Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Denk je dat het een keertje erin zit?
(van Anoush weet ik het niet zeker0 geld uitgeven bij Divoza voor Spetter(lief van haar dat ze mee wil met mij :o .
. Zondag bijkomen en dan maandagavond naar Amsterdam naar een concert van Joe Satriani (kennen jullie denk ik niet) en dan dinsdag weer even bijkomen en woensdagmiddag pas weer werken
.
spettertjuh schreef:Irene ik zou het superleuk vinden als ik een keertje met jou en Evita mee mag met de wagen![]()
Denk je dat het een keertje erin zit?
*o/*
) Ireentjuh schreef:Morgen eerst even mee om de kinderen van frank aan te moedigen (een stuk of 30, geloof ik)
(heb alleen niets nodig hahaha)
Binar schreef:Ireentjuh schreef:Morgen eerst even mee om de kinderen van frank aan te moedigen (een stuk of 30, geloof ik)
hihih, ik wist niet dat Frank al zoveel kinderen had![]()
![]()

MlizS schreef:Heeejj Mensjes hier ben ik weer en natuurlijk zit ik mijn laatste LESDAGJE weer op school te bokken!!!!! volgende week tentame week gemiddeld 3uurtjes per dag naar school en daarna ga ik 4 dagen naar de ardenne met school en dan heb ik lekker 8 weken vakantie:D heb zin in de BBQ zaterdag hoor:D haha.. maar volgende week op stal zulle jullie mij dus niet zoveel zien ivm leren. en die week daarna ook niet omdat ik dan met school naar de ardenne ben.. maar geen zorgen daarna heb je weer 8 weken last van me.... ik kom trouwens morgen vanuit de lier skeelerend naar stal toe samen met een vriend van mij..!! lekker eindje maar is goed voor me.! tot morgen iedereen xxxx
maakt niet uit hal el een patatje
tot zo
had toen trouwens wel pijn in mijn stuitje
spettertjuh schreef:MlizS schreef:Heeejj Mensjes hier ben ik weer en natuurlijk zit ik mijn laatste LESDAGJE weer op school te bokken!!!!! volgende week tentame week gemiddeld 3uurtjes per dag naar school en daarna ga ik 4 dagen naar de ardenne met school en dan heb ik lekker 8 weken vakantie:D heb zin in de BBQ zaterdag hoor:D haha.. maar volgende week op stal zulle jullie mij dus niet zoveel zien ivm leren. en die week daarna ook niet omdat ik dan met school naar de ardenne ben.. maar geen zorgen daarna heb je weer 8 weken last van me.... ik kom trouwens morgen vanuit de lier skeelerend naar stal toe samen met een vriend van mij..!! lekker eindje maar is goed voor me.! tot morgen iedereen xxxx
O O O O die 8 weken Hè........ Weet niet of wij dat overleven hoor
met digi in je handen op het achterste plankje staan gaat dan niet altijd goed
)
ze had liever een crosswedstrijdje gehouden met Robin in plaats van een beetje braaf stappen en draven. Gek beest
Ireentjuh schreef:(Evita trekt wat hard opmet digi in je handen op het achterste plankje staan gaat dan niet altijd goed
)
warm joh