manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 14:11

Ja ik heb tegenwoordig weer een goede relatie met de weermeneer :j (zei zij heel voorzichtig := ) Ik hoop iig dat we er geluk mee hebben. De voorspellingen zijn goed gelukkig! (Al hadden ze voor vandaag ook helder blauw afgegeven.. >;) zie nu toch echt wel dikke wolken binnendrijven) Joh en als iedereen echt een beetje blauw uit begint te slaan van de kou, kunnen we in uiterste nood ook nog naar binnen :P haha

Haha ja die hond :Y) Gelukkig reageerden die mensen erg goed :P haha Wanneer gaan we weer? :D

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 22:24

zo dames, sportief hoor!

Anne en Bianz, ik wil hierbij nog even melden dat ik later ben zaterdag. Er is ineens een verplichte activiteit van de beekse bergen tussen gekomen dus ik ben bang dat ik er pas rond 22.30 kan zijn...sorry!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 15:23

Goed....bovenstaand bericht is onjuist. Kreeg net een mailtje van de BB dat het niet doorgaat. Heel fijn @#&*^^%$ :(
Anyway, ik ben dus gewoon om half 9 van de partij morgenavond :D met feestmuts natuurlijk :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-10 19:10

whahaha, gezellig dat je erg gewoon om half 9 bent Cis ;) Scheelt ook weer zoeken in het donker enzo hè.. Kan je t nu het licht is wel vinden denk je?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:24

Vriendin van me heeft foto's gemaakt tijdens mn les...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hoezo moe...
Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 07:56

Hele gave foto's Bar :j Rijden ziet er super uit! Was wel warm om te lessen zeker!
Uhm Cis; neem je naast je feestmuts ook je blender mee?! :+
Anne; probeer de avondzon dan maar lang vast te houden vanavond ;)
Ik ga me klaarmaken om te werken; tot vanaaf allemaal!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 19:15

Wauw Bar! Supergave foto's. Dat achterbeentje op de derde :D

Thirz, de blender heb ik gevonden, ga nu nog even op zoek naar de gastendoekjes :+

Anne, anders bel ik nog wel even. Of ik print de route uit op Google Maps hahaha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 08:26

Goeiemorgen!
Allemaal bedankt voor het gezellige feestje en de leuke cadeautjes!! De lijst hangt in de kamer en straks ga ik iene-miene-mutte doen met welke douchegel/foam ik mezelf ga schoonboenen :) Nu eerst lekker een buitenritje met de paarden maken; het is nu al een stuk warmer dan gisteren! Dan vanmiddag verjaardag deel 2 voor de familie!
Bar, supergave foto's; Shaar loopt echt mooi!
Euh Cis, waar was die blender dan?? Had ik m'n bowl wel ff willen blenden :D

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 11:24

Auwwwww was dolce aan t poetsen, wilde vliegenspray op doen en ze ging hangen en touw ging stuk... voelde meteen vrede pijn in mn duim... echt overal bloed! Stroomde eruit! Hele flap vel is los... gelukkig heb ik een stalgenoot die op de OK werkt en die heeft t verbonden... ging bijna van mn stokje joh!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-10 21:14

Jaaa was weer gezellie gister :D Thanks voor t komen, de gezelligheid en de kado'tjes :D De groepsfoto's staan nog in de woonkamer (zie ik ze wat vaker dan op mn eigen kamer :P) Vindt ze echt leuk! Was lang geleden dat we een foto hadden van de hele groep! Van de zomer nog een keer met zn allen naar t strand, ergens eten en stappen? :P Heb nu hippe slippers :j haha En.. k heb weer een mooi excuus om de stad eens te doorzoeken op leuke dingen ;)

Owjee! Hoe krijg je dat nu voor elkaar Bar! En nu? Met het verband erom minder pijnlijk? Moest het nog gehecht of niet? Vingertoppen zijn schijnbaar echt heel pijnlijk (flink doorzenuwd en doorbloed natuurlijk) Bij mn moeder was een keer een stukje topje + nagel eraf, die werd ook echt heel wit toen!
En sjieke foto's hoor! *D zijn erg gaaf!!

Vandaag heerlijk lui gedaan :) Eerst ff wat uitslapen, brunchen met broodjes in de tuin en daarna lekker met Marieke (en mn nieuwe slippers ;) ) even gaan bruinen bij het Veerse meer. Was lekker!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 10:40

Anne en Bianz gefeliciteerd met jullie verjaardag.....(psst Bianz, waarom heb jij geen kadootje achter je naam?)
Vond het feestje weer erg gezellig, moeten we vaker doen eens met zn allen afspreken, zo blijven we tenminste ook op de hoogte van alle projecten hahahaha.....

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 11:15

Bianz en Anne, hartelijk gefeliciteerd met jullie verjaardag! *\o/*

Vond het ook erg gezellig zaterdag!

Hoe gaat het met je duim Bar?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:25

Duim doet nog behoorlijk zeer, ben net klaar met werken, was blij dat ik alleen sochtends moest!
Heb net nieuwe pleisters erom gedaan, het zit wel dicht dus dat is fijn! Maar t ziet er niet echt lekker uit...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 13:26

Owwwww bijna vergeten;
Bianca en Annemijn:
GEFELICITEEEEERD!
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-10 16:06

Thanks! :D

En we moeten zeker vaker met zn allen zulke dingen doen :j Een keertje iets leuks gaan doen, ergens wat gaan drinken, wat eten, op stap met zn allen (of een combi ervan :P)

Lijkt me fijn.. masseren en voelen met zo'n pijnlijke vinger.. En veel handen wassen, wordt het ook zo lekker nat van. Hopen dat het snel over is Bar!

En ik vermaak me wel op mn vrije dag hoor *D Vanmorgen heerlijk gewandeld met mams en de honden in het bos. Het bos ziet helemaal wit van het fluitekruid, best mooi! (net een oerwoud idee :P) Dus even het vakantie in eigen land gevoel ;) (hè Marieke!) En daarna met mams (verjaardags)geld uit gaan geven in de stad. Dus Bianz, Thirz en Mariek jullie geld is besteed aan een paar mooie zomerschoenen :D (of aan een paar andere zomerschoenen, of aan dat paar herfstschoenen...) Ben al een poos op zoek naar andere leuke schoenen. Ze zijn of net niet leuk genoeg, of ze zitten niet lekker genoeg of.. Maar nu kwam ik ineens leuke schoenen tegen :oo Mams zei dat ik me niet in moest houden en na lang twijfelen heb ik ze gewoon gekocht :Y) (lang leve de VVV-bonnen & de volle Omoda-spaarkaarten) Leuk joh jarig zijn ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-10 19:31

hihi, ik weet wat Neline wil hebben voor der verjaardag hoor :D (ja sorry Bianz, jij zal ze zelf moeten kopen.. jij bent net jarig geweest!)

Afbeelding

En ik zou deze aanprijzen in Deurne Cis :j
Afbeelding

Wat erg :')
Afbeelding
Afbeelding

En omdat t toch een pdoes topic is: even een kleine update: (even van de hyves geplukt)

Santo Domingo:
Afbeelding
Afbeelding

Lucinda
Afbeelding
Afbeelding

Zijn jullie ook weer bij ;)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 21:36

Bianz en Annemijn nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Beetje laat sorry!
Wij zijn net uit eten geweest want zijn vandaag 4 jaar getrouwd. ;)

Haha geweldig die beugels!!!

Ah lieve veulentjes!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 19:37

Stilte..
.. en die kom ik even verstoren :D

Nog gefeliciteerd met jullie 4 jaren gelukkig getrouwd zijn Nel!

Maandag begonnen met een studiedag in het Chasse en de mytylschool. Was leuk. Had leuke workshops gekozen :j wel dingen die je al wist, maar wel weer even een duwtje om dat te blijven doen en misschien toch meer in te zetten! En als afsluiter een cabaretvoorstelling van 'op sterk water'. Beetje zoals de lama's zegmaar. Heb zo dubbel gelegen! _O- het was natuurlijk gericht op ons vakgebied (alle REC3 scholen hadden studiedag), maarja zoveel weten zij daar ook niet vanaf.. :+ Iig erg veel lol gehad dus als afsluiter :P Het Chassé zelf iets minder denk ik, aangezien ze nu zo'n meter lang 2 mooie diepe strepen over hun planken toneel hebben staan :Y) Nadat 'Peter' met de 'tillift' in de 'rolstoel' was gezet in de badkamer, werd hij door de ander naar de woonkamer gereden. 'Helemaal fris en.. ' Heel de zaal 'Ohhh!' "uh.. zat je nog vast?!" Nog een stukje 'rijden', nog meer gelach "uh nog niet helemaal fris denk ik?" Die twee hadden niets in de gaten :') Paar minuten later doen ze iets anders en toen zag Arjen (de met een lepel uit de gevangenis ontsnapte ;) ) het ineens en maakte er een opmerking over (was nog best passend) :+ Je zag ze schrikken. Tsja een gewone stoel laat zich niet zo makkelijk rijden over die vloer :Y)
De dag werd geopend door een vrouw uit Canada. Die kon echt goed en boeiend vertellen. Kon nog net de tranen wegslikken bij een filmpje.. Ook echt flinke eye opener! Je weet het wel, maar je vergeet het gewoon soms uit te voeren, omdat de andere weg makkelijker is.
En dan morgen met paps een dagje naar de support-beurs. Daar eens rondneuzen :)

Lekker weer hè vandaag 8-) Gelukkig had de trein de airco ook flink aan, dus zat ik met mn jas en sjaal aan in de trein :+ haha.

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 15:30

Sorry, lang niet gereageerd! Maar dan heb ik ook weer wat bij te lezen ;) Heb hele leuke foto's voorbij zien komen! Shaar ziet er goed uit Bar, echt gaaf. Lekker in 't zonnetje :) Heb ook mooie beugels gezien :') Serieus hoor, wie koopt dat nou?!

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd Nel met jullie Zijden huwelijk :P Lekker gegeten?

@Anne: dus ik ben niet de enige die de airco in de trein echt super irritant vind? Soms is het zó koud, zeker 's morgens is dat niet lekker. Over de trein gesproken, ik heb m'n portie wel gehad... Vlak voor Roosendaal ging de trein ineens flink in de remmen. Ik had al zo'n donkerbruin vermoeden en jawel hoor, er was iemand voor 'mijn' trein gesprongen. We hebben 2,5 uur (!!!) stilgestaan op het spoor voordat we verder mochten. Ik ben toen maar weer naar huis gegaan, want mn les was ondertussen al begonnen haha. Grmbl.

Verder heb ik nog een nieuwtje.... Vorige week mocht ik op sollicitatiegesprek in Veere. Het gesprek ging goed en het was ook supergezellig met haar. Had er wel een goed gevoel over, maar iemand anders werd ook uitgenodigd en die is al verloskundige. Ik dacht eigenlijk dat ik daardoor weinig kans maakte aangezien ze in Veere direct iemand nodig heeft maar...... ik ben AANGENOMEN!!!
Ze is bereid op me te wachten totdat ik mijn diploma in ontvangst mag nemen. Echt supersupergaaf! Echt onvoorstelbaar ook aangezien de banen in de verloskunde echt niet voor het oprapen liggen. Integendeel, maar 3 klasgenootjes van mij hebben nu een vaste baan. Dus ik ben echt heel erg blij. En, ook niet onbelangrijk, ik kan op Walcheren blijven wonen!! *\o/* Ik krijg de ruimte om een eigen inbreng te doen in de praktijk. Ik heb er voor gekozen om in juni volgend jaar te starten met een echo opleiding zodat ik zelf de echo's kan verzorgen binnen de praktijk. Verder moet ik nu nog bedenken wat ik nog meer wil. Genoeg stof tot nadenken dus voor de komende tijd ;)

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 18:02

Wauwww super Kim! Nou dan kun je toch voor shaar gaan zorgen als ik met dolce begin :D

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:48

Super Kims!
Gefeliciteerd!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 12:29

Gefeliciteerd Kims! ben superblij voor je, klinkt als een toffe baan!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:23

*\o/* Jeeeej Kim! Supergefeliciteerd *\o/*

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 12:44

Zo, ik ben ook weer eens online en lees supernieuws :D Wat goed Kims, gefeliciteerd!! En echt fijn dat je hier kan blijven :j
Nel; ook nog gefeliciteerd met jullie 4-jarige huwelijk!
Anne; jammer dat je net jarig bent geweest zeg...die beugels leken me wel wat voor jou.. :+ :))

Verder alles goed met iedereen? Lekker van het weer aan het genieten? 8-) Zo krijg je wel al echt t vakantiegevoel!! (al moet ik nog ff wachten tot mjn vakantie..)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 19:29

Oke wil degene die dit weer besteld heeft zijn vinger opsteken?! Juist, jij daar! Noooooit meer doen! Dit is herfst weer en juni is een zomer maand, ok? Fijn! Bedankt voor de medewerking :j

*blegh, twee keer natgeregend vandaag.. Flinke donderslagen gehad in Breda en wat een muffig plak weer zeg :+
& vanmorgen nog een type in de trein gehad. Meneertje moest eruit, wilde er niet uit, dus gewacht op de politie. Spectakel! :):) Heb er alleen niets van mee gekregen, behalve het missen van mn overstap :P

Verders helemaal happy hoor haha. Maar neen Thirz van dit weer geniet ik nie echt en vakantiegevoel.. uh nèh :+

Echt supertof Kim! Lekker in de buurt aan het werk :D Ideaal! Heb je goed en snel voor elkaar ;)
En opsich airco in de trein vindt ik heerlijk! maar het aanpassen blijkt wat lastig geloof ik. In bergen stapt er een hele kudde mensen uit, dus rond Goes mag de airco wel wat zachter :P Maargoed, ik heb liever een te koude trein dan zo'n sauna trein!

Hoe is het met de rest? :)