**De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Dj69

Re: **De Belle Epoque Bokkers** DEEL 7 ALWEER!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 19:45

Wat is het stil hier Koffie (of thee)!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 20:46

Jane_ schreef:
Weet iemand hoe oud Kirsten van Dam iss?
Ik dacht zelf 18 of ouder haah?

Ik ben 18 jah.. hoezo?? Schijnheilig

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:00

zal wel in de opening komen Tong uitsteken

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:02

Annie_ schreef:
Maar iris over trailer morgen wil ik vragen hoeveel het is enzo.
Volgens mij was het 35 maar ik vraag het voor de zekerheid wat is julie max bedrag want anders kan ik hem meteen reseveren voor 10 en 16 augustus.

Er zit in lelystad ook een bedrijf die trailers verhuurt en daar is het een stuk minder..(als ik het goed heb..)

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:02

DenK4ever schreef:
zal wel in de opening komen Tong uitsteken

(bedacht ik me ook nadat ik door gelezen had.. Schijnheilig)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:28

Dagggg 3 !
Vanmorgen ging het erg goed! Helemaal ontspannen en heel lekker. Springen ging ook super. Met galopsprongen geoefend. Nu in de voorbak. deed verder helemaal niks.

Daarna vroeg frans of ik nicky wou proberen. Lekker vies natuurlijk en opgezadelt. Stappen ging goed en draf vervolgens ook. Helemaaal geen bespiering meer dus aan de teugel was nu geen enkel probleem Nagelbijten / Gniffelen . Morgen weer kwartiertje proberen en waaarsch. tot het weekend rijden. maar dat moeten we effe afwachten.

Daarna victor weer helemaal sexy gemaakt en mooi. Inrijden vond ik veel minder. Ging gewoon niet, was niet genoeg geconcentreerd. Begin ging nog beetje moeilijk, daarna beter.
Toeeeen..... jaaa toenn Tong uitsteken De laatste keer. aan het einde duss. ik kwam goed aanrijden in de bocht, maar iets gebeurde ofzo voor de hindernis, dat hij terugkwam ofzo.. En frans zijn toen keihard gas... En toen heb ik waarsch. gehandeld alsof ik op Rox zat , want haar zou ik tik verkopen anders zou ze niet gaan. Duss heel dom deed ik dat ook bij hem, maaar zo'n harde tik heeft die volgens mij nog nooit gehad Clown En daar schrok die van, week een beetje uit naar rechts. stopte voor de hindernis, maar schoot naar rechts , waardooooor jaaaah ik deraf pleurde Nagelbijten / Gniffelen. Paardje rende stukje weg, jane heeft hem gepakt (nog bedankt). Nog geen eens einde van de wending of meteen er al weer op. was een beetje in soort shock ofzo , weet niet. En happaa , niet nadenken , geen rondje bijkomen. In volle galop weer door. en de hindernis toccch gesprongen Haha!!
Alleeeen is er een foto dat ik er naast hang Clown. Jammer dat het zoo moet eindigen en zoveel mensen het zagen Tong uitsteken

Morgen weeer. Heb er net zo veel zin in weer. Die ene val doet me niet echt meer wat Tong uitsteken

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:31

Kirsten_D schreef:
Annie_ schreef:
Maar iris over trailer morgen wil ik vragen hoeveel het is enzo.
Volgens mij was het 35 maar ik vraag het voor de zekerheid wat is julie max bedrag want anders kan ik hem meteen reseveren voor 10 en 16 augustus.

Er zit in lelystad ook een bedrijf die trailers verhuurt en daar is het een stuk minder..(als ik het goed heb..)

Dat is aleen zo lastig

dan moeten we eerst naar lelystad dan naar haven en dan naar heino rijden op 1 dag Tong uitsteken

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:31

Ah Kirsten, alweer gevallen? Maar zo te horen niet hard gelukkig Knipoog ik hoop niet dat je morgen spierpijn hebt :S.

Vind het wel knap dat je meteen doorgaat hoor. Ik heb meestal even de tijd nodig om bij te komen Knipoog

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:32

Jaa de fotos staat op janie der camera ik dagt
maak een spring foto voor in het topic van kirsten Tong uitsteken

Hing ze der naast heb er wel nog 1 gemaakt dat ie sprong Haha!

Alleen staat op jane der camera.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:33

Oh vergeten Knipoog... ook leuk dat je Nick mocht rijden! Dus het gaat weer wat beter met haar? Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop is en dat Frans er heel rustig weer laat opbouwen (maar denk het wel na zo een lange rustperiode Knipoog, is toch anders dan 2/3 weekjes kreupel zoals Astor). Heeft ze er wel een beetje zin in?

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:34

Annie_ schreef:
Jaa de fotos staat op janie der camera ik dagt
maak een spring foto voor in het topic van kirsten Tong uitsteken

Hing ze der naast heb er wel nog 1 gemaakt dat ie sprong Haha!

Alleen staat op jane der camera.

Zien! Zien! Jane waar ben je? Bloos

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:34

Ahtnamas schreef:
Ah Kirsten, alweer gevallen? Maar zo te horen niet hard gelukkig Knipoog ik hoop niet dat je morgen spierpijn hebt :S.

Vind het wel knap dat je meteen doorgaat hoor. Ik heb meestal even de tijd nodig om bij te komen Knipoog

Jaa achjaah kan gebeuren Tong uitsteken
Die eerste keer was niet mijn schuld. Maar deze wel . Zal vast spierpijn hebben maar dat had ik al Clown

Jaa , ik denk dat ik dan téveel ga nadenken. Meteen gaan en je hebt er geen tijd meer voor om dat te doen.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:36

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:

Jaa achjaah kan gebeuren Tong uitsteken
Die eerste keer was niet mijn schuld. Maar deze wel . Zal vast spierpijn hebben maar dat had ik al Clown

Jaa , ik denk dat ik dan téveel ga nadenken. Meteen gaan en je hebt er geen tijd meer voor om dat te doen.

Laatste keer dat ik gevallen ben was met Rox... maar dat was gewoon lomp.. haha... Toen daarna weer rustig verder gesprongen. Maar die keer daarvoor, toen reed ik op Berlingo en was ik gewoon bijna aan het hyperventileren... echt niet leuk gewoon. Maar ja wel meteen springen natuurlijk (ben wat dat betreft ook heel eigenwijs, niet even rustig stappen nee... half rondje stappen en gaan met die banaan anders durf ik niet meer Tong uitsteken)...

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:36

Ahtnamas schreef:
Oh vergeten Knipoog... ook leuk dat je Nick mocht rijden! Dus het gaat weer wat beter met haar? Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenop is en dat Frans er heel rustig weer laat opbouwen (maar denk het wel na zo een lange rustperiode Knipoog, is toch anders dan 2/3 weekjes kreupel zoals Astor). Heeft ze er wel een beetje zin in?

Jaaa dat komt omdat er volgende week cursusweek is en dan kan ze waarsch. weer meerijden. Gelukkig wel dressuur dus springen kan ze nog effe uitstellen.
Ze was best gespannen , leek net victor in het beging Tong uitsteken Hééé een spiegel, oeeeeeh wat ben ik sexii Clown Zoo dus . Maar na een rondje weer normaal.
Ze heeft natuurlijk helemaaaal geen conditie meer dus dat moet ook opbouwen.

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:37

Wie doen er trouwens nog meer mee met springweek?

Jij, Nadine, Erna... en ??

Op wie zit Erna eigenlijk op Rox of Worlino? (ze had twee weken geleden op Wor gesprongen en vond haar erg leuk zei ze)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:39

Ahtnamas schreef:
Laatste keer dat ik gevallen ben was met Rox... maar dat was gewoon lomp.. haha... Toen daarna weer rustig verder gesprongen. Maar die keer daarvoor, toen reed ik op Berlingo en was ik gewoon bijna aan het hyperventileren... echt niet leuk gewoon. Maar ja wel meteen springen natuurlijk (ben wat dat betreft ook heel eigenwijs, niet even rustig stappen nee... half rondje stappen en gaan met die banaan anders durf ik niet meer Tong uitsteken)...

Jaaa of ik nou tien rondjes loop of meteen ga. Maakt mij niet uit. Sommige hebben dat wel nodig. Maar heb ik maar een klein beetje pijn dan ga ik gewoon verder.

Ben ook een keer met een zware hersenschuddig verder gereden dus dit was geen probleem Clown

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:39

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:

Jaaa dat komt omdat er volgende week cursusweek is en dan kan ze waarsch. weer meerijden. Gelukkig wel dressuur dus springen kan ze nog effe uitstellen.
Ze was best gespannen , leek net victor in het beging Tong uitsteken Hééé een spiegel, oeeeeeh wat ben ik sexii Clown Zoo dus . Maar na een rondje weer normaal.
Ze heeft natuurlijk helemaaaal geen conditie meer dus dat moet ook opbouwen.

Cursusweek is wel intensief toch?? Dat vind ik dan toch best wel snel! Dan heeft ze maar 5 dagen om een beetje op te bouwen en dan moet ze meteen volop aan de bak Ach gut (ookal is het maar een uurtje!)

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:40

Ahtnamas schreef:

Op wie zit Erna eigenlijk op Rox of Worlino? (ze had twee weken geleden op Wor gesprongen en vond haar erg leuk zei ze)

Erna worlino
Jolien bailey
gerad rox
madelon parade
kelly (diegene die kartouch heeft gekocht) onyx
nadine dunja

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:41

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:

Jaaa of ik nou tien rondjes loop of meteen ga. Maakt mij niet uit. Sommige hebben dat wel nodig. Maar heb ik maar een klein beetje pijn dan ga ik gewoon verder.

Ben ook een keer met een zware hersenschuddig verder gereden dus dit was geen probleem Clown

Meestal voel je de pijn ook niet direct. Heb toen ook gewoon verder gereden nadat ik 2 keer van dunja gevallen was. Toen was ik klaar en kon ik gewoon niet meer lopen! (ja kon wel maar dat deed vet zeer Tong uitsteken).

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:41

Het is max 1 uurtje in de ochtend. Dus opzich niet heel erg.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:42

Ahtnamas schreef:
Meestal voel je de pijn ook niet direct. Heb toen ook gewoon verder gereden nadat ik 2 keer van dunja gevallen was. Toen was ik klaar en kon ik gewoon niet meer lopen! (ja kon wel maar dat deed vet zeer Tong uitsteken).

Jaa precies. maar ik had al spierpijn dus veel erger word het niet .

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:42

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:

Erna worlino
Jolien bailey
gerad rox
madelon parade
kelly (diegene die kartouch heeft gekocht) onyx
nadine dunja

Zijn niet zo veel mensen.... Die madelon wilde ze op Parade? (kan het me niet voorstellen namelijk).

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-08 21:43

Neee, maar als je moet kiezen tussen parade en djinn. Zij wou parade , ik zou djinn kiezen Tong uitsteken

Ahtnamas

Kirsten_S schreef:
Ahtnamas schreef:

Jaa precies. maar ik had al spierpijn dus veel erger word het niet .

Krijgen ze morgen weer appeltaart?

Maar eh komende twee dagen wel op je kont blijven zitten he Tong uitsteken

Kirsten_S

Maarjaaah gebeurd is gebeurd. kan iedereeen gebeuren, zelfs albert zoer Tong uitsteken