.Heb vanmiddag een mannetjes grasparkiet, zéér handtam opgehaald bij Senay. Heb 1 van mijn mannetjes( niet de papa) weggeven aan de buurvrouw!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welke kleur heeft ie? Zaterdag hebben we onze grasparkietjes Jut en Jul weer opgehaald bij mijn oma die op ze heeft gepast tijdens de vakantie. Wel veel gezelliger om weer dat gekwetter van de vogeltjes in huis te hebben
Wat zijn jullie trouwens hard gegaan zeg tijdens een weekje! Moest heel wat bijlezen 
Hij heeft het 2 keer geprobeerd maar zonder succes gelukkig
Voor de rest nog dolfijnen, zeeschildpadden en walvissen gezien tijdens de whale watch tours. Wat is dat gaaf zeg om naast zo'n enorm maar vredelievend dier te zijn! 
Gucci is echt te gaaf! Ze ziet er erg goed uit
En fijn dat Nomad en Frodo allebei een fijn nieuw thuis krijgen!
.

Ik had het kunnen verwachten want dat doet ze dus wel vaker als ik eens een paar dagen niet ben geweest. Maar daarna was ze toch wel lekker knuffelig, dus kennelijk vond ze het toch wel leuk dat ik weer terugwas
En dat terwijl ze toch echt volop aandacht heeft gekregen van alle penny's tijdens mijn vakantie

). Bankrekening is niet blij.
Maar het zal me eigenlijk niets verbazen als ik toch weer met een nieuw setje thuis kom na het dagje shoppen
Moet m'n HoujeinHoujeinHoujein maar weer eens aanzetten daar
) ik vrees dat ik het met een tweedehands blousje moet doen dit keer
. Jullie zouden evt. ook een kleine bijdrage kunnen storten op de rekening van Stichting Help Sandra de Zomer door... 
Nou het gaat vast wel goedkomen hoor!
Ik heb echt nog geen idee waar ik aan mee moet doen. Sowieso horsemanship, en dan twijfel ik nog tussen trail of reining
Maar ik denk dat het trail gaat worden. Authentic schreef:
Druk met een bijrijdpaardje snap ik, maar iets breken, dat kan echt niet hoor.![]()
Ik ben nieuwe showoutfit bij elkaar aan 't scharrelen, vandaag kwamen een nieuw overhemd binnen en een giletje, nu moet ik nog ergens een slinkie vandaan halen, leuke showchaps gezien, eigenlijk ook nog een nieuwe showpad en halster nodig (nouja, 'nodig'). Bankrekening is niet blij.