heb nieuwe spullen gekocht voor mee op kamp

bodyprotector,handschoentjes,beugelblokjes,rijbroek,slippers,
hoofdstel&teugels

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

tank uu
is wel geinig , hoor je dit; Iris mag op Iris rijden met dressuur
StillAngel schreef:Weet je, je hebt zo'n haflinger Iris, en je hebt ook iemand van onze week die ook iris heet volgens die lijstis wel geinig , hoor je dit; Iris mag op Iris rijden met dressuur
haha

_Irene11_ schreef:Ivar houd niet echt van een tik (op zijn zachtst uitgedrukt)![]()
1 tik = 3 keer bokken = geheid vallen![]()
Ik ben nog nooit gevallen

StillAngel schreef:Ik heet Angelamaar gaat Vera dan niet super snel?? Ik wil vera en zaartje best als vaste paardjes hebben, ze lijken mij echt tof!

StillAngel schreef:whaaaaaaaaaaat?! RUILEN VAN OUDERS?! Mijne betalen nooit wat aan paardrijden, alleen mijn leskaart
maar ik krijg dan ook geen zakgeld 
StillAngel schreef:Weet je, je hebt zo'n haflinger Iris, en je hebt ook iemand van onze week die ook iris heet volgens die lijstis wel geinig , hoor je dit; Iris mag op Iris rijden met dressuur
haha

xTralala schreef:_Irene11_ schreef:Ivar houd niet echt van een tik (op zijn zachtst uitgedrukt)![]()
1 tik = 3 keer bokken = geheid vallen![]()
Ik ben nog nooit gevallen
Nog NOOOIT?
Knap zeg ! ben in mijn 7 jarige paardrij 'carriere' al meer dan 20 x afgevallen haha
: