VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mntj

Re: VELDTSCHATJES voor en na, onder het genot van CHOCOLA. Prt 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:43

zal wel weer over gaan.
ble.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:44

nou hoor alle verhalen nog wel.
doegie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:26

ATE schreef:
winnitou schreef:
Noodoproep: zoek auto met trailer op napoleon naar de veluwe (kootwijk)te vervoeren, zodat hij daar voor de kar kan.........

kun je je eigen auto niet ff ruilen voor die van tilly moet je wel twee keer heen en weer maar beter iets dan niets toch ?? en hou je ons op de hoogte hoe het met xan is?

Laten we er maar Xandra van maken, Jose zou de spuiten niet zo leuk vinden denk ik. (en die is nu lekker op vakantie).
Kreeg net een sms je: Xandra heeft nog steeds koorts 38.8. de dierenarts heeft haar daarom weer een koorstverlagende/remmende injectie gegeven en een AB spuit.

Denk dat als ik echt zou willen het wel te regelen is een auto met trailer. Maar mijn been is natuurlijk ook niet ok en daarnaast staat Napoleon nu ook zonder ijzers op het land. Lijkt me toch handiger om van te voren weer eens te gaan oefenen. En dan kan het altijd nog. Denk ook dat Valeria dan ook graag mee wil (en wat dacht je van Henk en Angelo). Maar het is zeker een optie om een keer te gaan doen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:30

mntj schreef:
zal wel weer over gaan.
ble.

2 dagen alles er uitgooien en dan kun je er weer tegen aan volgens mijn collega.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 15:36

Zijn gisteren in het zee acquarium In Bergen aan Zee belandt en daarna nog heerlijk op het strand gezeten, gelegen en gegraven. Een hapje gegeten op het strand en daarna naar huis om samen met Rowan lekker op de bank te hangen en ene dvd tje te kijken (Ice Age 2, ter voorbereiding op de bioscoopp film Ice Age 3).
Hebben echt een knuffelavond gehad. Rowan kon niet slapen en had de oplossing om half elf gevonden. Bij mama in bed val ik altijd wel snel in slaap en slaap ik altijd heel goed. Nou vooruit...hij moet mama een hele week missen. De hele nacht heeft hij heel dicht tegen mij aan gelegen. Ik heb dus slecht geslapen maar heb wel genoten. Nu heb ik een weekje voor mijzelf.
Eerst vanmorgen de crematie van Ingrid gehad, erg verdrietig, zo jong (28 jaar) en twee jonge kinderen achterlatend (4 en 5 jaar). Ingrid heeft de regie van haar crematie in eigen handen gehouden. Haar vader las voor uit haar eigen herinneringen. En ook de kinderen werden erbij betrokken. Zij hadden nog een prijs voor Ingrid. Een medaille met super moeder. Zo ontroerend en ook verdrietig.
Zit nu weer met tranen.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:17

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:28

Whahahahahaha............die Jo _O-

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:31

LIQUITA schreef:
Whahahahahaha............die Jo _O-

't is maar waar je voor valt.....
vond die andere toch iets aantrekkelijker

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:34

Heb net bij de Praxis een leuke lamp voor Rowan zijn kamer gekocht. Helemaal in style met tijger, leeuw en Luipaard. Het wordt steeds meer jungle. En de prijs was ook leuk, aanbieding en korting. Zo is het leuk winkelen... Is maar goed dat ik nog last van mijn been heb anders was ik nog meer zaken afgegaan......

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:35

Ate weg, Liquita weg, ben ik weer helemaal alleen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:35

Nou moet ik zeggen dat ik er ook voor heb gekozen om vanavond lekker even helemaal alleen te zijn. Soms kun je dat wel eens hebben

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:36

Ga nog even een klusje bedenken en doen

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:39

winnitou schreef:
Ate weg, Liquita weg, ben ik weer helemaal alleen
Sorry...net was er niemand

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:41

winnitou schreef:
Heb net bij de Praxis een leuke lamp voor Rowan zijn kamer gekocht. Helemaal in style met tijger, leeuw en Luipaard. Het wordt steeds meer jungle. En de prijs was ook leuk, aanbieding en korting. Zo is het leuk winkelen... Is maar goed dat ik nog last van mijn been heb anders was ik nog meer zaken afgegaan......
Kijk dat is nou eens leuk. Heb je nog steeds last van die zweepslag?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:42

winnitou schreef:
Zijn gisteren in het zee acquarium In Bergen aan Zee belandt en daarna nog heerlijk op het strand gezeten, gelegen en gegraven. Een hapje gegeten op het strand en daarna naar huis om samen met Rowan lekker op de bank te hangen en ene dvd tje te kijken (Ice Age 2, ter voorbereiding op de bioscoopp film Ice Age 3).
Hebben echt een knuffelavond gehad. Rowan kon niet slapen en had de oplossing om half elf gevonden. Bij mama in bed val ik altijd wel snel in slaap en slaap ik altijd heel goed. Nou vooruit...hij moet mama een hele week missen. De hele nacht heeft hij heel dicht tegen mij aan gelegen. Ik heb dus slecht geslapen maar heb wel genoten. Nu heb ik een weekje voor mijzelf.
Eerst vanmorgen de crematie van Ingrid gehad, erg verdrietig, zo jong (28 jaar) en twee jonge kinderen achterlatend (4 en 5 jaar). Ingrid heeft de regie van haar crematie in eigen handen gehouden. Haar vader las voor uit haar eigen herinneringen. En ook de kinderen werden erbij betrokken. Zij hadden nog een prijs voor Ingrid. Een medaille met super moeder. Zo ontroerend en ook verdrietig.
Zit nu weer met tranen.

:(:) Het is ook wat hoor.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:42

anke had ff gevraagt had je mijn pas ff kunnen lenen weer 15 korting

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:45

procent dan he

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 20:52

Whahahaha...die Jo _O-

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 20:57

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Kijk dat is nou eens leuk. Heb je nog steeds last van die zweepslag?

ja dat kan nog wel een paar weken duren.. heb een flink blauw onderbeen, niet op de plek waar de scheuring zit maar er onder, zakt natuurlijk naar beneden maar het gekke is dat die bloeduitstortingen wel pijnlijk zijn ook al zit het op een andere plek. zit ook al een flinke onder mijn enkel op de voet, wacht tot het er aan de onderkant gaat uitlopen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:00

ATE schreef:
anke had ff gevraagt had je mijn pas ff kunnen lenen weer 15 korting

kan dat dan aanbieding 25 procent korting en dan nog een keer personeelskorting...
Volgens mij heb toch ook een beperking met je kortingspas.
Maar graag bij een grote aankoop houdt ik me aanbevolen. Dan laat ik het je weten.
(heb vorige week een vouwdeur gekocht, ook bij de praxis)

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:19

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Zit nu weer met tranen.

:(:) Het is ook wat hoor.

Ik weet niet wie Ingrid was, maar deze teksten doen me wel wat :-(

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:20

Hoi Mireille :wave: lekkere vakantie gehad?

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:20

ja anke dat kan als je weer iets nodihg heb ff vragen ik heb een limiet van 450 euro per jaar

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:30

Nee klitto, niet onder m'n bureau kijken!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-09 21:31

Ik zie je wel hoor..... ~~}>