LIQUITA schreef:ATE schreef:
Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
welke sandra???????????
Sandra die op Ate gaat rijden morgen.[/quote]
oooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:
Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
welke sandra???????????
LIQUITA schreef:Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
xan schreef:hè hè een kwartier later en ik ben bijgelezen. !!!![]()
SIRE welkom, wat geweldig zeg![]()
En rockoo snap je het al ??
En Winnetou zit op de camping, nou dat doet ze voorlopig niet meer als ze ziet hoe gezellig het hier is.
Sire schreef:xan schreef:hè hè een kwartier later en ik ben bijgelezen. !!!![]()
SIRE welkom, wat geweldig zeg![]()
En rockoo snap je het al ??
En Winnetou zit op de camping, nou dat doet ze voorlopig niet meer als ze ziet hoe gezellig het hier is.
hallo allemaal!
ik ben er weer!
LIQUITA schreef:LIQUITA schreef:Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
ROCKOO!!! zie hier boven.....wij (ilse, iris, sandra en ikke) zijn morgen om 12 uur op de manege met man en koffie, thee en bier....Jullie ook?
ATE schreef:LIQUITA schreef:Sandra die op Ate gaat rijden morgen.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Sandra die op Ate gaat rijden morgen.
[/quote]
LIQUITA schreef:ROCKOO!!! zie hier boven.....wij (ilse, iris, sandra en ikke) zijn morgen om 12 uur op de manege met man en koffie, thee en bier....Jullie ook?
ATE schreef:jammer ik niet![]()
![]()
![]()
ATE schreef:zie je nou heb ik weer verkeerde quote weg gehaald
peet kun je op manege geen curcus bokt geven?/![]()
![]()
LIQUITA schreef:ATE schreef:zie je nou heb ik weer verkeerde quote weg gehaald
![]()
Ja dat kan wel, maar dan moeten we eigenlijk een labtop hebben, met internet verbinding. Want ik denk dat het moeilijk uitleggen wordt zonder voorbeeld.
Sire schreef:LIQUITA schreef:ROCKOO!!! zie hier boven.....wij (ilse, iris, sandra en ikke) zijn morgen om 12 uur op de manege met man en koffie, thee en bier....Jullie ook?ATE schreef:jammer ik niet![]()
![]()
![]()
neej jammer ATE wrom moet je dan ook werken!

![]()
Ja dat kan wel, maar dan moeten we eigenlijk een labtop hebben, met internet verbinding. Want ik denk dat het moeilijk uitleggen wordt zonder voorbeeld.
rockoo schreef:nou ik heb alles weer bij gelezen . En ik moest ook even manege de hoef lezen of daar nog iets was gebeurd want daar ben ik ook alweer bijna twee jaar weg.
rockoo schreef:Ik ga er nu af want ik moet mijn dochter ophalen.
rockoo schreef:Ik ga er nu af want ik moet mijn dochter ophalen.
xan schreef:ATE schreef:zie je nou heb ik weer verkeerde quote weg gehaald
![]()
[

![]()
rockoo schreef:ATE komen er morgen geen meisjes op Lotje en Gipsy rijden?
iRiS_mIkEy schreef:ATE schreef:zie je nou heb ik weer verkeerde quote weg gehaald
![]()
leen je die toch van conny en dan sluit je hem aan op de beamer![]()
bril mee te nemen rockoo schreef:ATE komen er morgen geen meisjes op Lotje en Gipsy rijden?
)