maar oke jullie begrijpen het wel he Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar oke jullie begrijpen het wel he

ATE schreef:dat gequote gaat nog niet zoals het moet![]()
![]()
xan schreef:Tjemig ben ik er 2 uurtjes uit, moet ik 5 blz bij lezen !!
Rockoo jij moest denk ik ook heel wat bij lezenn, arme Winnetou die moet er wel 10 lezen
rockoo schreef:hoe zet ik nou weer die beestjes erachter.
. 
xan schreef:hè hè een kwartier later en ik ben bijgelezen. !!!![]()
SIRE welkom, wat geweldig zeg![]()
En rockoo snap je het al ??
En Winnetou zit op de camping, nou dat doet ze voorlopig niet meer als ze ziet hoe gezellig het hier is.
LIQUITA schreef:ATE schreef:dat gequote gaat nog niet zoals het moet![]()
![]()
je had nu helemaal niks weg moeten halen. Als er 1 bericht in een balkje staat en daaronder nog 1 bericht (niet in een balkje) en je klikt op quote dan hoef je niks weg te halen dan is jou bericht de 3de en dat mag. Probeer maar eens met dit bericht...op quote klikken en dan gewoon er onder typen en versturen.
rockoo schreef:hoe zet ik nou weer die beestjes erachter wat Tamara met Elke heeft gedaan ga ik morgen proberen met Ate die begrijpt dat vast heel snel.
en wat ga je met ate doen ???? niet slaan hoor met een touw

LIQUITA schreef:xan schreef:hè hè een kwartier later en ik ben bijgelezen. !!!![]()
En Winnetou zit op de camping, nou dat doet ze voorlopig niet meer als ze ziet hoe gezellig het hier is.
Ik weet dat ze op de camping zit, daarom vraag ik me juist af of ze afkick verschijnselen zal hebben, hihi.
LIQUITA schreef:JAAAAH
xan schreef:LIQUITA schreef:
hè hè een kwartier later en ik ben bijgelezen. !!!![]()
Ik weet dat ze op de camping zit, daarom vraag ik me juist af of ze afkick verschijnselen zal hebben, hihi.
Dat wordt weer nachtbraken vanavond.
LIQUITA schreef:Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
ATE schreef:LIQUITA schreef:Rockoo...wat vind je van 12 uur weer morgen. Sandra vindt het ook een goed tijdstip. Enneh....ik zal op tijd zijn![]()
.
welke sandra???????????
rockoo schreef:Ik ben er toch maar jullie houden steeds pauze en begrijp ik het goed komt Ilse ook.