Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 15:43

Haha zoeken nog wel.
Volgens mij is mijn profiel best compleet toch?
ris = Ramona Rebecca Sophia Irena
Maare ik woon niet meer en heemskerk al een heel tijdje niet meer woon nu samen met mijn vriend vlak bij amsterdam.
En ik weet eigenlijk niet wie jij bent?
Maar als ik weer kom lessen herken je me waarschijnlijk alleen aan mijn vriend en de auto.
Buiten dat ik tegewoordig weer mijn eigen kleurtje blond ben, is mijn kledingkast een heel stuk opgeknapt en iedereen die ik ken zecht dat ik veel vriendelijker en praateriger ben geworden zinds ik niet meer bij me ma woon.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 16:41

ze staan er niet mee op de weide... ze zijn niet waterdicht, dus dat zou wat zielig zijn..
bovendien is het een westernpaarden ding.

ris

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:49

Ok dus de weides afzoeken heeft geen nut.
Jammer want ik ben heel nieuwsgierig hoe een paard er nou uit ziet met een roze kleurtje.

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:33

ris schreef:

Je heb heel kort bij mij gewerkt in het callcenter :D

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:43

oooo
was zeker kort ja.
Maar ben tegenwoordig van de lange baantjes. (na een half jaar in de paardjes en een half jaar in de autotjes)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:56

Terug van straatspeeldag, wel 60 rondjes gelopen met Hercules met allerlei kinderen op de rug!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 20:58

ris schreef:
Ja ik begrijp hem nu maar he carnaval is al geweest hoor
Of is dat de nieuwste mode en ben ik heel erg ouderwets?
Ik heb het echt nog nooit gezien.

Als jij dit nog nooit gezien hebt, dan heb je afgopen winter zeker met oogkleppen door de stallen bij Evelien heen gelopen. In de winter staat meer dan de helft van de paarden hiermee aangekleed op stal!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 21:01

ris schreef:
Haha zoeken nog wel.
Volgens mij is mijn profiel best compleet toch?
ris = Ramona Rebecca Sophia Irena
Maare ik woon niet meer en heemskerk al een heel tijdje niet meer woon nu samen met mijn vriend vlak bij amsterdam.
Maar als ik weer kom lessen herken je me waarschijnlijk alleen aan mijn vriend en de auto.
Buiten dat ik tegewoordig weer mijn eigen kleurtje blond ben, is mijn kledingkast een heel stuk opgeknapt en iedereen die ik ken zecht dat ik veel vriendelijker en praateriger ben geworden zinds ik niet meer bij me ma woon.

Praaterig? maar je kwebbelt best ja...

En paarden met roze kleurtjes kun je genoeg vinden op de site van angelique.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 07:26

wat een gebabbel, ik zou zeggen kijk op IJp haar website en je weet genoeg *D

Gister met Koning Mufasa weer gedraafd en hij deed het...weer een beetje minder stuk!

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 07:43

Goed marjolijn! Muffie moet heel worden!

Lekker weer vandaag weer, hoop op zon vanavond! lekker frutselen met prinsje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:05

Komt vast door het vele knuffelen dat ie het weer doet Marjolijn :+

Ja ik hoop ook op wat zon vanmiddag. Baal soms echt van dit kikkerlandje, waarom moet het nou meteen een volle avond, nacht EN ochtend regenen? :(
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-09 08:39, in het totaal 1 keer bewerkt

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:27

Volgens mij hebben ze dit jaar al meer buiten gestaan dan vorig jaar, als Stacey toen 15 dagen buiten heeft gestaan was het veel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:41

Ja vorig jaar was het inderdaad niet leuk met al die regen. Toen heeft het een aantal dagen zo hard geregend dat die landjes echt een paar weken nodig hadden om op te drogen, hopelijk kan het water nu geleidelijk wegstromen de grond in :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:41

Goedemorgen zeergewaardeerde stalgenoten :D , hoe is het met iedereen??

dus.....

Wat een kleute weer is het vandaag zeg! Ik hoop toch echt dat het vanavond wat droger wordt! Beer zou vandaag voor het eerst deze week weer naar buiten gaan (hij heeft weer nieuwe schoenen) maar ik denk niet dat dat feest doorgaat voor hem!

Mar, fijn dat het weer ietsje beter gaat met King Muf, goed voer en een warme stal doen wonderen ;) . Nu maar hopen dat jullie snel weer lekker kunnen rijden!

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 08:59

Het is hier droog, ik heb zelfs het zonnetje even gezien :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:30

*\o/* *\o/* Hier begint het ook al wat droger te worden!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 09:32

Nou dat valt hier in het "zuide" zwaar tegen.
Regen, Regen en nog meer regen en donkere wolken natuurlijk.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:13

Op de herengracht is het ook opgedroogt San!

Jeej, een droog amsterdam!

Sannie, ben je er vanavond gezellig?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:20

Jep hier is het ook droog inmiddels, 't zou wat zijn als het hier wel zou regenen en bij Esther niet _O- Nu moet de zon nog ff doorbreken en die staat op t punt om dat te doen geloof ik!
Maar ik heb het wel lekker voor elkaar dat mijn collega nu de boodschappen gaat doen O:) Had echt ff geen zin om op de fiets naar de Ferdinand Bol te gaan :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 10:57

Ah Beau, als je dat had gedaan had je best even door kunnen fietsen naar mij om wat lekkers te brengen (heb ik zin in n.l.).

Yes Es, vanavond ben ik er !!

Hoorde net van Af dat Beer zich gister de touwty... is geschrokken van die nieuwe posters in de binnenbak :') hopelijk heeft 'ie vanaaf een goede bui.

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:44

*\o/* Ja Beer was een held op sokken, maar hij was niet de enige hoor. Whis was zelf helemaal verliefd he beau?
Muffin had echt zoiets van heey was da!

Nog meer mensen gezellig in de les van half negen vanavond waar ik met koning Muf de bak weer ga betreden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 11:54

Jij zit ook zo lekker om de hoek he? _O- Uiteindelijk heb ik toch wel boodschappen gedaan en jawel: In het zonnetje met een blauw hemeltje! Lekker bij de Appie op het Museumplein :) Ben nu net 5 minuten binnen en het is weer betrokken...

Haha ja de paarden moeten er even aan wennen aan die posters. Whis ging gisteren helemaal staren naar de losgooi foto van Chex: Hmmm lekker ding dacht ze :+: En ze had echt problemen met de foto van die ene wit gestippelde appaloosa hengst. Maar dat kan ik me wel voorstellen want als we op buitenrit gaan staat hij ook altijd naar Whis te gillen dus die is gewoon eng :')

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:46

Zijn er mensen hier die hun paard van de eagles ranch op texel heben?
Hoe is dat bevallen en als je het op afbetaling heb gedaan hoe is dat dan verlopen?

Wij denken er namelijk over na aangezien nu ik niet meer in Deurne zit we de tijd en het geld ervoor heben alleen in een keer 3 a 4 duizend euro neelegen is niet te doen nu we net weer een nieuwe auto heben gekocht.
Alleen is het nog de vraag of we het nu doen op afbetealing of hopen dat ze rond november nog het paard heben wat wij leuk vinden.

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:56

Nee, geen ervaring mee. Misschien onder tabje 'Western - Fokkerij' iemand ?

Leuk dat je een paard gaat zoeken! Als je de aanschaf niet in 1x kunt neerleggen is leasen dan niet ook iets voor je i.p.v. een paard op afbetaling? Niet om ongevraagd advies te geven hoor, maar bij het woord 'afbetaling' op iets wat heel erg stuk (auto) kan gaan of heel erg ziek (paard) kan worden krijg ik zelf n.l. altijd een beetje de kriebels :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:00

Ik zou hem in elk geval wel goed laten keuren ;) Volgens mij heeft niemand bij ons op stal een paard daarvandaan. Misschien dat je ze even moet mailen met je vragen over de betaling? Leuk trouwens dat je een paardje op het oog hebt! Maar probeer je ogen open te houden voor andere paarden. Dan is de teleurstelling minder groot mocht het paard er in november er toch niet meer zijn.