Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:08

Mendi schreef:
Arme Tink! Ze zien er toch zo lief uit die muisjes Afbeelding
Ik heb twee katten en nog presteren ze het in mijn huis te komen! Maar dan niet voor lang gelukkig Whoosh!
..

Zien er lief uit....ja...maar niet los in mijn huis Boos! ben al zolang bezig die krengen uit te roeien.Kat is helaas geen optie...ben met gif bezig.Voor een kat ben ik tevaak weg das niet leuk voor zo'n diertje

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:32

hahaha die doldwazedagen zijn er denk ik meer voor het vermaak van het personeel Haha!
Hey mendi! kreeg je geen slobberneus tegen je aan toen je ze een aai over hun bol gaf?! Het zijn echt zulke baby's als ze gegeten hebben hahahaha ze zitten dan echt helemaal onder.
Ik heb ralph trouwens ook nog niet gevonden..... (was er even tussendoor gelopen met pascal zondag)
Volgens mij wil bokt ons gewoon tegenhouden een nieuwe topic te openen Vork *oeps een storing* (en dan alleen voor de bokkers uit amsterdam en amstelveen Clown

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:37

Tinky12 schreef:
Kat is helaas geen optie...ben met gif bezig.Voor een kat ben ik tevaak weg das niet leuk voor zo'n diertje

Tink, dan neem je toch twee katten!? Afbeelding
Dan hebben ze elkaar om mee te spelen. Ik ben zelf ook heel weinig thuis, dus heb er indertijd een kitten bijgenomen voor de gezelligheid en dat gaat heel goed (nou ja, in het begin was het nog blazen en zo Bloos )

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:40

casjuh schreef:
Hey mendi! kreeg je geen slobberneus tegen je aan toen je ze een aai over hun bol gaf?! Het zijn echt zulke baby's als ze gegeten hebben hahahaha ze zitten dan echt helemaal onder.

Hihi, nee gelukkig waren de neusjes al opgedroogd. Pascal is wel van de categorie "ik wil geknuffeld worden"! Die steekt overal zijn neus in! Terwijl Veyton met z'n kont naar je toe staat en even omkijkt en het wel goed vindt.. haha!
Citaat:
Ik heb ralph trouwens ook nog niet gevonden..... (was er even tussendoor gelopen met pascal zondag)

Haha, die Ralph, de grote onbekende! Volgens mij is het geen kleintje die je zomaar over het hoofd ziet, maar het was best donker gisteravond, dan kan je die namen ook niet meer zo goed lezen.

Dat geraas van die vliegtuigen was ook even nieuw voor mij.. Klopt het dat je auto daar zwart van wordt?

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:44

Mendi schreef:
Hihi, nee gelukkig waren de neusjes al opgedroogd. Pascal is wel van de categorie "ik wil geknuffeld worden"! Die steekt overal zijn neus in! Terwijl Veyton met z'n kont naar je toe staat en even omkijkt en het wel goed vindt.. haha!

hehe dat klopt ja. Dan was veyton ook heel erg moe (wat wil je als je met zoveel paarden moet spelen).
Pascal is meer van het "hebbie nog iets te vreten voor mij?"

Mendi schreef:
Dat geraas van die vliegtuigen was ook even nieuw voor mij.. Klopt het dat je auto daar zwart van wordt?

hmmmm mijn auto is gewoon rood gebleven Clown

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 08:50

Personeel vind DDD inderdaad wel lachwekkend maar het is ook loodzwaar; ik sta bijvoorbeeld nu donderdag tot en met zondag ingeroosterd voor in totaal 32 uur en er zullen er nog wel 8 bijkomen. Personeel dat pech heeft begint om 8 uur en mag om 11 uur 's avonds weer eens naar huis. Maar goed het is maar eens in het jaar!

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:08

Arme Rubels Boos! Los gebroken en beentje gebroken.... Ik vond dat wel een stoere bok Haha! Ook al deed ie t niet meer helemaal, hij was wel leuk!

Goeiemorgen by the way Haha! ... Ga zo naar Hypodam (o jee, nix kopen!!!) en paardje rijden. Ik snotter al iets minder geloof ik, joepie!

Ik heb de DDD weer echt helemaal gemist, misschien dat mijn moeder het boekje heeft verstopt Tong uitsteken

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:10

Ik heb me er ook eens aan gewaagd om naar de DDD te gaan, maar je moet wel je verstand op nul zetten, even flink ademhalen en erin duiken Haha! Afbeelding
Gelukkig heb ik een ernstig financieel tekort op dit moment, dus hoef ik er niet eens aan te denken om geld uit te geven Vork

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:29

Haha ach het is wel lachwekkend hoor ik hoop bij de deur te mogen staan donderdag kan ik die rij naar binnen zien rennen.

Zietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:40

Hahahaha is eigenlijk ook een soort van leedvermaak Tong uitsteken

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 09:43

Oh oh oh wat erg Haha!
In Breda zijn ze elke avond tot 22u open Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb op donderdag wel wat leuke dingen gezien, die niet direct iedereen wil hebben, dus misschien dat ik dan even ga Haha!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:20

hoii

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:50

goedemorgen..

alano

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:54

ralph staat tegen over socrates....precies een rij verder als roosje.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:07

alano schreef:
ralph staat tegen over socrates....precies een rij verder als roosje.

Ik weet waar Socrates staat dus nou weet ik ook waar Ralph staat Knipoog
Dank je, Alano!

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 11:32

kom ik aan... stallen leeg...
Ze hadden ze al op landje 13 gegooid. Heb ze toch even lekker het ruinenland in gedaan hehe kan dat landje ook weer even groeien. Zo leuk om ze dan tekeer zien gaan in dat land! Veyton met z'n dikke kont aan de kletter, knalt zich tussen de kudde! Pascal probeert het bij te benen maar die is bang dat ie uitglijdt dus doet het rustiger aan. M'n moeder was ook even mee en die vond het geweldig om te zien Haha! (en dat zegt ze niet snel).
Volgens mij weet ik nu ook waar ralph staat. Ga vanavond denk ik maar eens een rondje uitloopstal doen Lachen

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:16

Ha ha, landje 13.. Die was zeker in de aanbieding Tong uitsteken

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:04

Haha!

Ik ga mn barretje maar weer eens openen.. Doei, doei

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:15

ja hahaha helemaal achteraan Koe maar goed, ze hadden nog een landje over gelukkig Haha!

Heb net Pascal weer op marktplaats gezet... Heb toch een maf gevoel in mijn buik erover.
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij uiteindelijk weg zal gaan Scheve mond Aan de ene kant geeft het me een gigantische verademing bij de gedachte dat ik alleen nog veyton over hou, maar tegelijkertijd ook een hoop verdriet Huilen
Ik zat net weer foto's te bekijken van veyton en pascal saampjes. Het zijn echt dikke maatjes van mekaar en dan krijg ik weer de gedachte dat ze uit mekaar gehaald moeten worden buhhhhhh Huilen ik dacht dat ik erover heen was!!!!!
Nou ik trek me ff terug jongens met een bak koffie. Hoop niet dat ik nu opeens kopers aan de telefoon krijg want ik kan het nu ff niet hebben...

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 14:14

Sterkte met de verkoop, Casje! Het zou voor mij hèt ideale paard zijn, maar ja, heb er net zelf eentje gekocht waar ik gek op ben Knipoog

PS Heb je al reacties gehad?

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:09

hoihoi!

Vervelend dat je der toch 1 moet verkopen casjuh!
Heb Pascal wel eens zien staan op Amstelhoeve, het lijkt me een heel leuk paard!
Ik hoop voor jou en Pascal dat hij goed terecht komt!

Ben laatste tijd weer vreselijk aan het studie-ontwijken, ben echt met de meest nutteloze dingen bezig Lips are sealed

casjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:26

ja... pascal is echt zo'n lief paard! Ik denk ook niet dat het moeilijk is om een goed baasje te vinden voor hem... maar toch blijft het moeilijk Scheve mond
Ik heb wel al een reactie gehad Lachen maar moet nog even afwachten of dat wat wordt. Nu kunnen ze tenminste meteen rijden en kijken wat ze van hem vinden. Vorige keer dat ik em te koop zette was hij een week later kreupel Boos! was echt balen zeg! hopelijk gaat het nu wel goed...

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:32

Jammer zeg, dat je hem moet verkopen! Lijkt me echt moeilijk al dat gedoe met adverteren, mensen die bellen/mailen/komen kijken. Ben blij dat ik dat toen met Leroy allemaal niet heb hoeven doormaken. Ik had tijdens een (spring Clown )clinic eens aan degene die de clinic gaf (en tevens KNHS jury en instructeur is) gevraagd of hij niet iemand wist die een paardje zocht (ik wist ook wel dat hij Leroy leuk vond). Uiteindelijk is Leroy naar hem/zijn vrouw gegaan, dus heb helemaal niet geadverteerd of wat dan ook. Achteraf wel enigsinds jammer omdat iemand die een paard bij de Ruif bijreed toen zei dat als ze het had geweten had hem had willen kopen en dat ik hem dan kon blijven rijden, de vraag is natuurlijk of dat zou bevallen dan, maarja... Hij heeft het goed nu.

Maar misschien ook een idee om eens in je omgeving rond te vragen of iemand iemand weet die opzoek is...?

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 15:48

Goedemiddag, ben ik ook weer!
Hoe is het hier? Lachen

Ik ben net weer voor het eerst (een hele dag) naar school geweest. Eindstand: ben gesloopt en heb migraine. Altijd leuk! Ben ook langs mn stage geweest en ze hebben het ontbindingscontract getekend!! Yeaaah dus eigenlijk moeten we nu wel een feestje houden Haha!

Schimmelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-06 15:56

Nou Lj, eindelijk kleding op de site! Het is nog niet 'je van het', maar het is zeker een begin Haha!