haha maar dn kunnen we wel een keer op vrijdag onze eigen kroegentocht doen en dan hier slapen en dan zaterdag mee en dan daarna terug bed in kater uitslapen niet datk ooit een kater heb
Ooooh vandaag ging ik naar paard, en we gingen met de scooter van dat meisje waarmee ik ging. Maar ik had nog NOOIT op een scooter gezeten *schaam* Ik mag wel zo n ding besturen, maar zat dr vandaag voor het eerst op xD whahaha vond t wel n beetje eng hoor hihi
ach ze zullen het heus wel op tijd van tevoren bekend maken. En de klanten die niet in de gelegenheid zijn naar die les te gaan een ander alternatief bieden
Jaaaa goed idee Britt! Lekker kroegentochtje houden helemaal leip worden xD Als we dat nou even een keer afspreken ga ik met je mee naar stal enzo. Kan ik alvast van te voren vrij vragen van me werk, scheelt een hoop gezeik als ik het gewoon van te voren doe.
Nee hoeft niet perse van te voren kan ook als het rooster al gemaakt is als iets dan niet goed is word gekeken of iemand van dienst wil/kan wisselen maar soms kan dat niet en heb je pech
Suuskipje
Geplaatst: 04-11-10 00:11
Britt_Sisi schreef:
nee suus doe dat nou maar niet , dan krijg ik weer gezeik wacht het nou maar gewoon even af.
prima. hoop wel dat ze gewoon gaan overleggen met ons erover...
ik heb een weekend van 4 dagen vrijdag en maandag vrij
Haha wij hebben een opdracht van school gekregen en nu moeten we in het eggie dieren gaan fokken We hebben 'maar' een budget van 30 euro....daar moeten we alles van kopen, incl de dieren....dat word dus wel lastig....en uiteindelijk moeten ook alle dieren, dus incl het nageslacht weer verkocht worden. Vind het wel een leuke opdracht