Ik wil niet een te moeilijk paard morgen Moet waarschijnlijk ook op Atlas rijden... (als de grond niet gaat bevriezen vannacht, dat is wel het nadeel met een buitenbak...).
Maar ja dat kan ook weer in me voordeel werken als ik dr helemaal in zit
Es, het is maar hoe moeilijk je de paarden maakt he Kijk Jack is ook niet bepaald het moeilijkste paard van stal, maar geef hem aan mij en ik verricht wonderen met hem
hahahahaha dat is waar jij en oxana kunnen ook heel goed samen .
Misschien moet ik maar op Paco dan hoef je echt niks te doen . Maar ik wil ook weer niet helemaal alleen maar zitten... Wil wel een beetje oefenen... (al kom ik denk niet ver....). Moet toch ooit echt kunnen rijden... Al was ik al heel trots op mezelf dat Atlas alles doet zonder dat er iemand in het midden staat die stap, draf of galop zegt , gaat het toch goed met de beenhulpen.... En hij gaat ook netjes terug van gang als ik dat vraag en is ook goed terug te nemen als ie te hard gaat draven enz....
Ik wil denk wel op Pablo ofzo.... Of Manda... Nynke is ook wel leuk . Ennuh Xandra moet ik ook nog uitproberen... En Tjimme ook nog maar dat gebeurd toch niet
Vond het echt een aad paard . Bij hem is altijd alles bruin . En vroeger ook altijd ruin (al neemt ie nu steeds meer merries..., vroeger waren die echt uitzondering )
misschien komt die bonte dr ook wel een keer , de (half)fries is dr toch ook al...
Merries zijn nog steeds in de minderheid Nynke - Manda - Oxana - Xandra - Djolly -Ginger - Bo (7 uit 20 )
En wat hadden we in het begin: Brauna - Blits - Sanous - Eco (was toch zeker ook een merrie?) - Nanka - Iris en Fabiola (Weet jij of dat een merrie was Es, klinkt wel als een merrienaam ) - Great!
Laatst bijgewerkt door Saskia89 op 03-01-08 23:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Fabiola was ook merrie, eco(rina) ook . Iris ken ik eigenlijk helemaal niet . Eco was natuurlijk alweer snel weg (nadat ik begonnen ben dan) net zoals saffier (was ook merrie toch?).
BO- extreme hengstigheid Oxana - zet ik speciaal voor jou in dit lijstje Nanka - Gaat met ruiter bosjes in Blits - niet altijd even lief en die bokjes voor de galop...
Izzy - niet te pakken te krijgen in de stal Nalina - die ging ik net leuk vinden Luna - die kon dr soms wel wat van met dr sjeezen en gekke gedrag, en dan ineens weer poeslief... Nynke - heb ik nog geen lastige merrie dingen aan ontdekt...