Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gelukkig gaat het nu goed met hem
Eindelijk na 2,5 jaar student zijn
. Met dat verkopen enzo via marktplaats wat extra geld verdiend en volgende maand jarig, dus eindelijk geld ervoor!( was echt blut na mijn rijbewijs) Echt cool!
ferdie was beetje fris in het begin maar na een paar keer rond te springen ging het goed
hij ging echt heeeel goed! echt heel fijn
sprong meteen over het hekje enzo
alleen 1x ging ie stilstaan en sprong ie toch nog kei hoog dus ik werd beetje gelanceert
maar toen ging hij ook nog eens kei hard bokken
ik ging scheef en had nog maar 1 beugel
door dat gespring zat ik weer recht maar gingen we recht op de planten af dus hij draait af
ik weer scheef hij weer bokken ik weer recht
maar toen draaide die echt vol om en ja toen viel ik hahahaha
moesten we hem weer helemaal vooraan gaan halen...
maar ik maakte ok eigenlijk geen kans zei joris hahaha dachten allebei ooo blijf toch zitten maar helaas net niet
daarna ging ie super! hadden een nieuwe hindernis gesprongen met plankjes enzo hij stopte 1x en daarna ging hij er super over
ben trots op hem
Lindy1109 schreef:@ valerie: jammer dat je van het weekend niet naar het CVS bent gegaan toen hadden ze op alles 15% korting
Voor je verjaardag en omdat je anders toch van't weekend was geweest, want ik wist er niets van omdat mijn mail adres niet in't systeem stond, dusjaaa. haha Toch weer aardig van 'm. 
.
. Dus was deze prima
is echt een heel fijn beest maar niet de makkelijkste