Ga nu lekker slapen na een leuk avondje met elkaar en daarna nog ons waterpolo team uit Ede hihi
Was ook errug gezellig
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Was ook errug gezellig
haha
Ik heb zulke dingen ook echt niet door hè. Hoop dingen die ik al wel vreemd vond; een hele hoop geregeld, maar geen mail te bekennen?
(vooruit, vast omdat ik op vakantie was ofzo?), Marieke die ineens druk moet smsen als ik t plan heb om Thirz te smsen (neehoor, is collega, sms maar!
), om 5 uur al afspreken voor uit-eten gaan?, Cis die in Dishoek de weg tótaal niet weet (hoe groot is t daar nou
zeker vanaf dat plein!) etc. Maar nee, ik zie daar natuurlijk niets achter
Weer eens gezellie met zn allen! En natuurlijk mn kado
Ben benieuwd naar de foto's! 
Fijne combi
Jij nog fris en fruitig mee naar Scheveningen gekund Cis?
Maar die is vast nog te jong
?

, ik zwaaide wel!
)

Het was al zo lang geleden dat ik echt weer lekker genoten heb. Mooi weer, gezellig gezelschap, prima hoor!
Hij was alleen wel een beetje jong, 20
Maar formaat kleerkast zegmaar. Ik moest op een opstapje gaan staan om een beetje fatsoenlijk met m te kunnen praten. En hij had ook nog wel een plaatsje voor me in zijn bed in hun hotel, maar daar heb ik toch maar vriendelijk voor bedankt...
Bedank Wilco idd ook maar van mij! Leuk! Daar komt vast een leuke verjaardagsfoto uit
(enne de andere foto's mag ik toch ook wel hebben?
) Leuk weer eens zo'n foto van ons met zn allen 
Nog bedankt voor t reserveren hè!
En t zag best grappig uit: cis op der opstapje en dan nog maar net zo groot als hij
De vrienden naast ons nog wat doorgespeeld aan je broertje?
Zal je der zo wel weer even aan helpen dan
haha
Wanneer is onze volgende meeting? Ik stem dan voor de kabouterhut
Ik heb niet echt met m gezoend, dat vond ik toch te makkelijk...
en dan moet ik m eerst ook nog even eraan herrinneren wie ik ook alweer ben (als ie überhaupt nog weet wat ie gedaan heeft die avond)
kan die meerijden met de uit-de-taart-kom-persoon
haha. Wel origineel hè, de een uit de doos, de ander uit de taart!
Hoe doe je da?
Spreken we meteen ff een datum af!

haha.
En de kabouterhut reserveren

Haha en Shaar die braaf op t strand blijft staan
"ik sta hier op de handrem" Leuk hoor Bar! (dat strand is daar zo heerlijk zonder paalhoofden
)
haha) Hele baan strand waar je heerlijk kon rijden zonder/ tussendoor de paalhoofden: perfect voor een ritje! Klein detail: we hadden nu alleen onze skeelers bij ipv een paard
Maarrr.. we kunnen het nog! Zelfs trap op! en trap af
én over een rot stenen paadje
haha Zónder te vallen!
Toch maar eens vaker die dingen uit t tuinhuis halen. Was leuk!