Stef_Winston schreef:Ik hou nog wel van je hoor Meer Is er tenminste nog eentje Ik mag dan wel een heel lunch pakket gaan meenemen naar school, haha,, met een heeeleboel koekjes
Stef_Winston schreef:Heeft Merel de tennis al afgezegd? Hahaha hoe lang ga je daar nog over zeuren Maar ik kan op de dag zelf ook nog afzeggen hoor,, dus ik kijk vrijdag wel
Eef; PM anders even je nummer, dan kan ik je even smsen als ik wat weet (Bellen kan niet omdat ik nog maar 9 cent heb )
Eef gaat mee om even te helpen met vrijheidsdressuur en te laten zien wat je allemaal met ze kan doen op het rijden na, aangezien ik nu te groot wordt
Zo de printer is nu 87 pagina's aan het uitprinten. Dus dat duurt wel even.... daarna nog alles lamineren en morgen gaatje in maken en inbinden.
DJoysDesignz schreef:Zo de printer is nu 87 pagina's aan het uitprinten. Dus dat duurt wel even.... daarna nog alles lamineren en morgen gaatje in maken en inbinden.Zo jeetje, waar heb jij 87 pagina's voor nodig?
Zo ik ben er ook weer... Vandaag onze 1e loge gekregen voor de winkel... Koko een bonte boertje.... ... poedersuiker pin automaat doet het weer niet grrrrrrr