Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 15:37

Sorry geen plek :n .
Heb vanmiddag een mannetjes grasparkiet, zéér handtam opgehaald bij Senay. Heb 1 van mijn mannetjes( niet de papa) weggeven aan de buurvrouw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:31

Grasparkietjes zijn cooool :+: Welke kleur heeft ie? Zaterdag hebben we onze grasparkietjes Jut en Jul weer opgehaald bij mijn oma die op ze heeft gepast tijdens de vakantie. Wel veel gezelliger om weer dat gekwetter van de vogeltjes in huis te hebben :)) Wat zijn jullie trouwens hard gegaan zeg tijdens een weekje! Moest heel wat bijlezen :wow:

Onze vakantie was echt geweldig, Sao Miguel is een schitterend eiland waar je vooral veel van de natuur kan zien. Ik heb een hele dag paardgereden op een Lusitano x Breton, een ontzettend gaaf paard! Alleen toen ik er net 5 minuten op zat werd me wel ff verteld dat hij af en toe wil rollen als we stilstaan op gras ongeacht ruiter of niet _O- Hij heeft het 2 keer geprobeerd maar zonder succes gelukkig := Voor de rest nog dolfijnen, zeeschildpadden en walvissen gezien tijdens de whale watch tours. Wat is dat gaaf zeg om naast zo'n enorm maar vredelievend dier te zijn! :D

Maar het is toch ook weer fijn om lekker thuis te zijn en Whis weer te zien :o Gucci is echt te gaaf! Ze ziet er erg goed uit :j En fijn dat Nomad en Frodo allebei een fijn nieuw thuis krijgen!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:37

Wauw Beau, jouw vakantie klinkt mij als muziek in de oren! Wat moet dat gaaf geweest zijn om naast zo'n reus te kunnen varen!! En dat paard had toch even een verkeerde aan jou haha! Hij zal wel even raar hebben staan kijken toen hij erachter kwam dat hij niet de eerste de beste toerist op zijn rug had :D.

Gezellig dat je er weer bent, Whiskey zal je gemist hebben!

IJp

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 17:08

Mijn nieuwe grasp. is lichtgevend geel :)

marjolijn81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 19:14

@ beau: klinkt goed allemaal zeg! maar lekker om weer terug te zijn of niet?

@ijp: lichtgevend geel...hmmm nieuwe kleur voor een penny!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 08:55

Cool Angelique! Ons vrouwtje is ook knalgeel en op haar rug heeft ze een groene vlek, een soort van paint grasparkietje :Y)

Jaaa het is heerlijk om weer terug te zijn bij Whis. Alleen had ze het eerste half uur behoorlijk last van diva gedrag. Ze heeft me gewoon totaal genegeerd :o Ik had het kunnen verwachten want dat doet ze dus wel vaker als ik eens een paar dagen niet ben geweest. Maar daarna was ze toch wel lekker knuffelig, dus kennelijk vond ze het toch wel leuk dat ik weer terugwas :+: En dat terwijl ze toch echt volop aandacht heeft gekregen van alle penny's tijdens mijn vakantie :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 10:58

Een Penny Paint Parkiet _O-

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:00

Hey dit had ik nog niet eerder gezien.
Hmm nu wordt het spannend of ik niet wordt weggejaags aangezien ik al 2 maanden niet meer heb gelest. (een maand wat gebroken en 1 maand te druk met mijn bijrijdpaardje)
Naja vast niet, toch?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:11

Welnee, al heb je een jaar niet gelesd, wees welkom !

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:15

Oo en ik vondt ernstig van me zelf dat het al 2 maanden geleden is maar dat valt dus wel mee.
Naja als het goed is kom ik volgende maand weer lessen zodra ik de knoop priveles - groepsles heb doorgehakt.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:18

Het maakt helemaal niet uit dat je 2 maanden niet geweest bent, stap over die drempel heen, gewoon weer komen hoor!

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:21

Ja was ik ook vanplan zal binnenkort wel even bellen over of priveles ook savonds mogenlijk is of of er een kleine groepsles is savonds.
Reed is eerst smorgens om kwart over 8 maar dat ziet vriendlief niet echt meer zitten zondag om half 7 uit bed.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:25

Heb je eigen vervoer of moet je worden gebracht?
Privelessen zijn ook 's avonds mogelijk, het ligt er maar aan bij wie je wilt lessen.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 11:29

Ik heb geen eigen veroer mijn vriend bracht me altijd maarja druk druk druk en nog eens druk.
De auto heb ik wel en ik kan ook wel rijden alleen het rijbewijs niet dus dat vindt meneer agent vast niet leuk.
En het maakt mij eigenlijk niet zo veel uit ik heb eerst bij evelien gelest en daarnaa bij albertine oja en ik heb ook wel eens les gehad van richard en ze heben allemaal zo hun eigen manier maar geven ook allemaal goed les ik neem aan dat iedereen waar je bij kunt lesen weet waar hij/zij mee bezig is dus dat maakt niet echt uit.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 12:45

:wave:

Druk met een bijrijdpaardje snap ik, maar iets breken, dat kan echt niet hoor. :n :D

Ik ben nieuwe showoutfit bij elkaar aan 't scharrelen, vandaag kwamen een nieuw overhemd binnen en een giletje, nu moet ik nog ergens een slinkie vandaan halen, leuke showchaps gezien, eigenlijk ook nog een nieuwe showpad en halster nodig (nouja, 'nodig' :P ). Bankrekening is niet blij. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:01

San1978 schreef:
Een Penny Paint Parkiet _O-

Echt wel 8-)

@Suus: Slinky??!! :oo

Volgens mij gaan we binnenkort weer een Arthur dagje plannen met een aantal mensen van stal. Dus dan kunnen wij ook weer even toegeven aan onze koopziekte :')

@ris: Leuk dat je weer komt lessen :))

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:04

Ik ga denk ik op de show wel iets kopen, aangezien adje daar ook staat met zijn wagentje! mooie pad en beenbeschermers!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:09

Wij moeten juist voor de wedstrijd gaan shoppen om er tijdens de wedstrijd tiptop uit te zien :+ Maar het zal me eigenlijk niets verbazen als ik toch weer met een nieuw setje thuis kom na het dagje shoppen _O- Moet m'n HoujeinHoujeinHoujein maar weer eens aanzetten daar :P

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:09

Na een nieuwe badkamer, een nieuwe zolder èn een 'nieuw' zadel ben ik ècht blutter dan blut (hoewel ik toch stiekem afgelopen weekend een blauw bling bling halster heb gekocht mèt bijpassende trui ;)) ik vrees dat ik het met een tweedehands blousje moet doen dit keer ;( . Jullie zouden evt. ook een kleine bijdrage kunnen storten op de rekening van Stichting Help Sandra de Zomer door...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:16

Miss_Montana schreef:
@Suus: Slinky??!! :oo

:j Voor onder dat hoeheet't-je -O- , voor trail en ik hoop volgend jaar weer op pleasure want Stace kan zo lekker joggen (zit heeerlijk :+: ).

Oh ik ga ook een stichting oprichten :=

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:17

mijn pony moet in training, ik heb ook een stichting help morris aan zijn zadelmakheid opgericht.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:18

Help Suus haar koopziekte door O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 14:20

Hahaha arme Sandra en Suus _O- Nou het gaat vast wel goedkomen hoor!

Dit jaar moet je ook wat pleasuren tijdens de horsemanship, dus dat is wel leuk :)) Ik heb echt nog geen idee waar ik aan mee moet doen. Sowieso horsemanship, en dan twijfel ik nog tussen trail of reining :+ Maar ik denk dat het trail gaat worden.

ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:05

Authentic schreef:
:wave:

Druk met een bijrijdpaardje snap ik, maar iets breken, dat kan echt niet hoor. :n :D

Ik ben nieuwe showoutfit bij elkaar aan 't scharrelen, vandaag kwamen een nieuw overhemd binnen en een giletje, nu moet ik nog ergens een slinkie vandaan halen, leuke showchaps gezien, eigenlijk ook nog een nieuwe showpad en halster nodig (nouja, 'nodig' :P ). Bankrekening is niet blij. :')

Hmm zou je dat ook even tegen me schouder willen zegen?

Waar shoppen jullie ingodsnaam dat jullie je zoveel kunnen veroorloven? of heben jullie een geldboompje?
Overal waar ik kijk zit je al tussen de 200 en de 500 voor een blouse????
En ik wil zo graag starten met chester. (net weer zo ontsetend lekker geoefend)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:18

Schouder, breken is absoluut not done :n :D

Jah, dat is het probleem dus, dat het geld halverwege de outfit op is. _O-