De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:32

ATE schreef:
wie haald het nou in zijn hooft om water uit een ton van ander te halen
zijn zeker te lui om zelf naar de kraan te lopen
ik heb steeds met me emmer er staat groot op ate en toch nemen ze die mee en zetten niet meer terug grrrrrrrrrrrrrr
moet dus zelf tijd zoeken voor emmer
heb er nu twee in me auto gezet die neem ik steeds maar mee naar huis
zielig voor adept wand daar had ik steeds voor gevuld en bij stal neergezet
hoop dan ook niet dat ze adept vergeten met water te geven
henk durfde gister ate geen water te geven omdat bliksum en ate elkaar best wel bijten

JA,echt....raar he dat mensen dat doen...verdenk er nog 1 die water bij me weg haalt maar dat spreek ik maar niet uit.Ik heb ook 2 emmers achter slot en grendel van me zelf.Heb geen zin om zo te moeten zoeken.Bij je stal zetten dan zijn ze pleite

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:45

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
Werd net gebeld door "Bonje met de buren". Zij gaan in iedergeval proberen contact op te nemen met de onderbuurman.
Zodra zij contact hebben gehad hoor ik meer.
Ben benieuwd.

Ik heb geloof ik een stuk(je) gemist :o , maar is het zo erg met je buurman?

Dat is degene waar in huis flink wordt gerookt en geblowd zodat de lucht bij mij naar binnenkomt. En sommig bezoek is vaak behoorlijk luidruchtig. Al verschillende keren om geprobeerd te communiceren met de buurman (en zijn bezoek). Bezoek is vaak aanwezig als hij er zelf niet is (hebben een sleutel van zijn huis), woningbouw ingeschakeld, Woningbouw hebben leidingen met pur dicht gespoten, dit helpt redelijk maar bij veel bezoek/gerook komt het toch nog mijn woning in. Woningbouw heeft ook al met hem contact opgenomen. Nou moet ik zeggen dat het sinds oud en nieuw redelijk rustig is hier beneden maar dat gaat steeds in perioders. Meestal is het 3 a 4 avonden raak (en de zondagmiddag). Ben er gewoon helemaal klaar mee. Begin zelfs agressie te voelen, Met sinterklaasavond had hij het ook niet hoeven proberen om die lucht mijn woning in te krijgen want dan had ik de boel daar denk ik flink laten ventileren, (Piet komt strooien, sorry zat nog een raam tussen en het strooigoed was nog van vorig jaar).

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 15:46

Shenavallie schreef:
Even het rijk helemaal voor mijzelf, ha ha! De jongens zijn naar Markenesië en Dennis heeft gezegd dat hij de slee mee naar huis neemt, want het schijnt zijn eigen te zijn! :D Kan Wesley te pas en te onpas prikken wanneer hij wil, ha ha!
Nu even een koppie thee maken en lekker m'n eigen ding doen! :D

heerlijk is dat soms he

ATE

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:11

je heb me dochter weer erg verwend shana

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:32

hier ben ik ook weer ff! dat ik vanmiddag weg ging op manege deden alle waterbakken het weer! behalve...... je begrijpt het al weer , de 6 stallen waar willie staat ( en nicole gypsy oj enz.) die doen het niet. een of andere oliebol schijnt vorige week het water te hebben aan gezet terwijl het vroor. je begrijpt het al. dan knapt de boel. gevolg, onze leidingen kunnen niet open voor ze gemaakt zijn! dat blijft dus voor ons watertonnen vullen. misschien blijft nu je ton vol nicole!!! zijn er nu nog maar 6 die water nodig hebben via een emmertje!

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:35

vanmorgen was het lekker rustig op de manege. had na het rijden gewoon ff de tijd om mavantos los te gooien. hij heeft heerlijk met rozette rond gerend. later heeft willie ook nog ff heerlijk met sproet kunnen rennen!!! is best wel eens fijn als ze los kunnen!! heerlijk voor de paardjes!

mntj

hoi san tijd niet gesproken hihi.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 16:35

Hooiiiii San en Mntj :wave:

mntj

_sandra schreef:
vanmorgen was het lekker rustig op de manege. had na het rijden gewoon ff de tijd om mavantos los te gooien. hij heeft heerlijk met rozette rond gerend. later heeft willie ook nog ff heerlijk met sproet kunnen rennen!!! is best wel eens fijn als ze los kunnen!! heerlijk voor de paardjes!

zeker ze hebben het geregled nodig,

ATE

_sandra schreef:
hier ben ik ook weer ff! dat ik vanmiddag weg ging op manege deden alle waterbakken het weer! behalve...... je begrijpt het al weer , de 6 stallen waar willie staat ( en nicole gypsy oj enz.) die doen het niet. een of andere oliebol schijnt vorige week het water te hebben aan gezet terwijl het vroor. je begrijpt het al. dan knapt de boel. gevolg, onze leidingen kunnen niet open voor ze gemaakt zijn! dat blijft dus voor ons watertonnen vullen. misschien blijft nu je ton vol nicole!!! zijn er nu nog maar 6 die water nodig hebben via een emmertje!

hahahhahahaha hoeveel emmers haal je uit zo n ton ??
dan haal ik ook bij nicole hahahahhahahahaha

mntj

LIQUITA schreef:
Hooiiiii San en Mntj :wave:

hoi

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:37

_sandra schreef:

joepie dan kan ik weer scheppen in mn stal
bij het afsluiten sávonds laten ze overloop kraan gewoon in mn stal leeg lopen. en ik maar denken hoe komt ze aan die kant steeds zo nat. daar plast ze nooit.

_sandra

hoi mntj!!!

ATE

halloooooooooooooooooooooooooooooooooootjes allemaal

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:38

nou lekker dan! zit bij jou stal de hoofd afsluitkraan?
mntj schreef:
_sandra schreef:

joepie dan kan ik weer scheppen in mn stal
bij het afsluiten sávonds laten ze overloop kraan gewoon in mn stal leeg lopen. en ik maar denken hoe komt ze aan die kant steeds zo nat. daar plast ze nooit.

mntj

wat een drukte in ene. iedereen uitgewerkt.
nou ik kon vanmiddag niet echt vlot worden hoor.

_sandra

ATE schreef:
halloooooooooooooooooooooooooooooooooootjes allemaal

hee ate!!! gezellie. jij ook hier! hahahahaha

mntj

afsluiting naar jullie stuk zit in mijn stal.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:40

ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:40

mntj schreef:

ik ook niet, heb tot kwart voor 1 op manege rond gehangen. terrug hier in de wijk reed ik mijn vriendin haast voor haar sokken. half uur mee staan kletsen in de kou. ging om twee uur pas onder de douche. wel nog ff snel wasje aan gezet, en gestofzuigd, maar daarna lekker achter pc gaan zitten. zo aan het eten beginnen! geen zin in! maar ach, moet toch gebeuren!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-10 16:41

ATE schreef:
ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor

Hahaha....ik had vanmorgen ook gehakt uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd, nu is het nog helemaal bevroren,

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:41

_sandra schreef:
mntj schreef:

ik ook niet, heb tot kwart voor 1 op manege rond gehangen. terrug hier in de wijk reed ik mijn vriendin haast voor haar sokken. half uur mee staan kletsen in de kou. ging om twee uur pas onder de douche. wel nog ff snel wasje aan gezet, en gestofzuigd, maar daarna lekker achter pc gaan zitten. zo aan het eten beginnen! geen zin in! maar ach, moet toch gebeuren!

erg he, hihi.
morgen maar weer beter.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:41

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor

Hahaha....ik had vanmorgen ook gehakt uit de vriezer gehaald en in de koelkast gelegd, nu is het nog helemaal bevroren,

dus geen ballen vandaag :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:42

mntj schreef:
afsluiting naar jullie stuk zit in mijn stal.

is vreemd, want alleen de laatste zes stallen hebben geen water, dacht dat de stallen van mibria en milton ook aan de zelfde leidingen liepen als die van willie en gypsy. maar dat blijkt toch niet zo te zijn!

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 16:42

LIQUITA schreef:
ATE schreef:
ff ballen gedraait
ja gehaktballen hoor

ha ik heb het in de kast gelegd. zo goed als ontdooid.
in mij geval gaat het in de pastasaus.