maar verder was hij super braaf ga vandaag naar rotterdam dus als er iemand is die doxje alvast los wil gooien graag
tot vanmidag/vannaaf
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar verder was hij super braaf ga vandaag naar rotterdam dus als er iemand is die doxje alvast los wil gooien graag
pumbaa_nr_1 schreef:whahah ja die spet en diddl ik ging gister zonderzadel rijden lag ik er bijna naast dox schrok van een bewegende spettermaar verder was hij super braaf ga vandaag naar rotterdam dus als er iemand is die doxje alvast los wil gooien graag
![]()
tot vanmidag/vannaaf![]()

,
! 

! Ze was zó braaf...
En ze liep echt tussen de groten... Laurens van Lieren, Edward Gal, Marlies van Baalen
... Jetta schreef:Mooi, Shirley, maar waar zijn je rijlaarzen? Echt weer iets voor jou, op je sokken op je peerd! Fijn dat ze braaf was, ik zeg toch, ze is best cool in d'r koppie!
Was vast wel spannend, voor zo'n groot publiek te rijden, voel je je al een beetje ANKIE?

Xeen schreef:
Er was een een klein meisje ,
Die wilde de manen knippen van haar Grotere paard.
Maar dat kleine meisje,
Wist niet hoe ze dat moest doen ?
Dus vroeg toen,
Aan mensen op Stal is er iemand die mij helpen wil ?
Mensen hadden 'geen' tijd.
en toen Kwam zij met het idee ;
laat ik een krukje pakken , slimme meid
Marieke_ schreef:Anita, Amanda had m verkocht voor 5 eurocent

met dr vriendjes,
!
Eefje23 schreef:Iedereen heeft het nu vast al gehoord dat Robin en ik ook gaan verhuizen! Heb de meeste mensen het al persoonlijk verteld of gePB't! Sorry, als ik mensen vergeten ben!!
Het is allemaal wel raar hoor! Maar ik voel dat het de juiste beslissing is! Joke gaat nu ook starten met Robin in de onderlinge en ben erg benieuwd hoe ze het gaan doen samen!!
Wie weet hoe ver dat gekke paard komt!
Nou, ik ga maar weer eens leren!! Dinsdag toets!!! Dus duimers gevraagd voor dinsdag tussen 10 en 12:30!!!
Iedereen nog een fijne avond!!!
AnitaJoeri schreef:had ik dan toestemming voor dat krukje gegeven haha de rekening volgt.