[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:51

Lekker hoor Kay,een bietje rust in de gezondheidszorg gebeurt maar weinig.

Nou vanochten om 11 uur al weer aan de sekt.Ruubje netjes aan de jusdorange.We hadden een uitnodiging van een kunstenares en dus al weer vroeg op stap.Wat kan die vrouw ongelovelijk goed schilderen.Was echt ff leuk.

Toen naar huis en paarden uitgemest en verzorgt en Ruubje de duiven verzorgt,die zitten wel met bevroren water.

Toen naar een vogeltentoonstelling ergens in een rijhal.
Kippen eenden duiven, fazanten,kanaries,kwartels,papegaaien en weet ik wat nog meert.
Ruubje is lid geworden en dan kan hij volgend jaar ook daar duiven showen.
Was ook erg gezellie.

Toen op de terugweg even langs het kerstmarktje hier in berge.Ongeveer 10 kramen en de muziekband die aan het bevriezen was.
Ook gezellie.

Nu weer thuis.
Gaan straks bij Aziaat eten halen mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
En dan vanavond lekker benkhengen voor de tv.

Het is hier de hele dag niet warmer geweest dan -2 graden.Nu al weer -5.
Ben dus super blij met mijn warmtedraad bij de peerden.
Buiten riden kunnen we voorlopig schrappen.
De grond is hier stijf bevroeren en volgens de weervoorspellingen blijft dat dus ook nog ff zo.Bah |(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:51

;)

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:36

Jetta schreef:
Amanda noemt de reden waarom alles met naam en toenaam vermeld wordt door de gemeente. Als John gewoon eerlijk was geweest tegen rechthebbenden, waaronder de gemeente, was dit ook niet zo gepubliceerd. Dan was dit niet nodig geweest. En dan heb je ook nog het beeld dat in de media wordt geschetst....mede door John. Jammer dat dit zo is gegaan, maar dan had hij maar moeten nadenken.

inderd heb er ook een goede tijd gehad :D

Lekkr mam jullie zuipen daar wat af hihi. Leuk voor papa met de duifjes zeg,

Nou ik heb heerlijk met tank in de bak gereden en daarna heerlijk buiten een grote stapronde gemaakt (was nogal hard buiten :D)
Daarna thuis effe een lekkere verse chocomel gemaakt lekkr om op te warmen, ar had daarna een heerlijke pizza zelf gemaakt :Y)

Nu effe strijken wasje ophangen wat huiswerk doornemen en dan lekkr morgen vroeg naar me werk

AnitaJoeri

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 19:55

aman weet je dat gabrielle jarig is ,wij hebben haar gefeliciteerd via hyves.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:53

Nou buitenritje bij ons is niet doorgegaan, grond veels te hard bevroren. We zijn lekker met z'n alle Marion, ik, Marjolein en Esther, buiten gaan wandelen met de paarden. Alles gind echt supergoed.

Mandy probeerde nog even aan Marion te ontsnappen maar helaas........ zat hengsteketting aan en Mandy heeft toen maar besloten om bij Marion te blijven.

Blando maakte ineens, zomaar vanuit het niets, een één of andere rare sprong en ik hield hem ietsjepietsje te goed vast en Plop........ gleed hij zomaar uit, beentjes onder hem vandaan en gelukkig viel hij op zijn zij met de beentjes goed gestrekt en niet in een rare spagaat ofzo, wel met z'n koppie een beetje hard op het asfalt........... Zat heel raar te kijken maar stond gelijk weer op en mankeerde verder niets, behalve een gekrenkt ego denk ik en een paar kale plekjes zonder haar.

Verder hebben ze lekker gegraast onderweg

Morgen toch even een afspraak met Suzan voor de kat, ik ben er niet gerust op. Tilde hem net even op en hij was erg mager geworden in nog geen twee dagen tijd. Is niet goed hè! Slechte vacht ook, voelt heel vettig aan. Denk zelf aan een darmontsteking nu..........

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 20:55

Ik heb niet eens meer een kattemand hahaha, morgen maar even halen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:40

o wat jammer dat de rit niet door ging, wel leuk dat jullie met een clubje gingen wandelen!! Volgende keer wil ik graag mee :D moest vandaag nog wat sint inkopen doen, dus
had niet veel tijd vandaag :(
wel nog soort van rustig in de bak kunnenrijden.
Wannadoo was ook aan het klieren vandaag! Op de poetsplaats kon hij niet stilstaan, pakte zijn halster vast, schrok hij van springt en doet gek , zadel valt op de grond, weer eng whaaaa. hooowww hoowww wannadoo'tje
gelukkig was hij erna gewoon weer rustig :)

gelukkkig mankeerde balndo niets na zijn aparte val kaar ;) wat een dommie hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 21:41

o jeetje arme poezel karin!! Sterkte morgen bij de dierenarts!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:24

Nou, gelukkig goed afgelopen voor Blando....die kan dus nog steeds over zichzelf struikelen }:0
Haha, Pres, dat heb ik nu ook met dat jonge ding van mij...actie-reactie schrikevenementen! Eigenlijk schrikt ie ervan dat ie schrikt en ja...dan schrik toch weer even van jezelf...gekke pownie! :?

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 22:28

succes by de dierenarts kaar. was het nie druk press? mam wist ik van gabriel hoop dat ut morg meevalt met de sneeuw pff

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 04:04

Goedemorgen

Ja het is weer vroeg en zo lekker op de fiets de kou in, het is nu bijna -3 graden brrr. Uurtje fietsen, doe wel een muts op, heb nog een mooie knalroze hahaha met knalroze sjaal.

Paardjes zijn allemaal wel een beetje hupsig en fris door de kou.

Ben mijn goede warme handschoenen kwijt, kan ze echt nergens meer vinden

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 08:11

lekkr he vanochtend weer ruiten krabbe, nu weer verder werken :)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 09:55

guten morgen

Erg koud en het miezersneeuwd.

Zie dat ze op het weerbericht in Nederland nachten van gemiddeld -11 en -13 voorspellen.Nou dat wordt hier dan wel weer minimaal -15.Gatver.

Kaar succes met de kat,liggen je handschoenen niet nog op Smd.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:08

getsie wat koud leg vanaaf lekk myn kruikje in bed haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 11:36

nee handschoenen liggen niet op SMD maar lagen ergens in de schuur en ik heb ze mee naar boven genomen en nu weet ik niet meer waar ze zijn. Wilde ze wassen in de wasmachine pffffff

Afspraak met kat om half zes bij Suus, alleen Suus is ziek. Jammer was wel even leuk geweest om haar weer te zien

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 12:17

hier alleen maar weer sneeuw,sneeuw en nog eens sneeuw.
Verheug jullie maar zie op buienradar dat het naar jullie komt.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 14:54

nou zitten we dan met zyn 3 op bokt pf mam kan het nie terug naar jou , ga zo op de scooter naar tank

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 15:46

kouddddd!!! @ work :(

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:24

Hoop dat het niet koud op je werk is Pres.

Nou is opgehouden met sneeuwen.Ligt weer een klein tapijtje.
Dus weer fijn aan het sneeuwschuiven geweest.
En nee Aman ik wil ook geen sneeuw meer,hoef het dus niet terug.
Het zou toch warmer worden op aarde???Voorlopig lijkt het overal steeds eerder koud te worden.

Boys hebben ff los gestaan en ff bietje los gelongeerd,zo goed en kwaad als dat gaat met een bevroren grond en een laag sneeuw.
De rest van de week zal dat wel hun enige vermaak zijn als ik zo naar het weerbericht kijk.

Heb trouwens vannacht hun boven luiken dicht gedaan ivm. de kou en hierdoor Is Aiko dus zijn hele orientatie kwijt.HIhi.
Normaal mest die keurig op 1 plek,nu dus in de hele stal.Tjonge echt zo'n jong sukkeltje.

Ga zo lekker uitsmijtertje eten.
En nu ff hooi aan de peerden voeren.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:41

brr koud
even een update
kan nu al 11 dagen niet lopen zitten liggen (alles maar ff)
morgen naar het ziekenhuis (ben het nu echt zat )
met de paardjes gaat het goed alleen de bak is bevroren sins gister
ben een paar keer geweest maar kan niets heb in ieder geval veel hulp ze komen niets tekort
lil is heel voorzichtig met me maar romeo gewoon lomp trekt me gewoon naar zich toe (au au au )
ik hoop echt dat het snel over is
@ eva hoe is het met jou rug
@kaar sterkte met de kat
@aniet ik hoop niet dat het weer zo erg gaat sneeuwen net als verleden jaar
@john sterkte met alles heb het net gelezen

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:31

ja was wel koud op mn werk aniet :( met de deur open en de wind precies erop.

Heeeee wilma!! rot zeg van je rug!! Hoop dat ze er iets mee kunnen wat dit is niets!
Sterkte!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:18

Sterkte Wilma, misschien een ischias aanval? Heb ik ook eens gehad, kon niet zitten, lopen of fietsen, alleen liggen en een overdosis dyclophenac hielp geen zier!in ieder geval, sterkte en liefs!

Het was mooi in de sneeuw, Storm heeft alle paddockhekken afgelikt, lekker hoor! En ik kan ook nog fietsen, ik weet nooit zo goed waarom de automobilisten zo moeilijk doen bij een paar cm sneeuw. En ik heb geeneens winterbanden!

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:40

op me scooter ging het ook goed tot in de straat daar zo ging ik wel slippen (daar was alles al plat gereden en dus glad) :) Sterkte Wil, hoop dat het gauw beter gaat heel veel sterkte met je rug.

Vindt het inderd mooi die paarden in de sneeuw :D

Bale press ik had de hele zo koud is heb ik echt een hekel aan.

Nou tank lekkr gelongeerd en daarna in de molen gegaan en losgeweest ga hem woensdag weer rijden morgen gaat me zusje en komt er een nieuwe bodem in de binnenbak, ben benieuwd kan ik um woensdag uittesten

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:27

Jetta schreef:
Sterkte Wilma, misschien een ischias aanval? Heb ik ook eens gehad, kon niet zitten, lopen of fietsen, alleen liggen en een overdosis dyclophenac hielp geen zier!in ieder geval, sterkte en liefs!

Het was mooi in de sneeuw, Storm heeft alle paddockhekken afgelikt, lekker hoor! En ik kan ook nog fietsen, ik weet nooit zo goed waarom de automobilisten zo moeilijk doen bij een paar cm sneeuw. En ik heb geeneens winterbanden!

nee niets helpt echt dyclofinac daar krijg ik hart kloppingen van ik heb spier verslappers en andere pijnstilling
liggen gaat een uurtje maar kan dan bijna niet opstaan ik zit op een hoge stoel en die gebruik ik ook als rolator :D
probeer te bezegen anders lukt het helemaal niet moet er zelf wel om lagen hoe ik rond banjer maar lachen doet zeer haha
komt wel weer goed :P

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:28

mis alleen de paardjes