begrijp ik dat goed uit je verhalen van gisteravond?
Ja klopt, bemoei me al weer met dingen in huis.
Wat heerlijk!!! 
winnitou schreef:meelen schreef:Hm ik zie net dat het rond half 12 gaat regenen, da's weer minder. Zal ik maar ff doorlopen, zodat ik dan op m'n koffie-adresje ben.
'tis ondertussen al 12 uur geweest en de regen blijft nog uit, zal nog een schietgebedje voor je doen Meelen.

meelen schreef:Nou, ik ga maar weer.... 2e wijkie lopen. Er is niet veel post dus kan lekker doorlopen.
Vanavond ga ik zowaar naar de manege.

winnitou schreef:En het is droog gebleven Meelen, kwam door mijn schietgebedje.

LIQUITA schreef:Zelf het zonnetje heb ik heel even gezien.
ik ook. 
ATE schreef:ff snel lezen wat jullie te vertellen hebben voor ik ga klussen in andere woning

winnitou schreef:Wil iedereen van mij de groetjes aan TOM doen!
meelen schreef:Zal hij blij mee zijn, iedere keer via een ander de groeten van jou krijgen
winnitou schreef:Jij snapt um! Zou hij blozen of praatjes kijgen?
, die haar de groeten terug" dus bij deze Anke. Smuidra reed gister in zijn les, zij had ook al de groeten gedaan
Was zijn hele dag weer goed

smuidra schreef:Ik heb vandaag m'n K'tje in de prak gereden (dat is een auto geen paard) . Hoop dat ie nog te reparen is.....
Gebeurde op de snelweg naar Amsterdam. Maar het ergste was dat toe ik uitstapte m'n hond de auto uitvloog. Ik kon haar nog net grijpen. Daar heb ik voorlopig een nachtmerry van. Toen we daar stonden vlogen er nog vier auto's op elkaar. De sleepdienst had flink wat werk.
Ik was bij m'n zus die was jarig en daar vloog de magnetron
bijna in de brand. De hele keuken stond zwart van de rook.
Alles komt in drieën. Ik hoop dat het hierbij blijft. Ga de deur niet meer uit vandaag.

meelen schreef:Als ik er ben, ben ik ook altijd een half gangpad aan het vegen + bij de zijdeuren. Heb ook een hekel aan rotzooi en mensen die hun kruiwagen (of liever gezegd die van de manege) met mest ergens laten staan.

halen. meelen schreef:de linker of de rechter?

meelen schreef:winnitou schreef:En het is droog gebleven Meelen, kwam door mijn schietgebedje.
Hihihi, ik dacht bij je eerste post, dat je een schietgebedje voor een regenbui ging doen. Daarom zei ik "doe maar niet"
xan schreef:ATE schreef:ff snel lezen wat jullie te vertellen hebben voor ik ga klussen in andere woning
Dat ff snel lezen kun je wel veranderen in: een kwartier bijlezen !!!!!!
Geweldig Anke dat je er weer bent, we vliegen door de blz heen
smuidra schreef:Ik heb vandaag m'n K'tje in de prak gereden (dat is een auto geen paard) . Hoop dat ie nog te reparen is.....
Gebeurde op de snelweg naar Amsterdam. Maar het ergste was dat toe ik uitstapte m'n hond de auto uitvloog. Ik kon haar nog net grijpen. Daar heb ik voorlopig een nachtmerry van. Toen we daar stonden vlogen er nog vier auto's op elkaar. De sleepdienst had flink wat werk.
Ik was bij m'n zus die was jarig en daar vloog de magnetron
bijna in de brand. De hele keuken stond zwart van de rook.
Alles komt in drieën. Ik hoop dat het hierbij blijft. Ga de deur niet meer uit vandaag.