[HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-10 19:37

Morgen als het weer een beetje meewerkt eindelijk weer een buitenritje met Mandy :+

Marjo_Wystan

Re: [HK]Stal midden delfland roddels deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 08:56

Vind het belachelijk dat ze schrijven over een beslaglegging op de rekening. Dat is echt informatie waar wij niets mee van doen hebben en prive.

Verder : ja jammer dat we het niet via John horen, maar zoals ik het lees hebben ze punt 1 beslag gelegd op zijn rekening en kan hij geen kant op en punt 2 na beoordeling van het rapport en schrijven van deze brief gelijk de brief op internet geplaatst, dus ik begrijp het wel dat we dat niet via John horen.

Marion: volgens mij is het oke weer!!! Dus een buitenritje? Als je met mij mee wil: ik ben er rond 12 uur ivm voeren :)

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:42

Goedemorgen

Storrmpje wordt een al een echte Storm hahaha............. je krijgt er heerlijk je handjes vol aan

Tuurlijk komt alles goed met Micha Marion, jou kids groeiden toch ook zo hard.

Het is ook van de zotte dat deze gegevens over John op het internet worden geplaatst maar ik kan de gemeente ook wel begrijpen.

Het weer is super vandaag dames, ik ben er pas rond half twee dus als jullie dan al weg zijn voor de buitenrit dan heb ik pech en ga ik wel even in de bak rijden maar rijden ga ik vandaag..........

Als jullie voordat ik er ben naar buiten gaan, kun je denk ik het beste de dijk oprijden dit keer. Volgens mij is het ruiterpad waar wij laatst opreden nu met de vorst niet te doen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:43

Weet iemand trouwens waar ik zo'n ding voor om mijn nek kan kopen waar je je mobiele telefoon in kan stoppen?

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:45

doppie45 schreef:
Zo weer weekend hier ;)
Onderzoeken bij Mischa zijn in volle gang...maar ze hebben tot nu toe niets afwijkends kunnen vinden :D houden zo.
Gisteren was de laatste bij de klinies geneticus daar krijgt ze pas over zes weken de uitslag van maar ik heb er alle vertrouwen in dat het een lekkere grote bink wordt!

Mandy doet het gelukkig ook met haar eigen zomer en winterjas,heerlijk zonder dekens,werkt toch het best zolang het kacheltje maar kan branden (ruwvoer) :Y)

Gisteravond kregen we een natte sneeuwbui op onze bolletjes tijdens het loswerken :(:) Mandy was er niet blij mee,de rondjes werden steeds kleiner haha.

Kay wat super dat het zo goed gaat met jullie,daar doe je het toch allemaal voor :+
Wij hebben Maandag weer les van Miranda moet zeggen dat we er een hoop van leren saampjes!

Ik had hier overheen gelezen: gelukkig dat ze tot nu toe niets afwijkends hebben kunnen vinden!!!

Uuh, half twee zou ik eventueel ook prima vinden. Hmm, ik wacht wel even wat Marion wil ;)

Ik moet voeren tussen 12 en 1, toch? dan ga ik ietsjes later... kan ook!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:50

Ja voeren is tussen 12 en 1

Ik heb gisteren alleen fllink opgestrooid bij Wys en Wannadoo en ze nog lekker een uurtje buiten gezet

Ze waren wel een beetje drammerig met het teruglopen naar stal hahaha, ze wisten dat er eten lag en ik had ze allebei tegelijk meegenomen.
Laatst bijgewerkt door spettertjuh op 28-11-10 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:50

Ik kom om een uurtje of 1 naar stal,kunnen ze eerst hun hapje eten en daarna rijden....zo te zien is alles stijf bevroren...hoop dat ik mijn autotje nog open kan krijgen haha.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 09:51

Ik ben echt net wakker pffffff

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:20

was weer even gaan liggen :)

ik ga me nu omkleden en nr stal toe...

Zo'n hoesje voor je telefoon: kijk even bij goedhard.nl of andere endurance winkels...

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:21

thanks Marjo

Tot straks

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:33

morge, ik vindt het wel normaal dat nu volledige informatie naar buiten is gebracht ook voor de betrokkene die veel schade hebben geleden zonder ooit maar iets aan te hebben kunnen gedaan. Snap ook wel dat ze volledig willen zijn want er zijn de laatste tijd weer allemaal krantenartikelen die weer heel andere dingen zeggen en vooral de gemeente de schuld geven, nu is er duidelijkheid over alles en is ook bekend dat dit een zaak is van provincie. Verder vindt ik het belangrijk dat ze dit allemaal melden zoals ze zelf al aangeven en wat ik zelf al eerder tegen mensen van de gemeente hebt gezegt, is het een beetje treurig voor de andere mensen die in deze gemeente leven niks van het gemeentegeld zien en wel belasting betalen :( Vindt het daarom ook goed die openheid zo ziet ieder wat de gemeente ook doet om het geld (wat eigenlijk voor de gehele gemeenschap is) terug te halen.
Ik houdt ook van transparantie :D, en stimuleer dat ook graag bij de overheid.

Nou verder gister met een paar meide van stal een jaren 70 party in vlaardingen gehad was erg leuk, nu effe wat sinterklaas dobbelspel cadeaus inpakken en strijken, huiswerk doen en dan lekkr buitenrijden met tank wat een heerlijk weer :D
Laatst bijgewerkt door amandaaa op 28-11-10 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:36

trouwens voor de mensen die vonden dat mijn onderschrift onduidelijk was deze aangepast (sluit aan bij mijn avatar) vondt het zo'n geweldige uitspraak :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:55

mam, hoe was je zuipfeest trouwens?????????

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 11:55

haha ik wist deze al en nogmaals klopt als een bus!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:10

:wave: goede middag... Z|o allemaal lekker naar buiten?? :) heerlijk hoor, moet nog even kijken wat te doen met Lay...

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:52

Guten mittag.

Nou met de trein naar de kerstmarkt in Oldenburg met 8 man.
Moet de mooiste van Noord-duitsland zijn. ;)
Heb vooral alle eet en zuiptenten gezien.geloof niet dat we er 1 hebben overgeslagen,vooral eierlikeur en gluhwein.Hihi.
Was super gezellie helaas dus niet zoveel van alle andere verkooptentjes gezien.Haha
Oud jaar gaan we ook met zijn allen vieren.

Ik ben het helemaal met Amanda eens in geval SMD.
Helaas geeft Johnnie ook intervieuws met de kranten en belicht de zaak uit zijn oogpunt.
Ik vind het dus best redelijk dat de gemeente open heid van zaken geeft ook ingeval zijn priverekening.
Zolang hij geen openheid van zaken geeft over zijn priverekening aan de betreffende instanties kan hij dus geen uitkering krijgen.
Geen geld krijgen doet hij dus zelf en als hij geld heeft om van te leven en dus daarom geen uitkering wil krijgen, is er misschien ook geld om ieder zijn spullen terug te betalen en is het dus goed dat de gemeente de rekeningen blokkeert zodat het niet weggesluisd kan worden.
Er staat trouwens helemaal niets over hoeveel geld er op zijn rekening staat dus vind ik helemaal niet dat zijn prive aangetast word.

Laat ik eerlijk zeggen dat ik altijd met Johnnie goed door de deur kon,maar dat heeft niets met de zakelijje aspecten te maken.

Dit is dus ook geen lelijk woord over SMD.
Mijn rechtvaardigheids gevoel ligt dus zeker bij alle partijen.
Er zijn met de gemeente overleggen geweest met John en dan kon hij best netjes zeggen dat het niet lukte op deze manier.
Verder hoop ik nog steeds voor alle partijen ,zeker ook voor john op een goede afloop

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 12:58

check trouwens mijn nieuwe schoenen :D ben er zo blij mee heerlijk warm en eens wat anders als uggs :D
https://witshirt.nl/product/956/Mou%20hoog

wou eerst naar de ugg outlet in rotterdam die er tot eind jaar is maar stond vrijdag een rij vaan 3u dus dacht laat maar

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:03

Zo dan, heb je geld teveel ????? Heb anders nog wel een bankrekeningnummer voor je waar je op kan storten :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:08

had heel veel korting :D

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:09

heb helaas niet teveel geld :(

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:16

Amanda noemt de reden waarom alles met naam en toenaam vermeld wordt door de gemeente. Als John gewoon eerlijk was geweest tegen rechthebbenden, waaronder de gemeente, was dit ook niet zo gepubliceerd. Dan was dit niet nodig geweest. En dan heb je ook nog het beeld dat in de media wordt geschetst....mede door John. Jammer dat dit zo is gegaan, maar dan had hij maar moeten nadenken.

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:24

Iedereen lekker buitenritje vandaag.
Grond is overal hard.
Met peeps ook buitenritje gemaakt vandaag.
Oma was gisteren 80 geworden dus nichtje, ik en marlis gingen oma verassen en met peeps naar oma toe.
Peeps was super braaf alleen oma heeft altijd wat lekkers voor peeps in de rollator dus ze dook elke keer de rollator in haha.
Nichtje heeft vroeger ook gereden en is er ook nog op geweest , super braaf was peepsie.
Alleen met rijden in de bak krijgt ze wel moeite nu.

horsiiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:24

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 13:27

Juist, Anita, dat geldt denk ik voor de meesten van ons. We hebben een prima tijd gehad op SMD, daar gaat het ook niet om.

Zo, mijn avondmaaltijd staat klaar, vanavond even koken/bakken.
Nu een heerlijk soepje eten van pompoen, knolselderij en saffraan (en nog meer, maaar dat is geheim) en dan mijn ponypaard uitlaten!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-10 16:34

Lekker hoor Jet :9

Ik zit aan een boullion, koffie en thee... Zóóóó rustig momenteel, op de chirurgie liggen nog maar 2 patiënten.. Op de neuro 14, maar 1 zieke man de rest heb je bijna geen omkijken naar....... Pff.... :O

Ene collega begint al later(18uur), maar geloof dat ik om 19uur pleite ga..... Echt rustig...