Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nortella schreef:VEEL PLEZIER IEDEREEEN!!!![]()
![]()
en geef Saskia en Maike een dikke knuffel van mij

wat gebeurde er? 
wel weer zo rustig zoals ze altijd is.. maar met rijden was ze helemaal vrolijk en lekker door stappen en draven, zelfs even gegaloppeerd haha stomme beest was niet te houden..

WiskyBokjes schreef:Mijn nek doet echt gigantisch pijn en mijn onderrug
Ik stapte op, en hij begon gigantisch te bokken .. oen viel ik er af ging die nog 2 rondjes bokkend verder
Nortella schreef:WiskyBokjes schreef:Mijn nek doet echt gigantisch pijn en mijn onderrug
Ik stapte op, en hij begon gigantisch te bokken .. oen viel ik er af ging die nog 2 rondjes bokkend verder
![]()
aah arme jij... hij 's vast beetje drukdruk omdat je r pas een week later weer op stapt misschien.. hm.
waaar gaat het mis

Mijn lesgeefster had m deze wek gelongeerd
dus hij heeft niet de hele week stil gestaan
naath schreef:Ah hadden jullie Sas weer met Joep, leuk!
Maareh hoe kan 'ie nou kreupel zijn Iris?
Nortella schreef:aah ik heb 13 uur geslapen!
van 21.45 tot 10.45 hihi
Jaa onze groep was ECHT geweldig! iedereen kon met elkaar overweg en we waren meteen al hecht met zn alle!![]()
![]()
Hoe is het met Tinus zn beentjes nu Iris?
Noor was gister weer helemaal in de stress thuis en snapte er geen hol van.. hebben voer voor haar gehaald: sport brok met veel eiwitten en relatief laag energie gehalte.. ze at het wel op gelukkig
gehehe
na onze gezellige klets avond met Katinka enzo!
Nortella schreef:oui..!we hadden hem op blijf je vanavond bij mij van Monique Smit.. echt dat nr krijg ik NO WAY ooit meer uit mn hoofd
als je de tekst wil staat op mn hyves
Nortella schreef:VEEL PLEZIER IEDEREEEN!!!![]()
![]()
en geef Saskia en Maike een dikke knuffel van mij
Yaraa schreef:ooww, dat is minder dat Tinus kreupel is, Iris.
Maar is ie wel een beetje goed op gewicht?
Nortella schreef:hahahah sukkeeel!!![]()
heb je pijn?![]()
Noor is helemaal niet moe!wel weer zo rustig zoals ze altijd is.. maar met rijden was ze helemaal vrolijk en lekker door stappen en draven, zelfs even gegaloppeerd haha stomme beest was niet te houden..
![]()
en ze vreet weer als normaal..
Goed om te horen!
en dat is voor mij veel)
WiskyBokjes schreef:Britt_Sisi schreef:ik hb een iniminie kussentje voor trektocht en ik heb een reuzachtige tas
Je moet wel een kleine tas meenemen, echt klein
Want ik en Iris (_Iris_Iris_) en dan nog een meisje zaten met zijn 3en in 1 grote tas
Wilde eerst appart maar mocht niet
WiskyBokjes schreef:Ja vandaag krijg je die al
Ik vond dat hoe ze het nu doen veel handiger met paard aan wijzenbij de meeste klikte het meteen
ik vond het uit proberen ook wel fijn vlorig jaar 
xchristienx schreef:zo net ff weer alles bij gelezen (stuk op 20 pagina'sen dat is voor mij veel)
ben een tijd niet op bokt geweest.
had niet zo veel tijd, was steeds bezich met mijn kamer in velp enzo.
maar ik mis het reelaer echt heel erg.![]()
elke zondag denk ik steeds weer van "vandaag begint er weer een week op 't reelaer, wil er heen".
maar heb de youtube link bij geweert en er staan nu ok filmpjes van dit jaar bij.
heb ook nog foto's op een link staan maar dat ga ik nog wel een keer op bokt zetten.