http://www.weijergaerde.nl/ hier wil naar toe!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Xeen schreef:

was er vroeg uit, dus ook maar vroeg beginnen
Moet zeggen dat ik wel redelijk wakker ben
amandaaa schreef:Haha, gelukkig dat je mail meeviel was ook weer om 7 uur op me werk zorgt me moeder een beetje goed voor joepi???

Ireen_ schreef:Inderdaad raar weer, even op de buienradar kijken wanneer ik naar stal kan
Ik belde net Meursing, om Julia even te spreken over Evita (ik zit er sterk over te denken om met medicatie te gaan beginnen, ze wordt maar niet dikker en krijgt nu ook duidelijk krulletjes als het haar nat is..)
Blijkt Julia er helemaal niet meer te werken![]()
Balen![]()
Weet niet zo wat ik nu moet doen, ga zo de raaphorst maar eens bellen om te vragen of zij ook gewone visites doen bij andere dingen dan kreupelheidsproblemen.
Verdorie!!!
vera23 schreef:thanx voor lenen van halster nous... alleen werkte hij dit keer wel minder
Nog ff aantal dingen afronden en dan uiterlijk 2uur naar huis
Hopelijk heb ik eind van de week al mijn oude zooi kunnen wegwerken

maaar op een geven moment werd ze pist tooen ik eraan trok .. en als uk boos wordt is ze niet leuk dan gaat ze lopen bokken
)
gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
voor mij wel oud nieuws, wist t lekker al
Wat een heerlijk gevoel om eea af te kunnen ronden

Ze krijgt Pergolide. Van dit medicijn is bekend dat het vooral zin heeft bij paarden die nog in het beginstadium van de ziekte zitten, vandaar dat ik er nu al mee ga beginnen. Xeen schreef:Ja leuk he ?![]()
wat heb je met Ves gdaan ?