Ik zat fotos te kijken van toen ik op Regien ging Stappen
Staat te melig ik op Regien vind ik

Maarja, in de toekomst :
Zoon maatje dus
! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

! 
!
rijd makkelijker iets groter

! Binar schreef:Gisteren 2x buitengereden, 1x in het park met Ko en 1x met Biz en Fallon/Champ richting S'dam
In het park ben ik dus aangehouden door terreinbeheeromdat ik op het fietspad reed! Waren 2 hele aardige meneren, en ik heb een kaartje meegekregen. Hij raadt ons aan om met zijn allen te gaan mailen met klachten over het ruiterpad!!!
www.gzh.nl/reactieformulier
Ieder apart reageren is beter dan 1 gezamelijke mail, hoe meer klachten ze krijgen des te beter het is!!!
Ko'tje bleef tijdens het gesprek erg braaf stil staanof zou dat komen dat die man met zijn handen in de zakken stond en Ko meteen dacht aan snoeppies
![]()
Ko'tje was zowieso echt superrelaxed, de hele weg met lange teugel kunnen rijden, ook in drafheb echt genoten van die rit.
De rit met Fallon was erg gezellig, he Fall?
Dus Dames, geef je klacht door aan www.gzh.nl/reactieformulier!!!

!
NuggT schreef:Oke ik ga klagen.
Maar ehm, organisatie naam?

Hij was liief 
Ze wou 1x naar de uitgang rennen en heb toen gelyk kleine volte gemaakt 
Dat ging echt goed 
niet zonder geluid natuurlijk.....maar voor mij wel een teken dat ze weer een beetje in haar eigen doen is!
Ze zijn weer eens ontsnapt uit de paddock. Haha. Éen van de grote paarden had het hekje omgegooit naar het land toe en ja hoor.....wie stond daar als eerste....Spetter....
even later gevolgd door Diddle. Ze hebben even het gras voorgeproefd voor alle paarden van stal en......het is OKE
bevonden hoor. Diddle was zo te pakken maar Spetter liep weg hahaha....die wilde niet meer komen (de stouterd)
. Uiteindelijk heb ik hem opgedreven richting bak en Jet was aan de zijkant gaan staan en toen is hij in volle galop de bak ingerend waar hij uiteindelijk aan de zijkant van het uitloopje van Kola en Moskai is gepakt door Piet......jajja die durfde Spetter wel te pakken.......