Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fiona2005 schreef:Ik denk dat de broek naar buiten schuift omdat ze die kant langer moet maken(volte & stelling(?))
Fiona vind de galop tijdens het longeren ook geen moeilijk, ze gaat heel de tijd overkruisd.
Ik denk dat dit komt omdat ze de galop nog heel moeilijk vind en geen steun heeft(en tijdens het rijden heeft ze meer steun, niet dat ze hangt)
En je zei dat donna de galop ook nog moeilijk vind toch? Dus misschien heeft ze ook de steun niet tijdens het longeren..

), heeft hij allemaal wondjes op zijn linker voorbeen
)
Kendera schreef:ik denk dat iedereen het probleem kent, maar niemand de oplossing
gisteren is mike overleden, onze oudste (7) kat... god wat voel ik me kl0te.... en ja lies, dat was die huiswerkkat
Dan moet je creatief zijn

liesje is weer crea-bea
0Whisper0 schreef:Jeetje Kel, die Eeb!
Het zit je ook niet mee ook zeg
Hopelijk kan je vrijdag gewoon naar je afspraak dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar een leven met Eeb is in ieder geval alles behalve saai hihi!
loveseben schreef:0Whisper0 schreef:Jeetje Kel, die Eeb!
Het zit je ook niet mee ook zeg
Hopelijk kan je vrijdag gewoon naar je afspraak dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Maar een leven met Eeb is in ieder geval alles behalve saai hihi!
Dat is waar, zeker niet saai
[***] heeft natuurlijk ook iedere keer pech, dus misschien zijn het wel soulmate's

Noesie schreef:Wondje zag er inderdaad netjes uit Kel!
Plekje zelf was wel iets dikker geworden, maar dat is logisch.. Dat heb ik ook als ik hard mn been stoot
Zn been en alles was wel super strak! En hij zag er niet uit dat het pijn deed als ik eraan zat..
Zijn Oon en jij weer lekker schoon geworden?