Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sybje

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:17

Krijgt sieb een echte mannendeken :D

Kimberly_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:04

het gaat al een stuk beter, nog maar een beetje nek pijn alleen best wel wat hoofdpijn nog. zit dus ook nog niet lang op de computer

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:06

ow jongens ik wil even melden .. dat het geloof ik niet gewaardeerd word dat ik hier nog mee lees en wat vertel af en toe .. want ik krijg namelijk net te horen dat ik heel jullie stal heb zwart lopen maken :D ... leuk heh !

toch leuk als je dat van andere hoord terwijl je zelf dan even heel hard moet graven om te bedenken wat ik dan gezegd heb :o

bijdeze even ter info .. en als jullie dat ook denken en vinden .. mogen jullie dat best zeggen want dan zeg ik lekker niks meer :D ;)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:30

moskaichamp schreef:
het gaat al een stuk beter, nog maar een beetje nek pijn alleen best wel wat hoofdpijn nog. zit dus ook nog niet lang op de computer

fijn dat te horen.Vroeg me net af waarom we geen antwoord kregen,maar dat verklaart het dan.Hoop dat het met Champ ook goed gaat.Rustig aan hoor.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:31

wie is zondebokje????????????????/

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 17:59

dat is vera. :+

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:00

Gelukkig dat het weer goed gaat kim :) Beterschap verder, voor jou en Champ!

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:02

Morgen weer naar Uniekje :+:
Heb zo superveel huiswerk, heb elke dag nieuw huiswerk!..

pfff. huiswerk, waarom bestaat het :o

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:04

haha, je hebt helemaal gelijk des, *D
ik heb morgen 2 s.o en 3 repetitie's
Dus ik ga maar is leren :| :=

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:06

ik heb boekbespreking, geschiedenis, topografie, tekenen, en een paar blaadjes volkladden over vechten en blabla..

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 18:28

Hai Desteney,

Ik wilde even zeggen dat Piet morgen weer terug is uit Belgie en wij met het wagentje weg gaan morgen ochtend. Je mag altijd komen dat weet je maar dan weet je dat hij niet gelongeerd hoeft te worden of gereden.

ow Trouwens hij heeft tijdelijk even de stal tegenover Spetter mocht je hem zoeken haha hij kan niet over de deur kijken. :o haha

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:03

hoi laura,
als hij over de deur wil kijken dan kijk hij naar de lucht.
hahaha.
maar wel beter dat hij daar staat want dan kan hij en beauty geen ruzie meer krijgen.

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:21

hahah, aah arme uniekje :o

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:25

Vera! Waarom heet je nou opeens Zondebokje? Dat is toch een stomme naam? Zondegeitje is beter......
Heb jij onze stal zwart lopen maken? Waar? Tegen wie? Waarom? Ik ben wel benieuwd. Op BOKT? Laat die namen maar horen, ga ik even navraag doen...Het is het beste om roddels meteen de kop in te drukken door de roddelaars erop aan te spreken! Meid, laat je niet kennen en trek je er verder niks van aan.

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:40

ja haha hij strekt zijn nek compleet hahaha.
ja inderdaad dit is even een tijdelijke oplossing maar wel even de beste die we konden bedenken. haha.

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 19:47

hoe gaat het nu met champ en kim? :\

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 20:14

Zondebokje schreef:
ow jongens ik wil even melden .. dat het geloof ik niet gewaardeerd word dat ik hier nog mee lees en wat vertel af en toe .. want ik krijg namelijk net te horen dat ik heel jullie stal heb zwart lopen maken :D ... leuk heh !

toch leuk als je dat van andere hoord terwijl je zelf dan even heel hard moet graven om te bedenken wat ik dan gezegd heb :o

bijdeze even ter info .. en als jullie dat ook denken en vinden .. mogen jullie dat best zeggen want dan zeg ik lekker niks meer :D ;)

Vera,

Het feit dat je hier ineens met een andere boktnaam komt reageren is al op zich zelf raar. Dat je hier mee lees en reageerd is alleen maar goed en leuk om zo nog te kunnen horen hoe het met jou en je paardjes gaat. Zo zijn er meer die meelezen of wat dan ook.

Laat je eigen niet meeslepen door anderen, ga ik hier echt niet melden wie dat is.

En mijn stal is niet zwart maar heel erg wit, heb een kvk nummer en betaal iedere maand omzet belasting, dit ook voor de meelezers.

Voorbeeld: iemand is op zoek naar mijn stal om les te geven aan een pensionklant, komt aan bij een andere stal in deze buurt om de weg te vragen naar mijn stal. O daar moet je niet heen gaan hoor, daar is alles illegaal. Wat illegaal. De meeste ander stallen hier zijn inderdaad illegaal en zwart. Kom op zeg.

Wordt hier zo moe van dit gezeur

Schei toch uit met die onzin mensen.

liroteJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:37

zo lekker tomatensoep met stokbrood en kruidenboter gegeten
nu weer snel terug naar stal kijken hoe het met lil gaat
jaja pufff pufff vandaag weer koliek

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 20:43

Oke laura, bedankt
Dan weet ik dat haha :P
Nee ik ga tog met hem wandelen,
En zaterdag ben ik er niet, aangezien ik moet buitenlopen op een halloween-feestje (hier in de buurt) met mijn majorette groep.
Dus dan zou ik er eventueel zondag wel weer kunnen zijn,
Arme Uniek, kan die niet naar buiten kijken :P

Hoe gaat het met jou kim?
En champie??

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:00

Balen hoor Wil, hopelijk knapt Lil weer snel op

Ik zit ook met een dilemma, zit zo te twijfelen om Biz toch te scheren.... ondanks dat hij niet heel heftig in t werk staat, zweet hij peentjes, en vooral t nazweten is vrij heftig
Heb laatste tijd alleen overdag gereden en dan droogde hij vrij snel in t zonnetje, maar nu heb ik vanaaf gereden, iets meer dan half uurtje in de bak mt 3 drafjes en beetje galop.. niet droog te krijgen (voornl door nazweten) ;( uur later nog steeds nat, is ook niet echt bevordelijk voor de spiertjes

moeilijk moeilijk

Lala_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:41

Ik zal het aan Piet doorgeven. En Uniek zal het wel leuk vinden als je weer komt.
Hij ziet er al stukker beter uit.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 21:44

wat een rot dag -:(- Voor degene die mijn paardje uit willen lachen: doe dat wel even buiten hoorafstand van haar want voor ik het weet heb ik een ander blauw been ;( Als ze maar niet vergeet dat ik ondanks de strepen en rare benen en stomme plekjes waar ik niet bij kon omdat ze gericht aan het schoppen was nog steeds van der hou. En net als vorig jaar.. Ik accepteer mijn merrie gewoon met baard.. De verdoving mocht niet baten.

@ vera: ik begrijp het niet helemaal. Sinds wanneer raak jij van slag als er mensen wat over je zeggen en vooral als het hier op stal gebeurd? Heb je het van een stalgenoot hier of daar? Ik zeg lekker negeren en weer met beide beentjes op de grond komen veer.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:01

johnvt schreef:
Voorbeeld: iemand is op zoek naar mijn stal om les te geven aan een pensionklant, komt aan bij een andere stal in deze buurt om de weg te vragen naar mijn stal. O daar moet je niet heen gaan hoor, daar is alles illegaal. Wat illegaal. De meeste ander stallen hier zijn inderdaad illegaal en zwart. Kom op zeg.

Vroeg Mike weer de weg? Weettie na zoveel jaar nog niet waar die moet zijn.. oh oh oooh...

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:02

Gelukkig heb ik pas over anderhalve week les.. want Mike wil sieb vast geen les geven zo := Met een beetje geluk is er al weer wat haar aangegroeid over anderhalve week.

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:03

Misschien de andere helft van de sedalin gebruiken voor het knippen van der baard.. haha en 2 benen omhoog zodat ze niet kan schoppen :+