Wat banketstaaf jullie veel zeg!! Ik ben vanmorgen met Gijs mee naar jersey gevlogen, zie ik het strand ook weer eens, het is alleen even wennen om overdag te slapen in plaats van snachts, voel me een beetje brak maar dat zal wel door de leeftijd komen . We gaan strak pizza eten en dan weert terug naar Bournemouth vliegen, rond 23.00 zijn we weer thuis..
Veel plezier in Leiden. Veel suc6 met vliegen! Wij hadden gelukkig aardige docent: "ja we gaan wel erg snel er doorheen, gaan jullie nu eerst zelf maar even kijken". Wij: "Neee, dat geeft niet, ga maar gauw door, we zitten hier al vanaf 8.30". En toen waren we om 16.15 klaar ipv om 17.30, das toch wel een hele verbetering, die leraar moeten we vaker hebben.
ja hoor we zijn thuis, alleen zijn we gijs zijn kerstcadeautje de nintendo DS kwijt.... hopelijk heeft iemand hem gevonden en ligt hij op kantoor! Jersey was wel erg leuk, mooie kustlijn. Ow en Wen, bedankt voor de kerstkaart, hij is vandaag aangekomen
Zo, wat snel (was de 1e kerstkaart die ik gestuurd heb)! Zal ik er nu alvast maar 1 voor volgend jaar sturen, dan is ie vast wel op tijd En Sas is ie bij jou nog aangekomen?
Ik zit alweer in Utrecht, de trein was nog best druk, de bus was juist weer erg leeg, echt lekker als al die hbo'ers vakantie hebben. Vandaag maar 2 hoorcolleges van 45 minuten en dan vrij. Moet me ook inschrijven voor 2 keuze vakken, maar weet nog niet helemaal wat. Ik wil wel Pijn doen en verder moet ik nog gaan bedenken.
Zo ik ben weer thuis in Nieuw-Vennep. Was echt een gekkehuis aan het eind van mijn laatste college, iedereen zijn spullen in pakken en jas ed al aan. En toen die vent klaar was vlogen er een aantal echt de zaal uit. En de reden, we waren om 12.30 klaar met college en om 12.45 kon je inschrijven voor keuze vakken. Ik heb me ingeschreven voor pijn en het wel en wee van horen zien en ruiken, leek mij wel leuk.
Met de kar bedoel je? Het gaat goed met hem hoor, hij was vandaag onwijs vrolijk en met rijden ging het heel erg goed. Misschien ook omdat ik de bak voor me alleen had, heb zefs nog gegallopeerd en dat ging beide kanten goed.
Lekker Ja met de kar is alweer iets van 3 weken geleden denk ik. Afgelopen weekend niet geweest ivm vuurwerk, met kerst niet en weekend daarvoor ook niet.
Nou ik zeg wat anders: Conny: Oxana Corrie: Paco Sandra: Koos Leonie: Omar Karin: Koos Ilse: Bo Laura: Prins Wendy: Pablo Fenna: Ginger Esther: Manda Ik: Bowie
Hmmmm ik gaat ook wel ff een lijstje creeëren alleen weet ik niet wie iedereen is (bij naam dan...) Conny: Pablo Corrie: Paco Sandra: Zal ik die dan ook maar op Koos zetten... Leonie: Nynke Karin: Bo (had ze toch de vorige keer geruild ) Ilse: Lando Laura: Prins Wendy: Oxana Fenna: Ginger Esther: Manda Sas: Xandra