Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mntj schreef:voor diegene die neiuwsgierig waren en nog niet gesproken heb.
Rona was 3e in de tweede proef. en uiteindelijke stand over 2 proeven was ze 6e van de 22 starts.
Ben appetrots op dr. gaan zondag voor het eesrt m starten. ben benieuwd.
Nomi was ook in een proef 2e geworden en was uiteindelijk 5e van de 7.
zo ver de uitslag van de pony's op de regiokampioenscahppen.

mntj schreef:nicole.
je paardje is verliefd.hinnkte helemaal naar troyk toen ik m het land op wildde zetten.
ze bleef achter m aan hobbelen en hebben zelf geneusd haha. ze zal wel hengstig zijn.
is nu zwaan kleef aan.
,Hahhaha,Troyk zal wel denken wat moet die nou in ene
ATE schreef:mntj schreef:voor diegene die neiuwsgierig waren en nog niet gesproken heb.
Rona was 3e in de tweede proef. en uiteindelijke stand over 2 proeven was ze 6e van de 22 starts.
Ben appetrots op dr. gaan zondag voor het eesrt m starten. ben benieuwd.
Nomi was ook in een proef 2e geworden en was uiteindelijk 5e van de 7.
zo ver de uitslag van de pony's op de regiokampioenscahppen.
toppie weer hoor en daar mag je dan ook heel trots op zijn
Nicole1995 schreef:mntj schreef:sterkte de komende dagen nicol.
ik hou col in de gaten voor je hoor.
je zal het de komende dagen wel erg druk hebben. en genoeg aan je hoofd. gelukkig staat ze op het land.
als ik iets kan doen moet je het zegen he.
veel sterkte en wijsheid de komende dagen.
hoop dat het allemaal wat soepel verloopt en iedereen snel zijn draar weer vindt er er weer rust in huis komt,
nicole.
je paardje is verliefd.hinnkte helemaal naar troyk toen ik m het land op wildde zetten.
ze bleef achter m aan hobbelen en hebben zelf geneusd haha. ze zal wel hengstig zijn.
is nu zwaan kleef aan.
Wat lief he,Hahhaha,Troyk zal wel denken wat moet die nou in ene
![]()
Ik was ff een uurtje op stal vanmorgen ik heb Rona wel gezien.Bedden zijn gekocht,vanavond komen de jongens nog praten enz.over verschillende dingen en dan proberenw e volgende week woensdag de overstap te maken.Dat komt het beste uit met Bert zijn werk dan is het aan het einde van zijn werkcyclus en heeft ie meteen 4 dagen vrij dat is wel zo fijn om ff te starten.Hele huis is gedaan,kasten vrij gemaakt,shoppn en willen nog 1 kamer voor de oudste verven het liefst nog voor woensdag.Komt langzaam post binnen druppelen met allerlei formulieren voor verhuizing enz.wat we aan gevraagd hebben.Nu nog wachtne op geld watz e ten onrechte heeft gekregen omdatw e niet wisten datz e al zo snel ging dat moet nog terug.waarschijnlijk kunnen we fluiten ernaar.Heb neurostan gehaald om beter te slapen en overdag wat rustiger te worden hakt er bij mij enorm in vanmorgen ff flink zitten janken dat mensen je dit toch zo gewoon aandoen op deze manier en er gewoon mee weg komen.
mntj schreef:winn hoop dat het weer wat beter wordt. misschien is je scootmobiel wel een hovercraft haha.
nee zonder gekheid. hooop dat het weer wel weer opknapt.

winnitou schreef:Rowan belde op om te vragen of hij met de speedboot.van eem van de jongens mee de zee op mag, papa zou ook mee.
Hij moest van papa zelf maar aan mama vragen zei hij.
Heb de afspraak met zijn vader gemaakt dat Rowan niet mee mag de zee op met een boot.
Kreeg ik daarna zijn vader aan de telefoonn.... de zee was erg rustig volgens hem....
Maar op mijnvraag of er dan nog niet gedronken was kreeg ik te horen dat het wel was, en of de bestuurder.nou 3 of 13 biertjes ophad kon allebei volgens hem alhoewel hij het laatste logischrt achtte.
Mijn antwoord op Rowan zijn vraag was dus nee.....
Hoop toch echt dat zijn vader dat volgende keer zelf ook kan bedenken.....

Shenavallie schreef:Wat leuk dat Lars zo'n verre reis gaat maken! Ben zelf nog nooit zo ver geweest, dus ik ben wel benieuwd hoe hij het achteraf gevonden heeft!
Wesley gaat volgende week voor 3 weken met mijn ouders naar Groot-Brittannië op vakantie. Zelf moeten Dennis en ik deze vakantie veel werken, dus kunnen we niet met hem weg. Vandaar dat we zo nu en dan een dagje weg doen. Dennis had bijvoorbeeld vandaag een halve dag vrij en zijn we vanmiddag met zijn drietjes een rondvaart door Amsterdam gaan doen.
,Hij is op 7 jarige leeftijd met zijn vader via Maleisie(overnachting vliegtuig stuk)naar Nieuw-Zeeland gevlogen waar zijn tante naar toe is geemigreerd.Ik was wel heel blij hoor om steeds wat te horen als ze geland waren.