claudiaaB schreef:Hoelang heb je venice eigenlijk al ?![]()
En heb je misschien een foto?
Ben er erg benieuwd naar geworden !
Bijna een jaar alweer..
Meet venice
:
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Flevolander schreef:Als ik je reactie zo lees maakt het je wel degelijk wat uit.
een goed paard heeft namelijk geen kleur zo luid het spreekwoord...
Ik val altijd eigenlijk voor vossen met een bles en witte voeten(vandaar ook dat ik als een blok voor Neron viel toen die op Manege pampushout als manege paard in de lessen kwam. Toen ik zelf opzoek ging naar een paard kwam ik op marktplaats altijd weer uit bij verschillende vosruinen.. Paarden waar ik bij ben gaan kijken waren "toevallig" meerdere vossen en 2 schimmeltjes(niet dat ik daar wat mee heb.. maar die ene leek erg leuk en die andere stond ook te koop op de stal waar ik bij een vosruin- en merrie ging kijken.
Steeds niet de klik.. tot ik tegen die ene advertentie aan liep over die bruine ruin..
Ben gaan kijken.. verliefd geworden.. en toen ik nog geen 10 minuten thuis was gelijk gebelt dat ie hem voor me vast moest houden..
die week daarna is hij gekeurd.. en 2 weken op proef gekomen.. en inmiddels staat hij alweer 3.5 jaar bij mij op stal

) kwam thuis met een zwart/bruin paard.. Kirsten_D schreef:claudiaaB schreef:Dat is alweer een tijdje !
hij ziet er heel leuk uit hoor!
Echt leuk voor je
Zij..
Tnx..Ben ook nogsteeds blij met der..
![]()
Het scharminkelt met zo'n lief karakter!
Kirsten_D schreef:Flevolander schreef:Ik ben alleen wel benieuwd wat voor merk het is..
Nrps ? draver?
Ik heb bandit ook gemeet..(nou ja vanaf een afstandje en zat in mijn concentratie..
)
Ven is btw een rasechte draver.
claudiaaB schreef:Heb het ff duidelijk aangepast haha
Mooi zo dat ze je ook bevalt!
Heb je al ideetjes wat je later met haar wil gaan doen? Recreatie of misschien toch een wedstrijdje..

Kirsten_D schreef:claudiaaB schreef:Heb het ff duidelijk aangepast haha
Mooi zo dat ze je ook bevalt!
Heb je al ideetjes wat je later met haar wil gaan doen? Recreatie of misschien toch een wedstrijdje..
Ik zag het..
Uiteindelijk hoop ik toch een paar wedstrijdjes met der te starten, maar heb der geen periode voor staan.
Ik heb der eigenlijk(achteraf gezien) verkeerd aangereden gekregen. Veel dingen zijn gewoon raar aangeleerd, onder ander het galoperen..
Nu ben ik der gewoon lekker aan het doorrijden in haar eigen tempo.
Met wat geduld en oefenen
Komt allemaal goed Emmaa_ schreef:Kirs, ik was bezig met een lang antwoord maar toen heb ik hem per ongeluk wgegeklikt en ben het eigenlijk vergeten, sorry
Maar ik vind het echt lief van je dat je er zo in verdiept heb, en je hebt gelijkTegen een aantal meiden heb ik ook al mijn verontschuldigingen aangeboden want ik schoot echt ff uit mijn slof en dat had ik niet mogen doen. Maar je hebt echt gelijk
. er komt ook niemand kijken, dus voor je het weet denkt niemand meer aan me
?