Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ken het, heb ook geen zin om te lessen, daarnaast heb ik ook een geldgebrek, dus dat gaat het niet worden.
kooslover schreef:Leuk SuusIk ken het, heb ook geen zin om te lessen, daarnaast heb ik ook een geldgebrek, dus dat gaat het niet worden.
Maar in elk geval succes, doe je ook zoveel mogelijk lessen in de week zodat je er snel vanaf bent?

) 

(Voor mij dus ook totaal zinloos om naar school te gaan
)
..Suuszels schreef:AAHHH ik heb me net ingeschreven voor autorijles...
en het probleem is; ik heb 0,niks met auto's.. maar ze zijn zo handig.. heb ook niet zo'n zin in lessen maar ik wil mijn rijbewijs
. En ik heb nu ook mijn rijbewijs
(na 4x examen
). Maar dat twee keer in de week rijden is veel beter hoor, dan ga je veel beter vooruit! Ik reed naderhand maar 1x in de twee weken en dat deed mijn rijden ook geen goed (ik moest een beetje lang wachten op mijn examen en ik wilde niet te veel lessen op maken). Owwww en als je geen klik hebt met je rij-instructeur (of rijschool) neem gewoon een ander want het is duur genoeg. En als je dan een slechte hebt gaat het je alleen maar meer kosten (heb ik zelf ontdekt).
kooslover schreef:Duh, daarom moet je dat overslaan!