Omdat alles nogal snel is gegaan en niet iedereen weet hoe het nou precies zit zet ik het hier ook nog maar even op Bokt: Rita gaat verhuizen, terug naar de oude stek in Zwaanshoek. Zoals de meesten weten staat zij nu met een flinke gewrichtsontsteking (links voor) op rust

. Ze is hiervoor weer ingespoten, waarmee de teller op 12 keer staat(!), wel verspreid over 5 jaar, maar toch... Iedereen kan wel bedenken dat de prognose niet erg gunstig is
Toendertijd konden we haar mankementen nog op haar koerscarriere gooien, maar dat wordt nu een beetje moeilijk. Het feit dat zij, ondanks dat ze al dik 3 jaar uit de sport is, toch eigenlijk weer 'zomaar' last van haar voorvoeten heeft in vrij ernstige mate, heeft mij aan het denken gezet (lees: piekeren en naar het plafond staren

) Om een lang verhaal kort te maken, beweging is het beste voor artrosepatienten en op onze oude stek (de Draversstal in Zwaanshoek), kan zij echt super veel naar buiten.
Het is niet leuk om weg te gaan, ik heb het echt naar mijn zin bij SJ, maar ik kies voor Rita.
We gooien het roer een beetje om: meer buiten hobbelen (zowel op de wei als onder het zadel

) en minder bakwerk.
De verhuizing komt alleen wel een stukkie sneller dan verwacht, vanwege de wachtlijst mag ze eigenlijk al per direct weg, wat inhoudt dat wij dus morgen al gaan verhuizen

. Het is beter zo, maar ik zal jullie zeker gaan missen!