Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ris schreef:Ja ik begrijp hem nu maar he carnaval is al geweest hoor
Of is dat de nieuwste mode en ben ik heel erg ouderwets?
Ik heb het echt nog nooit gezien.
ris schreef:Haha zoeken nog wel.
Volgens mij is mijn profiel best compleet toch?
ris = Ramona Rebecca Sophia Irena
Maare ik woon niet meer en heemskerk al een heel tijdje niet meer woon nu samen met mijn vriend vlak bij amsterdam.
En ik weet eigenlijk niet wie jij bent?
Maar als ik weer kom lessen herken je me waarschijnlijk alleen aan mijn vriend en de auto.
Buiten dat ik tegewoordig weer mijn eigen kleurtje blond ben, is mijn kledingkast een heel stuk opgeknapt en iedereen die ik ken zecht dat ik veel vriendelijker en praateriger ben geworden zinds ik niet meer bij me ma woon.
, hoe is het met iedereen??
. Nu maar hopen dat jullie snel weer lekker kunnen rijden!
Nu moet de zon nog ff doorbreken en die staat op t punt om dat te doen geloof ik!
Had echt ff geen zin om op de fiets naar de Ferdinand Bol te gaan
hopelijk heeft 'ie vanaaf een goede bui.
Uiteindelijk heb ik toch wel boodschappen gedaan en jawel: In het zonnetje met een blauw hemeltje! Lekker bij de Appie op het Museumplein
Ben nu net 5 minuten binnen en het is weer betrokken...
En ze had echt problemen met de foto van die ene wit gestippelde appaloosa hengst. Maar dat kan ik me wel voorstellen want als we op buitenrit gaan staat hij ook altijd naar Whis te gillen dus die is gewoon eng
.
Volgens mij heeft niemand bij ons op stal een paard daarvandaan. Misschien dat je ze even moet mailen met je vragen over de betaling? Leuk trouwens dat je een paardje op het oog hebt! Maar probeer je ogen open te houden voor andere paarden. Dan is de teleurstelling minder groot mocht het paard er in november er toch niet meer zijn.