en ook nog bij merel (memerel.. die ook met ponykampen vet vaak opde manege komt) is ook nog een eigen paard ingeslapen.. had een schouderblad gebroken
Ik wist 't al wel, maar volgens mij willen ze dit weer beetje stilhouden ofzo. Hehe ik kom net terug van het meer, en bij Linda gezwommen. Ik ben echt een stuk of 27879 x in het water gegooid.
Hoooooi Hahahahahaha ik ga zo met mn broer naar de stad want we vervelen ons allebei en toen gingen we muffins bakken met chocolademelkpoeder en ze zitten nu nog in de oven hahaha.
Ik ga eisen dat mn broer heel veel betaald want die heeft vet veel geld Hehe ik ga muffins eten en naar de stad hahaha daaag
Ojaa, het is vét benauwd trouwens Ga ook niet rijden, helemaaaal geen zin in en te warm en blugh
Ik móet wel rijden, heb vrijdagochtend voor het laatst gereden, eerst op kamp, toen werd ze ingeent dus mocht ik ook niet rijden, en gister was het ziekelijk warm. Voel me altijd vet schuldig als ik zo lang niet rij maar ik denk niet dat Pepper er problemen mee heeft maar toch.
Haha dat heb ik ook altijd, zo van ah oliebol ik heb wessel al 4 dagen niet gereden, maar Wessel is wel zo´n paardje dat zich dan gaat vervelen en Mies niet dus dan kan ik beter Mies laten staan Maargoed, ik ga morgen wel Ik ga nu ong. weg daaaag