Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

meelen schreef:Je bent ook wel een doordrammertje hé Anke. We gaan echt wel een keertje saampies rijden.
Dat je nog niet mee kunt naar Veldt, snap ik wel. Maar ja, ik d8 dat je de verleiding misschien niet kon weerstaan hahaha.
1 Sok uit? Krijg je dan geen koud voetje?

winnitou schreef:gaan we toch nog even door! Maar niet echt lang hoor

ATE schreef:LIQUITA schreef:@ATE:
Erik wil zaterdagmiddag het ombouwtje komen maken. Komt dat uit? Hoorde dat Sandra en Ilse komen behangen, dus wel gezellie!!!
Ik had het er met Ilse even over...misschien is het wel leuk om zaterdagavond even te gaan wokken.
zou het ook zondag kunnen ik moet werken zaterdag middag kan nooit nee zeggen hezal san morgen wel spreken en ilse bel ik ff morgen komt de man van vriendin beginnen met de leidingen en komt ellis gezellig s middags ff helpen

meelen schreef:Dat was voor jouw record.

Mireille1970 schreef:Wie weet komen we even kijken, beloof niks hoorZaterdag ben ik ook in de winkel... Komen jullie gezellig op het Gildeplein naar het winkeltje kijken voor je naar Zaandam gaat?
Kunnen we wel gelijk wat leuks uitzoeken voor Johanna's nieuwe huis
. winnitou schreef:Goedemorgen allemaal (er is nog niemand),
Heb een record gebroken, 3 1/2 uur achterelkaar geslapen.
.
Wat heerlijk, al is het nog niet veel. Maar elke dag wat langer slapen is toch super.meelen schreef:Hm ik zie net dat het rond half 12 gaat regenen, da's weer minder. Zal ik maar ff doorlopen, zodat ik dan op m'n koffie-adresje ben.