esiebessie schreef:Haha, grapjas.
Is heusss heeel leukkkkk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Elja schreef:Kan je niet een keertje met de trailer naar het bos bij de manege komen? Kunnen we in het bos rijden en misschien kan Jane met Phil dan ook wel mee
En Iris & Val, Noor & Xander, idk sounds like fun
! Heb je zaterdag geen tijd om een stukkie
? Weet niet of dat heel ver is.

Kirsten_S schreef:Das cool, maar dat is voor mij wel heel dichtbij natuurlijk! Heb je zaterdag geen tijd om een stukkie
met gringo richting mijn kant op te komen? Weet niet of dat heel ver is.
Is zeg maar de weg richting de naturistencamping, daar is een superrr dupper groot grasveld
Elja schreef:Kirsten_S schreef:Das cool, maar dat is voor mij wel heel dichtbij natuurlijk! Heb je zaterdag geen tijd om een stukkie
met gringo richting mijn kant op te komen? Weet niet of dat heel ver is.
Is zeg maar de weg richting de naturistencamping, daar is een superrr dupper groot grasveld
Aaah neen dat kan nog niet! Het is niet ver, maar Gringo is nog erg fris en ik moet het buitenrijden nog opbouwen.
Hij wil altijd galopperen en zeker nu hij twee maanden stil heb gestaan is het alleen mara erger geworden.
Laatst heb ik voor het eerst weer gegaloppeerd buiten, een klein stuk, echt maar 100 meter en toen bleef ie de eerste paard meter goed bij me,
maar daarna schakelde hij door naar rennen en dat is het punt wanneer ik geen controle meer over hem heb.

!
?
heb wel eens geprobeerd om alleen naar buiten te gaan, maar kwam niet verder dan de buurman
want daar staan bloembakken, palen, electriciteitskastjes, en das natuurlijk superrrrrr eng 

Annie_ schreef:Tenzij jas en ik niet bij fun horen
Iedereen die wil is welkom 
Pebbs schreef:neeee zielig hé!heb wel eens geprobeerd om alleen naar buiten te gaan, maar kwam niet verder dan de buurman
want daar staan bloembakken, palen, electriciteitskastjes, en das natuurlijk superrrrrr eng
terwijl als ik er aan de hand langs loop, gaat ie overal achter me aan