Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:winnitou schreef:Noodoproep: zoek auto met trailer op napoleon naar de veluwe (kootwijk)te vervoeren, zodat hij daar voor de kar kan.........
kun je je eigen auto niet ff ruilen voor die van tilly moet je wel twee keer heen en weer maar beter iets dan niets toch ?? en hou je ons op de hoogte hoe het met xan is?
winnitou schreef:Kijk dat is nou eens leuk. Heb je nog steeds last van die zweepslag?Heb net bij de Praxis een leuke lamp voor Rowan zijn kamer gekocht. Helemaal in style met tijger, leeuw en Luipaard. Het wordt steeds meer jungle. En de prijs was ook leuk, aanbieding en korting. Zo is het leuk winkelen... Is maar goed dat ik nog last van mijn been heb anders was ik nog meer zaken afgegaan......
winnitou schreef:Zijn gisteren in het zee acquarium In Bergen aan Zee belandt en daarna nog heerlijk op het strand gezeten, gelegen en gegraven. Een hapje gegeten op het strand en daarna naar huis om samen met Rowan lekker op de bank te hangen en ene dvd tje te kijken (Ice Age 2, ter voorbereiding op de bioscoopp film Ice Age 3).
Hebben echt een knuffelavond gehad. Rowan kon niet slapen en had de oplossing om half elf gevonden. Bij mama in bed val ik altijd wel snel in slaap en slaap ik altijd heel goed. Nou vooruit...hij moet mama een hele week missen. De hele nacht heeft hij heel dicht tegen mij aan gelegen. Ik heb dus slecht geslapen maar heb wel genoten. Nu heb ik een weekje voor mijzelf.
Eerst vanmorgen de crematie van Ingrid gehad, erg verdrietig, zo jong (28 jaar) en twee jonge kinderen achterlatend (4 en 5 jaar). Ingrid heeft de regie van haar crematie in eigen handen gehouden. Haar vader las voor uit haar eigen herinneringen. En ook de kinderen werden erbij betrokken. Zij hadden nog een prijs voor Ingrid. Een medaille met super moeder. Zo ontroerend en ook verdrietig.
Zit nu weer met tranen.
Het is ook wat hoor. LIQUITA schreef:winnitou schreef:Kijk dat is nou eens leuk. Heb je nog steeds last van die zweepslag?Heb net bij de Praxis een leuke lamp voor Rowan zijn kamer gekocht. Helemaal in style met tijger, leeuw en Luipaard. Het wordt steeds meer jungle. En de prijs was ook leuk, aanbieding en korting. Zo is het leuk winkelen... Is maar goed dat ik nog last van mijn been heb anders was ik nog meer zaken afgegaan......
ATE schreef:anke had ff gevraagt had je mijn pas ff kunnen lenen weer 15 korting
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Zijn gisteren in het zee acquarium In Bergen aan Zee belandt en daarna nog heerlijk op het strand gezeten, gelegen en gegraven. Een hapje gegeten op het strand en daarna naar huis om samen met Rowan lekker op de bank te hangen en ene dvd tje te kijken (Ice Age 2, ter voorbereiding op de bioscoopp film Ice Age 3).
Hebben echt een knuffelavond gehad. Rowan kon niet slapen en had de oplossing om half elf gevonden. Bij mama in bed val ik altijd wel snel in slaap en slaap ik altijd heel goed. Nou vooruit...hij moet mama een hele week missen. De hele nacht heeft hij heel dicht tegen mij aan gelegen. Ik heb dus slecht geslapen maar heb wel genoten. Nu heb ik een weekje voor mijzelf.
Eerst vanmorgen de crematie van Ingrid gehad, erg verdrietig, zo jong (28 jaar) en twee jonge kinderen achterlatend (4 en 5 jaar). Ingrid heeft de regie van haar crematie in eigen handen gehouden. Haar vader las voor uit haar eigen herinneringen. En ook de kinderen werden erbij betrokken. Zij hadden nog een prijs voor Ingrid. Een medaille met super moeder. Zo ontroerend en ook verdrietig.
Zit nu weer met tranen.
Het is ook wat hoor.
lekkere vakantie gehad?