Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:mooie boot zeg
is trouwens wel goed koop wat ze er voor vragen
niks voor jezelf linde?
.Ze vragen er idd niet veel voor.
Me moeder durfde dan met slecht weer niet naar de mast om de zeilen te doen dat deed ik dan en riep ze als maar hou je goed vast hoor.Zou je nu hetzelfde doen als moeder hahahhaha grappig eigelijk wel.Allemaal jeugd herrinneringen. Tytje schreef:Leuk Nicole je foto's en je filmpje en gelukkig was het weer goed! Wij zijn druk aan het sparen voor een boot, heerlijk zo aan het water.
Mijn schoonmoeder moet nog wel in het ziekenhuis blijven, ze heeft een ingekapselde geperforeerde blindendarm. Gelukkig geen enge tumoren, wat een opluchting!!!!!!!!!!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Wat leuk Nicole, al die schepen! Mijn broer heeft vroeger ruim 10 jaar over de hele wereld op de Handelsvaart gevaren, al was dat op - vergeleken met deze schepen - een modern exemplaar. Maar een boot is een boot en water is water, dus het blijft toch trekken!Maar wat een speciaaltjes zitten er tussen, mooi hoor!
Wat leuk,Me vader heeft vanaf zijn 18e aan de "kant"' gewerkt in de scheepsvaart/visserrij.En deed navigatie/sonar/viszoek apparatuur enz.repareren,bruggen inbouwen ontwerpen,proefvaarten enz.ook op moderne schepen.
Nicole1995 schreef:Ik kwam met snuffelen op marktplaats onze oude zeilboot tegen heel erg leuk waar we zo lang met heel veel plezier hebben gevaren en gezeild.
http://link.marktplaats.nl/316256003
Is toch wel heel raar als je hem zo op marktplaats ziet.dan komen er allemaal herrineringen boven.We hebben er zoveel meebeleefd een groot deel van mijn jeugd gingen we er mee op vakantie en weekenden weg met nog 3 boten heel gezellig.
Weet je nog Shen dat ik met je over Tarot kaarten had,daar kun je alle kanten mee op
), want je wordt er zo nat van!
Nicole1995 schreef:Ik kwam met snuffelen op marktplaats onze oude zeilboot tegen heel erg leuk waar we zo lang met heel veel plezier hebben gevaren en gezeild.
http://link.marktplaats.nl/316256003
Is toch wel heel raar als je hem zo op marktplaats ziet.dan komen er allemaal herrineringen boven.We hebben er zoveel meebeleefd een groot deel van mijn jeugd gingen we er mee op vakantie en weekenden weg met nog 3 boten heel gezellig.
Weet je nog Shen dat ik met je over Tarot kaarten had,daar kun je alle kanten mee op
Nicole1995 schreef:ATE schreef:mooie boot zeg
is trouwens wel goed koop wat ze er voor vragen
niks voor jezelf linde?
Zat ik ook ergens stiekum aan te denken.Ze vragen er idd niet veel voor.
Me moeder wilde hem wel graag terug maar me vader zag het onderhoud niet meer zitten zei hij.
Ik vond het altijd heel erg leuk,en kon lekker zeilen met mijn vader.Ik wilde altijd graag steeds harder en zat dan op de snelheidsmeter te kijken van me moeder hoefde dat nooit zo.Wij lachen dan in een deuk,Ook wel zielig eigelijk alles viel om als we scheef lagen en ik maar roepen we gaan zo hard pap nuMe moeder durfde dan met slecht weer niet naar de mast om de zeilen te doen dat deed ik dan en riep ze als maar hou je goed vast hoor.Zou je nu hetzelfde doen als moeder hahahhaha grappig eigelijk wel.Allemaal jeugd herrinneringen.
Shenavallie schreef:Vanochtend kwam ik - voor mijn begrippen dan, he - te laat op m'n werk (was er nog een kwartier voor tijd, maar ik wil er altijd eerder zijn). Het stond in de Piet Heintunnel helemaal vast vanwege het Sail-gebeuren. We zijn dan ook via een alternatieve route naar de Dam gereden, want de Prins Hendrikkade stond helemaal vast (rondom het Scheepsmuseum). In de stad zelf viel het eigenlijk wel mee: er waren wel wat bootjes, maar niet echt bijzonder veel. Niet echt veel meer dan een doorsnee zomerse zaterdag, zeg maar. Het meeste vond denk ik ook op het IJ plaats. Maar de concertjes en podia met bandjes hier en daar waren wel super gezellig!!!! Op sommige momenten kon ik even niets vertellen, omdat ik niet boven de muziek uit kwam, maar dat was niet erg: er was genoeg afleiding!
ATE schreef:winnitou schreef:zit te w\achten tot het 10 uur is, dan gaat de kaartverkoop voor de wedstrijd AZ-RodaJC van start. Hoop dat het nu eens gaat lukken via internet kaarten bestellen. Denk dat ik er een kind heel gelukkig mee kan maken.
nou is het gelukt?
Nicole1995 schreef:@Shen,weet je nog dat we stonden te kletsen bij de paddock en het over kaarten leggen hadden.Ik vertelde je toen dat je ook een kaart spel hebt dat Tarot heet en je daar alle kanten mee op kunt zoals de kaarten vallen zeg maar.Nou onze oude boot heet Tarot gekozen omdat je met een boot ook alle kanten op kunt maar misschien weet je dat niet meer.
Nicole1995 schreef:@Shen,bij ons zag je dat dus ook zo vaak dat ie ging liggen op zijn zij de boot,was een knikspant en die gaan dan gauw op de knik liggen zeg maar,tja en dan ff een wind vlaag extra en het water klotst tegen je ramen.hahaha.Ik vind het heel leuk alles er uit halen en ff net strakker op de wind varen voor net ff harder.
Citaat:ben uiteindelijk naar het Afas stadion gereden en heb daar kaarten gekocht. De verkoop via internet liep niet echt goed. Stond om 10.00 uur meteen op uitverkocht terwijl de verkoop nog moest starten.
Rowan is superblij met de kaarten (maar het duurt nog wel een poos)
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:Vanochtend kwam ik - voor mijn begrippen dan, he - te laat op m'n werk (was er nog een kwartier voor tijd, maar ik wil er altijd eerder zijn). Het stond in de Piet Heintunnel helemaal vast vanwege het Sail-gebeuren. We zijn dan ook via een alternatieve route naar de Dam gereden, want de Prins Hendrikkade stond helemaal vast (rondom het Scheepsmuseum). In de stad zelf viel het eigenlijk wel mee: er waren wel wat bootjes, maar niet echt bijzonder veel. Niet echt veel meer dan een doorsnee zomerse zaterdag, zeg maar. Het meeste vond denk ik ook op het IJ plaats. Maar de concertjes en podia met bandjes hier en daar waren wel super gezellig!!!! Op sommige momenten kon ik even niets vertellen, omdat ik niet boven de muziek uit kwam, maar dat was niet erg: er was genoeg afleiding!
Me husby had net een tennistournooi en heeft de halve finale gewonnen zondag de finale dus spannend,maar afijn zijn partner was ook het IJ op gegaan en vertelde dus dat er 2 bootjes geplet waren door een groot schip die ze tegen de kant opduwde.Waarschijnlijk zo`n partyschip.
Shenavallie schreef:Citaat:ben uiteindelijk naar het Afas stadion gereden en heb daar kaarten gekocht. De verkoop via internet liep niet echt goed. Stond om 10.00 uur meteen op uitverkocht terwijl de verkoop nog moest starten.
Rowan is superblij met de kaarten (maar het duurt nog wel een poos)
Wat een topcadeau, echt gaaf voor zo'n jochie!!!!
Shenavallie schreef:Even een resumeetje wat betreft Maisie: ik ga maandag de kliniek bellen. Vanmorgen weer 5 minuutjes laten draven, maar elke keer als ze wilde aandraven gooide ze haar hoofd in de lucht (teken van pijn), liep ze heel voorzichtig en sprong als het ware in draf (alsof ze wilde aangaloperen), waarbij ze op het niet pijnlijke been landde. Ook struikelde ze zo af en toe. Kort gezegd: ik laat haar liever een keer helemaal doorlichten om zeker te zijn van hoe of wat.
To be continued...