stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 12:32

AndreaB schreef:
aha... zegt me niks :P

Heb net even de IB-groep gebeld voor mn studieschuld en die wordt helaas niet kwijtgescholden met de opleiding die ik nu volg :n Hij begon ook over een prestatiebeurs en een ov-beurs en blabla... dus heb maar gevraagd of hij het even per post kan sturen, want ik snapte er niks meer van :P Heb afgelopen jaar al een ov-boete kunnen betalen ivm het te laat opzeggen, dus kan me niet voorstellen dat ik bij de IB ook nog een schuld daarvoor heb staan ofzo. Ach... ik zie wel. Zou binnen 5 werkdagen hier moeten zijn, dus zal wel over 2 weken zijn ofzo.

ojee nou sterkte , daar gaat je gespaarde kerstgeld

Anoniem

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:32

Oh da's wel balen.. Wel stom, je volgt nu toch weer een studie en je moet toch binnen 10 jaar een opleiding af hebben gemaakt? Dus misschien dat ie wordt kwijtgescholden als je het diploma hebt ofzo..

Eindelijk gaat de Agradi m'n pakketje versturen! :D Kan ik binnenkort een begin maken met clickeren met Dora :D

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:37

haha nou, die schuld is zo hoog dat ik dat niet van mijn kerstcentjes kan betalen hoor :P Maar ga gewoon maandelijks een bedrag overmaken en dan ben ik over een jaar of 10 eens klaar met afbetalen ofzo :P haha
Heb dus gevraagd of dat met deze opleiding kan, maar omdat ik intern via het CZO een opleiding volg ipv via de overheid gaat die regeling dus helaas niet op :( Bummerrrr

Fijn als je pakketje straks binnen is! Maar clickers kan je toch gewoon voor een euro bij de euroshopper halen? :P

Dat zonnetje mag nu ook wel tevoorschijn komen ;) Ga eens wat foto's van mn weekendje Kroatié op de pc zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:41

Oh da's wel bagger zeg dat die regeling dan niet doorgaat..

Oh haha wist ik geeneens :p maar heb ook gelijk even een lading snoep besteld voor bij de clicker (hoi 5 kg paardensnoepies :+ wat zal dora goed luisteren.. xD)

Pff idd.. Vind het een beetje grauwig :(

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 12:42

weer is vandaag beetje somber maar wel droog.
Kleine komt zo uit school en dan bak ik lekkere warme broodjes.
Gezellig samen lunchen.
Hij heeft vakantie (mazzelaar)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:52

Oehhhh lekkerrrr :9 Warme broodjes!!

Ik heb ook vakantie O:) 9 januari moet ik weer aan de bak, maar in de tussentijd ook nog 3 verslagen schrijven voor school.

Ik heb nog snoepjes in mn kastje staan, maar gebruik ze eigenlijk nooit :o Maar dat komt geloof ik omdat ze ergens onderop staan xD haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 12:55

Haha, ja Dora vindt ze wel erg lekker maar ze krijgt echt maar het minimale want anders weet ik dat ze uiteindelijk vervelend wordt.. En het wordt ook even kijken welke ze lekker vind en welke niet.. Denk dat de framboos érg hard gaat, weet alleen niet wat ze van banaansnoepjes vindt :+ Heb voor de snoepjes een poetskist zo erg is het al :+

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-11 12:55

AndreaB schreef:
Oehhhh lekkerrrr :9 Warme broodjes!!

Ik heb ook vakantie O:) 9 januari moet ik weer aan de bak, maar in de tussentijd ook nog 3 verslagen schrijven voor school.

Ik heb nog snoepjes in mn kastje staan, maar gebruik ze eigenlijk nooit :o Maar dat komt geloof ik omdat ze ergens onderop staan xD haha

ik heb broodjes genoeg :j eet je mee?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 15:23

ik heb net al lekkere macaroni op :D Stond er nog van gisteren. Zooooo lekker :9 En van het weekend is het weer kerst, dus dan ook weer boordevol lekkers :D

Jose gaat me straks smsen als ze klaar is bij de DA en dan 1,5 uur later heb ik les :D Heb dr zin an! Beetje jammer alleen dat het nog zolang duurt :P

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 17:23

Haha, toevallig!

Wij hadden gister ook macaroni maar nog zoveel dat we het vandaag ook nog eten =).

Oef, eindelijk VAKANTIE!

Ribjes gaan ook weer vooruit *gelukkig* heb al minder pijn dan eerst maar het is nog niet echt dat je zegt 'Jeee, het gaat super lekker' :'). Njaa, ik ben al blij dat er vooruitgang in zit! =).

Straks naar stal, ben benieuwd hoe de veulenbak eruit ziet.. Maybe laat ik Eefje even vrijspringen, als de bak geen halve zwembad is :') *Poownie vind het springen erg leuk! Maybe laat ik Steefje ookwel meedoen* haha =). Njaa, ff afwachten gewoon. Het heeft vandaag nou niet veel geregend bij mij weten :)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:03

Vanavond les gehad en ging nog best lekker ook :) Ben best tevreden! Heb voor dinsdag gewoon weer afgesproken :D Was trouwens de moeder van het meisje welke mijn pony altijd heeft gereden voor ze van mij werd. Vond ik erg leuk!

Weet overigens niet of ik morgen nog mee doe :n Mijn zus vroeg of ik morgen om 16.00 uur bij haar kan zijn, dus dat betekend dat ik om 14.30 uur thuis moet zijn om te gaan douchen enzo. Het plan was om 14.00 uur te beginnen toch?

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:54

1 uur dacht ik =)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 21:55

Ik ga is even shoppen bij de Divoza =)

*Gaat m'n verjaardagsgeld :')*

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:02

Ja 13 uur opbouwen en dan 14 uur erop toch?? Ik kom wel ff helpen met opbouwen, maar voor het springen zelf pas ik even.

Ach, Divoza is toch een mooie bestemming voor je verjaardagsgeld ;)

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 23:28

Haha, ja zeker =).
Vooral met de 25% korting op het duurste artikel & met de voordeel pas =) haha

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 01:47

Nou,, ik was toch nog een hoop geld kwijt :(

Haha, nja wel een paar dingetjes gehaald die nodig waren dus ben wel weer tevreden =).
Ook nog een kerstcadeau gehaald voor m'n ma dus dat spaard me ookal tijd voor het vroeg opstaan morgen :) haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 02:59

Haha ik heb ook weer veel te veel geld uitgegeven vandaag.. En dan geeneens aan paardenspullen - foei - :')

Maar goed, een kledingkast aanvullen is ook heel belangrijk.. Moet af en toe ook écht eens gebeuren :) Morgen nog even wat kleine dingetjes en kerstcadeautjes halen en dan is het klaar :) Nog 3 kerstcadeautjes dus dat is zo klaar :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 09:45

AndreaB schreef:
Ja 13 uur opbouwen en dan 14 uur erop toch?? Ik kom wel ff helpen met opbouwen, maar voor het springen zelf pas ik even.

Ach, Divoza is toch een mooie bestemming voor je verjaardagsgeld ;)

1 uur bouwen en aansluitend rijden dus dat zal rond 13:30 uur zijn
Fijn dat je les hoed ging

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 09:47

Wie doen er nu eigenlijk nog mee?

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 09:47

Ja, ik pas voor deze keer dan toch :) Ik red het gewoon niet om op tijd weg te zijn dan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 09:59

AndreaB schreef:
Ja, ik pas voor deze keer dan toch :) Ik red het gewoon niet om op tijd weg te zijn dan.

Begrijp ik maar ik wacht speciaal voor jullie tot middaguur dus als jullie afhaken ga ik eerder rijdenvandaar mijn vraagvolgens mijvis er nog 1 extra iemand nu

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 09:59

Siert voor taalgebruik valt niet mee met deze telefoon

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 10:02

Ik weet niet wie er nog meer mee doen. Heb het wel aan Levien doorgegeven dat er vandaag gesprongen wordt, maar weet niet of ze ook komt. Zipporah zou ook mee doen toch?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 10:04

AndreaB schreef:
Ik weet niet wie er nog meer mee doen. Heb het wel aan Levien doorgegeven dat er vandaag gesprongen wordt, maar weet niet of ze ook komt. Zipporah zou ook mee doen toch?

O das een goeie even achter haar nummer komen dan stuur ik wel sms dacht dat we nu nog met 2 waren maar als het 3 zijn dan wacht ik wel tot middag

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-11 12:59

Bijna tijd om te bouwen