idd dat zijn winter voeten.... slaap je wel eens met sokken aan in bed....? of heb je een keer toen je voeten onwijs koud waren ze heel snel warm gemaakt ( warme does bijvoorbeeld of bij een kagel zitten) geloof mij niks om je zorgen over te maken.... als het echt je hart was dan had je wel op meer plekken last er van....
ik heb altijd met een paar teentjes dat ze helemaal wit worden zodra ik in de kou ben! en echt alleen die teentjes zijn altijd koud!! komt volgens mij van wat martien al zegt te snel een keer warm gemaakt met heet water ofzo!
jaa inderdaad! misschien hebben jullie wel gelijk! anders had ik wel meer dingen wat anders of raar waren.. maar ik denk altijd heel erg snel hoor dat ik iets heb vraag maar aan maris! die maakt het elke zaterdag mee whaha ik heb altijd wat is best erg hoor.. mijn muziek leraar zij laats wat ik ben want je heb er een naam voor dat je altijd gelijk de ergste dingen denkt! ik weet alleen niet meer hoe het heet whaha maar wel bedankt meiden!
Heee allemaal!! goedemorgen.. of eigenlijk al bijna middag ooh leuk maris!! die kaartjes heb je er al zin in!! ja zeker!
oh en martina jaa dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn whaha vandaag is het weer horsetime!! voor maris en mij dan in rotterdam hier maar zeker ook voor andere mensen nog wel heb er zin in! alleen maris heeft An jou nog gebeld? mij belde ze namelijk ook dat ze niet kan komen lang verhaal als je het nog niet weet ik vertel op de manege wel! maar is best wel erg! naja niet de ergste dingen gelijk denken valt wel mee maar ik schrok er wel van!! dus ze komt in ieder geval vandaag niet maar ze belt wel nog ff. maja op wie wil je!? ik heb er zin in!
hahahaha zo hebben we allemaal josé een mailtje gestuurd! ben benieuwd hoor!
ik word een beetje moe van die verzorgster van tanja.. *oeps* Ik heb nu me eigen zadel dus me sjabrakje die onder t oude zadel lag wilde ik terug! dan kon ik m schoonmaken en dan gebruik ik m lekker zelf (ga niet me spullen uitlenen doorhun onwijs vies laten worden ookal gebruik ik t zelf niet het word er natuurlijk niet beter op) Heeft ze alsnog een sjabrakje uit de vuilniszak gepakt die van mij is!! Dus ik opgeschreven in 't boekje. het is niet de bedoeling dat je mijn sjabrakjes nou nog een keer pak(en nog wel een schone *ZUCHT*)
En nou was ik er vandaag ging alleen ff poetsen! zie ik t zadel hangen die hun gebruiken nou die singel leek wel een zandsingel ! paasei die zag er echt niet uit en die beugels helemaal bezand..!! Wat is t nou voor moeite om ff een borsteltje erover heen te halen! ben blij dat ze mijn zadel en sjabrakje niet gebruiken!
inderdaad nan gewoon lekker boos worden op ze... gister is er iemand bij ons voor ( precies voor ons huis) voor een auto gesproken mors dood... hij wou zelfmoord is gelukt ook die man kende ik was vande week nog bij ons in de winkel nooit iets raars mee was nog maar ergens in de 30 gelukkig geen kinderen alleen een vriendinnetje.... de bestuurder van de auto ken ik ook het was allemaal wat ik was net 10 minuten voordat het gebeurde weg gegaan heb het dus allemaal niet gezien.... het bloed lag op de straat dat heeft me buurman nog weg gespoelt omdat de politie het niet deed.... egt erg hele buurt is geschrokken
Ik zou er graag over meepraten en berichtjes plaatsen maar dat kan ik niet want ik weet niet waar jullie het over hebben! als er weer een onderwerp voorbij komt die ik wel snap dan plaats ik wel weer wat.. whaha