manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ladylada

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 03:34

Dames! Het was ontzettend gezellig vandaag :D
Ga nu lekker slapen na een leuk avondje met elkaar en daarna nog ons waterpolo team uit Ede hihi :+ Was ook errug gezellig ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-10 13:50

Ah panda..

:+ haha

Ja was zeker gezellig! De volgende keer... trap ik vast en zeker weer met beide benen in de verrassing :+ Ik heb zulke dingen ook echt niet door hè. Hoop dingen die ik al wel vreemd vond; een hele hoop geregeld, maar geen mail te bekennen? :? (vooruit, vast omdat ik op vakantie was ofzo?), Marieke die ineens druk moet smsen als ik t plan heb om Thirz te smsen (neehoor, is collega, sms maar! >;) ), om 5 uur al afspreken voor uit-eten gaan?, Cis die in Dishoek de weg tótaal niet weet (hoe groot is t daar nou :P zeker vanaf dat plein!) etc. Maar nee, ik zie daar natuurlijk niets achter :Y)
Maaaar was wel erg leuk :)) Weer eens gezellie met zn allen! En natuurlijk mn kado ;) Ben benieuwd naar de foto's!

haha ja nieuwsgierig als ik ben even gegoogled.
http://www.knzb.nl/actueel/nieuws/beric ... an_georgie
staan toch wat bekende namen tussen :P
En ik ben der toch ook best gaar van.. Pfft! Had nog best langer dan kwart voor 9 kunnen slapen.. Waren de paarden ook allemaal nogal wakker :+ Fijne combi :P Jij nog fris en fruitig mee naar Scheveningen gekund Cis?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 00:11

Oh, jemig haha dan hadden ze toch gelijk over het niveau waarop ze speelden :+

Mijn tijdelijke 1-avond projectje staat er alleen niet bij ;) Maar die is vast nog te jong :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 07:55

Waar blijven onze strandfoto's :D?

Fijn dat jullie t nog leuk hadden in de stad!

Bianz: hoe is t nu met je knie?

Ik had gisteren weer wedstrijd, t ging niet zo heel lekker, vond dr niet zo fijn aan mn been... had ook geen goede voorbereiding gehad doordat ze vrijdag opeens liep te hoesten toen ik zou gaan lessen en toen heb ik mn les niet gereden...
Ook staan ze weer op de wei, dus dat is natuurlijk ook een omschakeling.

Afbeelding

Middengalop (zet mn handen dan wat breder zodat ze dr hals wat lager houd, ze moet meer naar voren springen ipv omhoog)
Afbeelding

Klaar en alle2 moe...
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 17:46

Volgens mij zag je t niet he Bianca dat ik op die scooter zat :D, ik zwaaide wel!

Cis heeft lekker op shaar gereden!

Alletwee happy! (shaar in giro d'italia set :D)
Afbeelding

Lief snoetje
Afbeelding

Shaar die alleen op turbo tempo kon draven
Afbeelding

Bijna thuis
Afbeelding

Even nog wat rekoefeningen van Cis :D
Afbeelding

Afbeelding

Het was weer gezellig Cis!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 22:14

Hoi,
nog lekker gegeten bij de chinees?
Hier een voorproefje van de foto's op het strand.
Wilco heeft er veel gemaakt, dus dit is lang niet alles.....

Afbeelding
Goedzo dames... stilstaan....
Afbeelding
Poging 1 springen....
Afbeelding
Poging 2 springen....
Afbeelding
Cheese.......
Afbeelding
Zit alles goed?
Afbeelding
Sprakeloos
Afbeelding
Oke dames, nu allemaal even serieus!!!
Afbeelding
Gooi je haar los.....

De rest krijgen jullie nog te zien....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 07:09

Leuke foto's hoor Nel! Bedank Wilco maar :D

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 09:58

Dankjewel voor het voorproefje Nel, leuk!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:18

Hoi!
Leuke foto's Nel! Vind vooral de eerste foto een laatste 3 leuk spontaan! Je mag zeker Wilco wel bedanken! Krijg wel een dubbel gevoel bij de springfoto haha.
Ook leuke foto's van Shaar en Cis, lekker gereden? En licht nog eens ff toe wat er allemaal was met het waterpoloteam uit Ede? Projectje voor 1 avond Cis??
Bar, Shaar ziet er goed uit! En ach, een mindere dag kan toch, volgende keer beter!
Mijn knie is minder goed afgelopen; gisteren laten checken en ws. is er iets mis met mijn meniscus en voorste kruisband. Over 3 weken naar de orthopeed, nu met pijnstillers en krukken rondhobbelen. Echt, ongelofelijk, even springen voor de foto! Orson kan dus ook even genieten van vrije tijd in de wei.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 10:27

Sjonge Bianca! Wat ongelofelijk K*T! Idd denk je even van een paaltje af te springen... Kun je pas over 3 weken terecht in het ZH? Pfoe dan moet je lang wachten! Hoe zit het nu met je werk?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 12:39

Jemig Bianz, dat is vervelend zeg! Heb je er ook veel pijn aan ivm de pijnstillers?

Ik heb heeerlijk op Shaar gereden :D Het was al zo lang geleden dat ik echt weer lekker genoten heb. Mooi weer, gezellig gezelschap, prima hoor! :)

Ennuh tja, dat projectje. Ik heb al voldaan aan de opdracht die we hadden meegekregen dus ik mag op jullie feestje komen haha ;) Hij was alleen wel een beetje jong, 20 :+ Maar formaat kleerkast zegmaar. Ik moest op een opstapje gaan staan om een beetje fatsoenlijk met m te kunnen praten. En hij had ook nog wel een plaatsje voor me in zijn bed in hun hotel, maar daar heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 18:30

Whaaa wat een leuke foto's! :):) Bedank Wilco idd ook maar van mij! Leuk! Daar komt vast een leuke verjaardagsfoto uit :D (enne de andere foto's mag ik toch ook wel hebben? O:) ) Leuk weer eens zo'n foto van ons met zn allen *D
Ja echt hè. Gewoon even een sprong maken en dan zo fout.. Had t er hier nog over: dan baal je echt! Als je nou iets heel ingewikkelds, gevaarlijks en belangrijks gedaan had, maar gewoon even springen voor de foto. Sterkte er weer mee Bianz!

En t was lekker bij de Chinees :9 Nog bedankt voor t reserveren hè!

Volgens mij hadden ze allemaal nog ruimte over in hun bed :Y) En t zag best grappig uit: cis op der opstapje en dan nog maar net zo groot als hij :+ De vrienden naast ons nog wat doorgespeeld aan je broertje?
Leuke foto's van Cis en Shaar!

Marieke je 'Ah Panda!' al kwijt? :P Zal je der zo wel weer even aan helpen dan ;) haha

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:23

}:0 aaaaaah.....panda's := hihi hij blijft leuk!

Volgens mij heeft mn broertje er niets meer van gehoord...en ach, zulke slechte dingen heb ik nou ook weer niet gedaan. (toch :o ?)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:04

Ik zal wilco bedanken!
Thirz hoe spreken wij dat een keer af over de foto's
O Bianz, wat vervelend nou!
Even leuk op de foto en dan ben je weer terug bij af...
Wat een verkeerde landing al wel niet kan doen he!
Sterkte meis!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:39

Heej!
Anne; wat een gave foto's van vakantie! Hele mooie omgeving, vast weer helemaal uitgerust :j
Ook nog paard gereden daar? Kan daar ook heel leuk!
Bianz; echt superk*t van je knie!! Hopen dat je na onderzoek snel geholpen kan worden en je training met Oz weer kan oppakken. Hij geniet best van het eten dat ie van mij krijgt zonder werken, maar leuk is anders!!
Chinees en foto's maken was erg gezellig! Wat springen we ook weer mooi gelijk he :+ Wanneer is onze volgende meeting? Ik stem dan voor de kabouterhut :')
Nel; kom jij nog in Middelburg zodat je t kaartje in mijn bus kan gooien? Anders moeten we ff een keer afspreken.
Enne panda Cis...heb jij eigenlijk nog speeksel uitgewisseld met je projectje?! :)) :+

Nou, wij gaan weer verder aan de knutsel voor Bianz... :evaw:

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:42

ehm thirz...wat zal ik daar op antwoorden hihi :+ Ik heb niet echt met m gezoend, dat vond ik toch te makkelijk...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 21:56

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:01

whahaha dat hebben jullie snel geklaard!
tuurlijk komt ie de 22ste...pfff daar zit ie vast op te wachten :+ en dan moet ik m eerst ook nog even eraan herrinneren wie ik ook alweer ben (als ie überhaupt nog weet wat ie gedaan heeft die avond)
Maargoed, project speeksel uitwisselen is dus gelukt :P

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-10 22:37

Ow joh, vind ie vast nie erg :P kan die meerijden met de uit-de-taart-kom-persoon :Y) haha. Wel origineel hè, de een uit de doos, de ander uit de taart!
Enne Cis? wat is t nu? niet echt met hem zoenen? met speeksel uitwisselen :? Hoe doe je da? :+

Jaa wanneer is de volgende meet? :D Spreken we meteen ff een datum af!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 22:39

nou je kunt ook kussen (zal verder niet in details treden) met iemand...en hij gaf een natte zoen haha, dus vandaar. Is dat voldoende info denk je? :P

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-10 13:27

ow op die fiets! Ja dat kan idd ook :Y)

Ow en Thirz, heb daar nie paard gereden. Was geloof ik niet echt zoiets waar we paarden konden huren in de buurt. En.. onze paardenspullen pasten ook niet echt meer in de auto :') haha.

Enne Cis, welke weekenden ben jij nog allemaal thuis? Kunnen we de meet alvast plannen :) En de kabouterhut reserveren :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 15:12

Ik heb al t halve huis schoongemaakt en mn paardjes gedaan. Met shaar lekker rondje buiten gedaan en Dolce voor de 2e keer in dr leven aan de longe gehad, heel kort hoor, nog geen 10 min...
Afbeelding

Filmpje!
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-10 13:32

Ik ben al voor 8 uur opgestaan... kreeg t opeens in mn bol om met shaar naar t strand te gaan!

Het bewijs :D
Afbeelding

Mn auto met mn nieuwe trailer erachter
Afbeelding

Helemaal happy bij de trailer met mooie witte staart en witte beentjes!
Afbeelding

Lief snoetje
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-10 17:15

Brave Dolce! Oh en dat lijkt me zo heerlijk hè! Gewoon wakker worden en denken: goh ik wil nu naar t strand, paard inpakken en gaan! :) Haha en Shaar die braaf op t strand blijft staan :P "ik sta hier op de handrem" Leuk hoor Bar! (dat strand is daar zo heerlijk zonder paalhoofden :):) )
Marieke en ik hadden het er toevallig net op t strand ook over (ja we waren gaan zonnen ;) haha) Hele baan strand waar je heerlijk kon rijden zonder/ tussendoor de paalhoofden: perfect voor een ritje! Klein detail: we hadden nu alleen onze skeelers bij ipv een paard :Y) Maarrr.. we kunnen het nog! Zelfs trap op! en trap af :j én over een rot stenen paadje :+ haha Zónder te vallen! 8-) Toch maar eens vaker die dingen uit t tuinhuis halen. Was leuk!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:26

weer veel mooie foto's voorbij zien komen....Helaas is de computer een paar dagen kapot geweest en kon ik niet op internet, vandaar dat ik nu pas reageer...zit even op mn werk op de computer.
Anne ik vond dat we heel goed konden skeeleren, zeker na zo'n lange tijd...ook hadden we nog een spannend moment met die hond....

Hebben jullie allemaal je snuggie al klaarliggen voor het feestje zaterdag? Denk dat jullie echt geluk hebben met t weer...overdag zou het in elk geval erg mooi worden...