Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:Ik ben nu bij de ere ronde al met de video, dus.. het laden is bijna klaar
JimBeer schreef:nickyforever schreef:super weer die foto's nathal we zijn weer trots op je
hoe is het met Danny en Angelique gegaan Syl?
Jimb0o schreef:Heb m gezien, vond het wel meevallen hoe er die eruit zag
lieziej schreef:Jimb0o schreef:Heb m gezien, vond het wel meevallen hoe er die eruit zag
Tis dan echt jammer dat 't een oude camera met slechte kwaliteit is... Van heel dichtbij wazzut doooooodeng!!
Citaat:Danny ging op zich erg goed met springen alleen bij het afgroeten ging Bob Rennen en helaas lieten ze de tijd gewoon doorgaan.
Dressuur ging redelijk.
Angelique was 1e met springen 30/40 cm en dressuur ging goed wel een paar kleine puntjes waar we wat aan moeten gaan doen.
Jimb0o schreef:lieziej schreef:
Tis dan echt jammer dat 't een oude camera met slechte kwaliteit is... Van heel dichtbij wazzut doooooodeng!!
Vond het zelf wel meevallen, maar ik zag het ook van onderstebovenIk zie mezelf alleen een staander meenemen en hem vasthouden. Maar het was ook zo raar, want hij leek ook echt te springen. Je hoort je vader ook al van: '''Goed zo''
lieziej schreef:Btw, Nathal, je vind het toch wel okee dat ik jouw foto's misschien ga gebruiken?