Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Kirsten_D schreef:Mooie tatto el!![]()
Alleen jij zit toch in de hotel bisness? Is het dan niet lastig daar een tattoo?

Kirsten_S schreef:
Suuuuuper pretty and they look delish

Astor schreef:Wauw El! Erg mooi! Is dit voor je moeder?Mooie tekst meis!
Ik wil zelf ook een tattoo op die plek maar het houd me onwijs tegen met 1 ding.
Maar ik wil het wel heel graag en ik hou totaal niet van pijn dus dat houd me ook een beetje tegen
Ik vraag me elke dag of of ik de dag ervoor wel aan mn moeder heb gedacht.. Ik denk echt elke dag aan haar en die vraag stel ik altijd aan mezelf omdat ik niet wil dat er een dag komt dat ik haar vergeten ben. Het is een soort van geheugensteuntje voor mij, maar ook een memoriam. Ze leeft elke dag in mij voort en dat mag iedereen weten 

Pebbs schreef:Hooooi El! Hoe is het ???

Elja schreef:Klopt noor.. Dat plekje heb ik haar meteen kunnen geven gelukkig. Heb nooit die ontkenningsfase gehad

Misschien over een paar years. Beats me 

Elja schreef:Pebbs schreef:Hooooi El! Hoe is het ???
Lekkerrrrr
Gister tentamen gemaakt, woensdag tweede geworden met de Eventgame van Tio (mijn school). Bij de Eventgame moesten in 36 groepen van 10 studenten een evenement voor het 150-jarig bestaan van de Bijenkorf ontwerpen. Er waren echte eventmanagers bij en ik ben door één van hen gespot. Ik mag bij ze op gesprek komen voor een stage![]()
![]()
En verder gaat het wel oke!
! Hoe meer decoraties je hebt hoe beter, mijn fantasie is oneindig hihii

En ik hoef geen huiswerk te maken of te leren.
Elja schreef:Kirsten zo lief wat je daar zei![]()
![]()
![]()
Je hebt iets wat heel veel mensen niet hebben, een soort geniale intelligentie.
Die komt bij mn facebook quotations
!