LIQUITA schreef:ATE schreef:ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor
Hahaha....ik had vanmorgen ook gehakt uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd, nu is het nog helemaal bevroren,
hallootjes!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:mntj schreef:afsluiting naar jullie stuk zit in mijn stal.
is vreemd, want alleen de laatste zes stallen hebben geen water, dacht dat de stallen van mibria en milton ook aan de zelfde leidingen liepen als die van willie en gypsy. maar dat blijkt toch niet zo te zijn!
mntj schreef:wat een drukte in ene. iedereen uitgewerkt.
nou ik kon vanmiddag niet echt vlot worden hoor.
. Cloë heeft op het ijs gestaan, ze stond erg raar te kijken, hihihii. LIQUITA schreef:mntj schreef:wat een drukte in ene. iedereen uitgewerkt.
nou ik kon vanmiddag niet echt vlot worden hoor.
Yep, ik kom net binnen. Ben na m'n werk maar weer meteen door naar de manege gegaan en heb net nog gewandeld met de hondjes. Die ook weer blij. Cloë heeft op het ijs gestaan, ze stond erg raar te kijken, hihihii.
ATE schreef:heb ballen gemaakt met uien er in vinden de meiden zo lekker hebben bloemkool en aardappels erbij
klein rot bloemkooltje 3,49 euro
linda had ff boodschappen gedaan
ff de laatste keer dat bloemkool eten hihihihihiih
ATE schreef:heb ballen gemaakt met uien er in vinden de meiden zo lekker hebben bloemkool en aardappels erbij
klein rot bloemkooltje 3,49 euro
linda had ff boodschappen gedaan
ff de laatste keer dat bloemkool eten hihihihihiih
LIQUITA schreef:ATE schreef:ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor
Hahaha....ik had vanmorgen ook gehakt uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd, nu is het nog helemaal bevroren,
_sandra schreef:hallootjes!
LIQUITA schreef:Ik had al eerder jou en Mntj gedag gezegd hoor, maar zie Ate en Xan nu ook