Pebbs schreef:Maar Sabien, ga je dan volgende week donderdag mee naar pony's ?
Jaaa is goed
! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:Sja maar vind het wel jammer.. Tis aleen maar omdat het een fries is volgens mij en hijs af en toe beetje lomp. ( tilt z'n benen niet altijd op ) maarja dat zit in elke fries wel vind ik.
Dat ze niet altijd even scherp zijn zeg maar.
Dan staat er ook een haflinger op de manege en daar word niets tegen gezegd omdat ie Z loopt nou whoehoee. Sorry hoor, maar is toch net zo krom.
Frans maakte ook altijd opmerkingen over Mazzel als ik op hem reed hoor

Sabinee__ schreef:Hij lijkt heel roze, maar het is AB crystal , dus in het echie lijkt het gewoon wit/zilver en niet zo roze.
.
.
.
. Manon_S schreef:Iriis_ schreef:Frans maakte ook altijd opmerkingen over Mazzel als ik op hem reed hoor
Toen een mevrouw met haar Arabier op de manege stond werd er ook zo over haar gepraat.
Het is geen wedstrijdpaard dus dan is het maar een ''minder paard'' ?
Dat snap ik ook niet altijd maargoed..

Vind het wel leuk als mensen een gezellige opmerking maken, bijvoorbeeld toen ik Toes stond te knuffelen voor ik er weer op ging dat iemand het leuk vond dat ik weer op haar kon rijden. Dat soort dingen kan ik wel op prijs stellen
Verders snap ik het ook wel dat het niet leuk is als je een rare opmerking naar je hoofd krijgt, maar ik denk dat het bij ons op de manege allemaal best wel mee valt
Broccoli schreef:Hahaha Kirsten, inderdaad zoals het er staat
Melanie, je schrijft het goed hoor
't Gaat weer lekker met haar gelukkig. Zaterdag mag ik er weer op dus nu maar hopen dat het weer meewerkt..!
Ik denk dat ik nooit meer zo hoog durf te springen hoorKrijg al een knoop in mijn maag als ik er alleen al aan denk!
Hopen dan maar dat het goed gaat! Ga duimen voor je!!