Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik heb zo veel vrije tijd nu, en ik zou het echt heel graag vullen met paarden Emmaa_ schreef:In Almere hoeft ook niet! Ik heb een paar mails gestuurd met iemand uit Amstelveen, hoor ik nu alleen niks meer van.
Herstel gaat helaas alles behalve spoedig.. Sinds januari is de situatie eigenlijk constant hetzelfde gebleven, wat betekent dat het nu zo "stabiel" is dat ik mag gaan aftasten wat er gaat en wat er niet gaat. Ik werk nu weer wat meer en ik ga dus weer langzaam beginnen met rijden om te kijken hoe dat gaat.. Voor mij is het nu gewoon hopen dat het niet slechter wordt want dan heb ik wel een groot probleem helaas
dus het ging eigenlijk helemaal niet goed nog... Emmaa_ schreef:Ja ik ben met mn rug op zo'n manier terecht gekomen dat er twee wervels scheef op elkaar zijn gaan staan, en de spieren in mijn rug zijn niet sterk genoeg om die weer terug te zetten en dan ook op z'n plek te houden. Ze kunnen het dmv kraken wel recht zetten, maar het schiet dan automatisch weer terug.. Daardoor heb ik zeg maar constant het gevoel alsof ik mn rug moet knakken, en omdat het geen natuurlijke positie is en er dus minder kraakbeen tussen zit ofzo voelt het heel irritant, vooral als ik lang heb gestaan
Kirsten_S schreef:Emmaa_ schreef:Ja ik ben met mn rug op zo'n manier terecht gekomen dat er twee wervels scheef op elkaar zijn gaan staan, en de spieren in mijn rug zijn niet sterk genoeg om die weer terug te zetten en dan ook op z'n plek te houden. Ze kunnen het dmv kraken wel recht zetten, maar het schiet dan automatisch weer terug.. Daardoor heb ik zeg maar constant het gevoel alsof ik mn rug moet knakken, en omdat het geen natuurlijke positie is en er dus minder kraakbeen tussen zit ofzo voelt het heel irritant, vooral als ik lang heb gestaan
Hmm.. was dat een orthomanuele arts waar je naartoe ging? Want ik heb/had ook flinke beschadigingen
in mijn nek, en die heeft hij toen ook weer recht gekregen en ook andere wervels in mijn rug.
Het is logisch dat ze het niet kunnen opvangen als het scheef staat, dan drukt het er gewoon tegenaan,
wat voor pijn zorgt.
Het is een beste bekende man, die je echt binnen max 4 keer + 1 nacontrole (paar maanden later) weer 'goed' krijgt.
In almere is er ook zo'n man, raar iemand, die minstens 10 behandelingen gebruikt en het vervolgens niks doet, bij
de meeste dan.
Maare hebben ze ook geen corset voorgesteld ofzo dat het weer in de juiste positie kan terugkomen?
Kirsten_S schreef:Snap ik ems! Ik ben al 5 jaar bezig met de juiste te vinden, heb toen gelukkig enige verlichting bij die arts gekregen en uiteindelijk een oprecht goede fysio gevonden nu. Geef nog niet op zou ik zeggen. Als je het ziet zitten en wat anders wilt proberen zou ik deze man echt aanraden.
Het is echt niet makkelijk, dat begrijp ik echt. Vooral al die vreemde mensen aan je lichaam, en dat op plekken waar je het liever niet wilt zeg maar....
Je bent nog jong ,dus die wervels moeten toch echt terug kunnen naar de plek waar ze vandaan kwamen, lijkt mij!