Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
... leuk heh !
Beterschap verder, voor jou en Champ! 
haha 
Zondebokje schreef:ow jongens ik wil even melden .. dat het geloof ik niet gewaardeerd word dat ik hier nog mee lees en wat vertel af en toe .. want ik krijg namelijk net te horen dat ik heel jullie stal heb zwart lopen maken... leuk heh !
toch leuk als je dat van andere hoord terwijl je zelf dan even heel hard moet graven om te bedenken wat ik dan gezegd heb
bijdeze even ter info .. en als jullie dat ook denken en vinden .. mogen jullie dat best zeggen want dan zeg ik lekker niks meer![]()

uur later nog steeds nat, is ook niet echt bevordelijk voor de spiertjes
Voor degene die mijn paardje uit willen lachen: doe dat wel even buiten hoorafstand van haar want voor ik het weet heb ik een ander blauw been
Als ze maar niet vergeet dat ik ondanks de strepen en rare benen en stomme plekjes waar ik niet bij kon omdat ze gericht aan het schoppen was nog steeds van der hou. En net als vorig jaar.. Ik accepteer mijn merrie gewoon met baard.. De verdoving mocht niet baten. johnvt schreef:Voorbeeld: iemand is op zoek naar mijn stal om les te geven aan een pensionklant, komt aan bij een andere stal in deze buurt om de weg te vragen naar mijn stal. O daar moet je niet heen gaan hoor, daar is alles illegaal. Wat illegaal. De meeste ander stallen hier zijn inderdaad illegaal en zwart. Kom op zeg.
Met een beetje geluk is er al weer wat haar aangegroeid over anderhalve week.