Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Basic_ schreef:K Heb ongeveer een 7,5 voor m'n Nederlands examen, sta zowiezo een 7 op m'n eindlijst.
Basic_ schreef:K Heb ongeveer een 7,5 voor m'n Nederlands examen, sta zowiezo een 7 op m'n eindlijst.
JoNew schreef:Jongens ik heb net een verhaaltje geschreven voor de website van RV! Het is de bedoeling dat alle leden zich voorstellen.
Oh en Linda! Ik heb de pen doorgegeven aan jou! haha hoop niet dat je het erg vindt, maar dacht jij hebt nu toch zat om te schrijven! Je maakt zoveel mee met je FITplan!
kohtje schreef:JoNew schreef:Jongens ik heb net een verhaaltje geschreven voor de website van RV! Het is de bedoeling dat alle leden zich voorstellen.
Oh en Linda! Ik heb de pen doorgegeven aan jou! haha hoop niet dat je het erg vindt, maar dacht jij hebt nu toch zat om te schrijven! Je maakt zoveel mee met je FITplan!
En waar moet ik het dan heen sturen?
Hoe zit het nu met onze avond uit???
_Rijkie_ schreef:Alleen niemand wil met me mee![]()
_Rijkie_ schreef:Ja kan vrijdag mee naar het Javaeiland!!
Vriend van een vriendinnetje van me laat me binnen
en geschiedenis
k ga voo minimaal een 8 voor wiskunde en de 9 voor duits
_Rijkie_ schreef:Ja kan vrijdag mee naar het Javaeiland!!
astridastrid schreef:_Rijkie_ schreef:Alleen niemand wil met me mee![]()
IK HEB HETZELFDE PROBLEEM! Ik wil ook!
Talida schreef:astridastrid schreef:IK HEB HETZELFDE PROBLEEM! Ik wil ook!
Naar de toppers?
kohtje schreef:_Rijkie_ schreef:Ja kan vrijdag mee naar het Javaeiland!!
en de rest?
annitavier schreef:Hey Denise wacht nog maar even met bellen voor mij! Ik weet niet zeker of ik mee wil... !!!
annitavier schreef:Euh mijn excuus??? Twijfels ... die intake zo snel is, Utrecht (kan ik haarlem redelijk de weg dat rijdt misschien ontspannender) stress, Misschien via het OOMT ( opleidings- en ontwikkelingsfonds voor de motorvoertuigen- en tweewielerbranche) korting kan krijgen.