Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
marthatjez schreef:Oja , even voorstellen
Ik ben martha !
10 jaartjes jong (jong dus )
Ik rij nu op mijn hele lieve Verzorgpony ....
En wil graag op ponykamp bij fjordenpaard in week 6 ......
Maar als het al vol zit.....
Groetjes
Martha
miejmoon schreef:Ja zag hem al![]()
Ziet er goed uit!
Zal zodra er een meisje uit me school les niet meerijd vragen of ze fotos maakt van mij![]()
Hoe wel dat wil je niet zien denk ik.
Morgen poging doen om me duo penottie haflinger weer een normale haflinger te krijgen hihi
Britt_Sisi schreef:lekker patries wil ik ook
ff alle energie deruit.
ben beetje down ofzoo..
Thanx Nan voor al je complimentjes!
Weethe wat ik trouwens net vondeen kaartje van jou die je me gestuurd had op kamp, je zat op pepsi
wanneer was dat 2005 ofzo?
mariss hoebedoel je op me handen letten? wat is er volgens jou mis met men handen (ik weet zelf wel iets , maar iedereen heeft altijd iets anders, leuk om te weten!)
collendoorn schreef:Britt_Sisi schreef:lekker patries wil ik ook
ff alle energie deruit.
ben beetje down ofzoo..
Thanx Nan voor al je complimentjes!
Weethe wat ik trouwens net vondeen kaartje van jou die je me gestuurd had op kamp, je zat op pepsi
wanneer was dat 2005 ofzo?
mariss hoebedoel je op me handen letten? wat is er volgens jou mis met men handen (ik weet zelf wel iets , maar iedereen heeft altijd iets anders, leuk om te weten!)
HAHA ECHT!! oohjaa dat heb ik toen idd gedaan, ging ik echt de hele wereld kaartjes sturen haha !! en bellen!! en smsen geweldig![]()
pepsi ff denken geen idee welk jaar dat was maar in ieder geval lang terugbest kans hoor 2005 !
En maris gaat goed... ze is een echt dikkertje dappie!! Vanaf helf december kunnen we amper wat doen! Dus ik heb totaal in 3 maanden denk een week gereden!! en ze krijgt nog vol te vreten.. echt zonde!! Dus kan me trainingen weer helemaal opnieuw beginnen! maarja op dit moment kan ik niet rijden!! Ga vanmiddag vragen wanneer ik mag..!! ik wil zooo graag !!
Word bij ons op stal vet rustig! 1 shetlander is al weg.. 1 paard gaat van het weekend weg! de andere maandag! en het enigste wat dan nog in de kost staat is een mini shet!!