Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ik had dus een toets gemist en die wilde ik in het "inhaaluur" gaan inhalen. Ik had al zoiets gehoord dat als je een toets mist dat je met briefjes van je ouders, een nieuwe afspraak moet maken en die weer terug aan je ouders geven, zodat je ouders weten dat je een toets hebt gemist. Ik heb dus braaf geleerd, gisteren vóór paardrijden ná paardrijden, had eigenlijk me tas moeten inpakken. Nu moet ik dat vandaag doen, terwijl ik morgen 2 SO's, heb een zware repetitie... Zit ik dus in dat verdomde lokaal vraagt de surveillant naar het briefje die ik dus niet heb want die ligt nog bij de docent... MAG IK DUS DIE VERDOMDE TOETS NIET MAKEN! ga ik naar de afdelingsleider dacht ik nou, dan bellen we toch dat me ouders ervan af weten.. nee mocht niet moest perse een biefje.. moet ik dus na de vakantie de repetitie gaan inhalen maar dan gaat het nieuwe kwartaal in, en sta nu dus gemiddeld een 2,3 voor duits omdat ze een 0,1 neerzetten tot ik hem ingehaald heb... word hier zooo ontzettend boos van...

haha ach.

.. 

Onze jongens zijn in Afganistan enz voor vrede en niet om te vechten om land ofzo. Daar moet je niet de fout mee in gaan 
PrimaDonna_ schreef:Volgens mij heb ik die film een keer gezien, ben een paar jaar geleden zelf op het strand geweest in Normandie, daar lagen nog allemaal dingen in de zee van de oorlog.
Veerle: De oorlog van nu is niet de oorlog die je in die film ziet hèOnze jongens zijn in Afganistan enz voor vrede en niet om te vechten om land ofzo. Daar moet je niet de fout mee in gaan
Mijn zus wil heel graag naar de landmacht en dan door naar het leger, mijn ouders willen het alleen niet.

Alleen topic is een beetje dood geloof ik
.