Ahja ik heb ier alles... 2 nieuwe halsters
Een uitrijdeken zou wel prachtig zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zebben plaats maar de eigenaar wil niet
De zoon eeft et ook al veel gevraagt, dan eeftie ooit eens ja gezegt maar tis toch ineens weer nee

en m'n hoofdstel enzo lig ier ook nog dus m'n ma gaat me moeten voeren en als ze da nog ga willen ..
Alleen de mensen kijken raar en denken daje zadel steelt maar ah

want zooo lang gaak ook nie rijden maar kwil m'n bontje enz es uit testen éh haha:D
ik mijn kodak 
!
, ik vlug nog eens aansingelen stijgbeugels op maat maken . Mieke desprit vast gehouden want madam was weeeer weg.
) madam desprit stopt , stapt gewoon door ik geef benen want khad nie gevraagt vo na stap te gaan. kgeef tik van m'n zweep op aar gat ze doe nix , kgeef nog een tik madam stijgert MASSAS hoog! Springt terwijl na voor en geeft daarna nog eens een soort bok . Ik mega verschoten , ikke beetje bang
maar ikke doorzetten en stap terug verder , ik terug in draf willen maar desprit denkt er anders over en protesteert weer. Ik geef weer tik , desprit hoofd na beneden en dreigen met bokken ik hoofd naar boven getrokken en gewoon weer gevraagt om na draf te gaan. Maar kben dan op ander veldje gegaan want tlag daar ook wel zwaar en op ander veldje ebbek aar gewoon in volle galop laten gaan , ze was toen braaf, kga terug na de ander kant in draf , ze stopt weer ik geef weer benen, geen reactie , ik geef tik van m'n zweep geen reactie en zo gaat et verder tot dak een paar toertjes deftig eb kunnen draven en dan ebk gestapt na de wei afgezadeld en hooi gegeven!
heelsan schoppen na mij!

k dacht daje ging vallen maat!