Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik voelde me alsof ik op een schietstoel zat! zat veel te kort maar ze was zo gespannen en heet dat ik ze echt niet langer kon maken toen ik er net op zat dus eerst maar een beetje gestapt en gedraaft ze waren met 2 hele grote trackers met weet ik veel wat er aan in de wei er achter dus hoop te zien, nog iemand met zon rijdende grasmaaier die langs kwam. sproeiers in de bak stonden aan. Ze voelde als een bommetje zo gespannen kon ook amper mn been tegen der buik aan leggen
maar ze deed helemaal niks echt super braaf!
. Na een kwartiertje toen de spanning wat minder werd en ze rustiger werd deed ze zo raar, heel erg schudden en mij voorover trekken oren plat in der nek steeds en rug steeds rond (omhoog) maken af en toe ineens in de staking, niet meer vooruit willen en beetje ophoog willen komen en liep ze heel geknepen. Heel raar.
x_Anne_x schreef:wow bar schiet op op de manege.
Wat een verandering zeg.
Er zitten nu ook klapdeuren na de eerste deur zeg maar. Tegen de tocht enzo. Hoop alleen wel dat die wel open kunnen in de zomer.
En en en ze zijn een nieuwe zadelkamer aan het bouwen in de stands. Echt 2 keer zo groot als wat we nu hebben.

Want verkoop fleurs kleertjes ook wel voor iets duurder sommige, en sommige goedkoper 
. Moeten een stuk of 4/5 winterdekens heen en 2 of 4 zweetdekens.

.
Bij ons kan ook niet iedereen elke keer, de een heeft kinderen die voetballen de andere wedstrijden
!
. Nja bij ons is het nu (helaas) altijd druk. Staan ongeveer 44 paarden en komen er nog 20 bij
.