merries kunnen spontaan melk gaan produceren wanneer er regelmatig aan de spenen gezogen wordt, dus dat zou kunnen... dusssss... zou dr idd mr s naar laten kijken... en die ballen moeten er sowieso af
Thnx Lail! Heb wat met de schroef gerommeld en toen deed ie het! Zal morgen showen hoe hij eruit is gekomen! Hij was echt super braaf! Had ik wel verwacht, maar het is toch afwachten... Volgens mij wastie er wel blij mee
lail
Geplaatst: 19-05-11 23:09
hihi, mn ma haalt de messen altijd helemaal los om super schoon te kunnen maken, en elke keer als ik begin sta ik weer op dat ding te vloeken omdat ie t niet doen totdat ik denk "owja, die schroef" ben benieuwd! soort sjimmie??
Nee want hij is vosbont... Heb het ook nog niet goed kunnen zien want heb t in t donker gedaan bij tl-verlichting Mr hijs er echt heel erg van opgeknapt John zei dat de messen bot en verrot waren beetje met die schroef klooien en hij gleed er zo doorheen Knappe poown ist nu
__Melis__
Geplaatst: 20-05-11 11:00
Voor het scheren: (even vlecht maken om zijn manen te sparen...)
en erna:
Heb ook nog wat foto's met m'n camera gemaakt, zal k laten zien als ik thuis ben! Dit is met telefoon gemaakt dus...
Nee niet flemen, maar hij probeerde wel te gaan knauwen aan me zegmaar, ook omdat hij het zo lekker vond... Ben blij dat ik het gedaan heb, hij voelt zich duidelijk een stuk lekkerder nu!
maar dan was hij wel blij met je als hij het terug wilde doen haha!
__Melis__
Geplaatst: 20-05-11 12:04
Nee die andere is super door haar vacht heen gekomen zelf! Met poetsen gewoon helemaal verhaard... Had het ook eerder andersom verwacht, dat hij wel zou verharen, maar zij niet :S
Kijk maar, dit is Annabel
Ben best een beetje verliefd op hem! Hijs zo gaaf!
lail
Geplaatst: 20-05-11 14:50
hihi hij is idd opgeknapt je! maareh... zn hoofd is te groot voor zn lijf...
Heb van de week tegen Dymphy gezegd dat ik de volgende les mee wil doen... Had niet op het bord gekeken, anders had ik deze les al mee willen doen...
lail
Geplaatst: 20-05-11 16:44
zouk wel een priveles nemen, heb je naar mijn idee meer aan. heb ook bij hem gelest, alleen en met zn 2en, en vond alleen toch echt veel fijner, anders is ie in je ogen alleen maar met de ander bezig